Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Tím Bora-Hansgrohe sa v prípade vylúčenia Sagana obrátil na Športový arbitrážny súd

V tíme Bora-Hansgrohe sa stále nezmierili s vylúčením Petra Sagana z cyklistickej Tour de France.
Cavendish: Je smutné, že obaja sme mimo Tour. Hovorili sme spolu a sme v pohode.

Britský cyklista Mark Cavendish priznal, že bezprostredne po kontakte so Saganom a páde tesne pred cieľom utorkovej štvrtej etapy myslel pre silno krvácajúci prst pravej ruky na najhoršie.
Petra Sagana vylúčili z Tour de France 2017

Slovenského cyklistu Petra Sagana diskvalifikovali zo 104. ročníka Tour de France po tom, ako v dojazde utorkovej 4. etapy z Mondorf-les-Bains do Vittelu spôsobil pád britského jazdca Marka Cavendisha.
Video: Sagan sa stretol v špurte s Cavendishom, pričom Cav tvrdo spadol a Sagan dostal od rozhodcov penalizáciu (aktualizované o reakcie aktérov) play_arrow

Pozrite sa na to, čo sa presne stalo. Celá situácia pár desiatok metrov pred cieľom bola veľmi tesná a padnúť mohol aj Sagan...
Video: Ako vyhral Peter Sagan 3. etapu na TdF 2017 play_arrow

Video: Ako vyhral Peter Sagan 3. etapu na TdF 2017

Etapa vôbec nebola jednoduchá, ale Sagan to opäť raz dokázal...
Juraj Sagan obhájil slovenský titul, českým šampiónom Štybar

Juraj Sagan z tímu Bora-Hansgrohe obhájil slovenský titul v pretekoch s hromadným štartom na spoločnom šampionáte Čechov a Slovákov. Starší zo Saganovcov bol jediným Slovákom v 13-člennej skupine, ktorá ušla už v prvom kole a dotiahla únik až do cieľa majstrovských pretekov v Žiari nad Hronom.
Video: Trochu motivácie z jarnej časti sezóny play_arrow

Video: Trochu motivácie z jarnej časti sezóny

Aj keď sú jarné klasiky už dávno za nami, nasledujúce video určite stojí za zhliadnutie - najmä v prípade, že vám chýba trochu "zdravej" motivácie do tréningu.
Lákadlom MSR a ČR najmä Peter Sagan, pre fanúšikov aj trenažér s horskou etapou na TdF

Žiar nad Hronom a jeho okolie sú od štvrtka do nedele dejiskom spoločného slovensko-českého šampionátu v cestnej cyklistike. Tituly sa budú rozdávať tradične v časovkách aj pretekoch s hromadným štartom v kategóriách muži, ženy, juniorky, juniorky a pretekári do 23 rokov.
Na Tour de France v zostave Bora-Hansgrohe obaja Saganovci, Majka aj Bodnar

Peter Sagan a Rafal Majka budú lídrami tímu Bora-Hansgrohe na Tour de France 2017. Sagan by sa mal starať o úspechy v rovinatých a mierne zvlnených etapách, Majka by mal diktovať tempo v kopcoch a útočiť na pódium v celkovom poradí.
Video: Peter Sagan a Paris Nice 2010, kde po prvýkrát poriadne vystrčil rožky play_arrow

Video: Peter Sagan a Paris Nice 2010, kde po prvýkrát poriadne vystrčil rožky

Pozrite si deň v živote zo začiatku kariéry Petra Sagana, ktorú výrazne nakopol známy "etapák" Paris-Nice v roku 2010.
Video: Sagan vybojoval štrnáste etapové víťazstvo na Okolo Švajčiarska play_arrow

Video: Sagan vybojoval štrnáste etapové víťazstvo na Okolo Švajčiarska

Sagan skvelým spôsobom zrežíroval šprintérsku koncovku stredajšej piatej etapy na 81. ročníku cyklistických pretekov Okolo Švajčiarska a stal sa jej suverénnym víťazom.
Video: Víťazný finiš Petra Sagana v 3. etape, celkovo má už 16 víťazstiev v Kalifornii play_arrow

Sagan vyhral etapu o viac než dĺžku jedného bicykla pred Rickom Zabelom a Simonem Consonnim. Víťaz 1. etapy Kittel sa nedostal do samého záveru šprintu, ale patril však k prvým gratulantom Petra Sagana v cieli.