www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Peter Sagan' (73 - 84 z 731 článkov)

Cavendish: Je smutné, že obaja sme mimo Tour. Hovorili sme spolu a sme v pohode.

05.07.2017 10 664 14 7

Britský cyklista Mark Cavendish priznal, že bezprostredne po kontakte so Saganom a páde tesne pred cieľom utorkovej štvrtej etapy myslel pre silno krvácajúci prst pravej ruky na najhoršie.
Petra Sagana vylúčili z Tour de France 2017

04.07.2017 28 362 59 -60

Slovenského cyklistu Petra Sagana diskvalifikovali zo 104. ročníka Tour de France po tom, ako v dojazde utorkovej 4. etapy z Mondorf-les-Bains do Vittelu spôsobil pád britského jazdca Marka Cavendisha.
Video: Sagan sa stretol v špurte s Cavendishom, pričom Cav tvrdo spadol a Sagan dostal od rozhodcov penalizáciu (aktualizované o reakcie aktérov)

04.07.2017 20 494 42 2

Pozrite sa na to, čo sa presne stalo. Celá situácia pár desiatok metrov pred cieľom bola veľmi tesná a padnúť mohol aj Sagan...
Video: Ako vyhral Peter Sagan 3. etapu na TdF 2017

03.07.2017 10 298 9 27

Etapa vôbec nebola jednoduchá, ale Sagan to opäť raz dokázal...
Juraj Sagan obhájil slovenský titul, českým šampiónom Štybar

25.06.2017 5 408 2 12

Juraj Sagan z tímu Bora-Hansgrohe obhájil slovenský titul v pretekoch s hromadným štartom na spoločnom šampionáte Čechov a Slovákov. Starší zo Saganovcov bol jediným Slovákom v 13-člennej skupine, ktorá ušla už v prvom kole a dotiahla únik až do cieľa majstrovských pretekov v Žiari nad Hronom.
Video: Trochu motivácie z jarnej časti sezóny

24.06.2017 2 814 6

Aj keď sú jarné klasiky už dávno za nami, nasledujúce video určite stojí za zhliadnutie - najmä v prípade, že vám chýba trochu "zdravej" motivácie do tréningu.
Lákadlom MSR a ČR najmä Peter Sagan, pre fanúšikov aj trenažér s horskou etapou na TdF

22.06.2017 3 746 3 4

Žiar nad Hronom a jeho okolie sú od štvrtka do nedele dejiskom spoločného slovensko-českého šampionátu v cestnej cyklistike. Tituly sa budú rozdávať tradične v časovkách aj pretekoch s hromadným štartom v kategóriách muži, ženy, juniorky, juniorky a pretekári do 23 rokov.
Na Tour de France v zostave Bora-Hansgrohe obaja Saganovci, Majka aj Bodnar

21.06.2017 5 048 3 3

Peter Sagan a Rafal Majka budú lídrami tímu Bora-Hansgrohe na Tour de France 2017. Sagan by sa mal starať o úspechy v rovinatých a mierne zvlnených etapách, Majka by mal diktovať tempo v kopcoch a útočiť na pódium v celkovom poradí.
Video: Peter Sagan a Paris Nice 2010, kde po prvýkrát poriadne vystrčil rožky

17.06.2017 13 432 45

Pozrite si deň v živote zo začiatku kariéry Petra Sagana, ktorú výrazne nakopol známy "etapák" Paris-Nice v roku 2010.
Video: Sagan vybojoval štrnáste etapové víťazstvo na Okolo Švajčiarska

14.06.2017 9 252 39

Sagan skvelým spôsobom zrežíroval šprintérsku koncovku stredajšej piatej etapy na 81. ročníku cyklistických pretekov Okolo Švajčiarska a stal sa jej suverénnym víťazom.
Video: Víťazný finiš Petra Sagana v 3. etape, celkovo má už 16 víťazstiev v Kalifornii

17.05.2017 6 826 2 24

Sagan vyhral etapu o viac než dĺžku jedného bicykla pred Rickom Zabelom a Simonem Consonnim. Víťaz 1. etapy Kittel sa nedostal do samého záveru šprintu, ale patril však k prvým gratulantom Petra Sagana v cieli.
Majka víťazom 2. etapy a novým lídrom, do cieľa prišli aj všetci piati Slováci

16.05.2017 3 036 2 6

Poliak Rafal Majka z tímu Bora-Hansgrohe sa stal víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Amgen Okolo Kalifornie, ktorá sa začala v Modeste a po 143 km vyvrcholila v San Jose.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 812)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 567)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 480)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 373)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)