Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Miláno - San Remo alebo lotéria plná protikladov

Tak a máme tu prvý vrchol sezóny, ktorý dokáže ponúknuť skutočne nervydrásajúci záver s množstvom prekvapení.
O tohtoročných domácich majstrovských tituloch sa rozhodne posledný júnový víkend v Trnave

Slovenský Rím sa stane dejiskom bojov o tituly majstrov Slovenskej i Českej republiky v cestnej cyklistike. Naživo tak budeme môcť vidieť a povzbudzovať víťazov etáp Tour de France a iných veľkých podujatí.
Klasiky sú tu - na čo sa môžeme tešiť?

Konečne sme sa dočkali. Obdobie klasík už je v plnom prúde a do konca ich zostáva ešte viac, vrátane tých najprestížnejších. Prinášame vám prehľad toho, na čo sa v nasledujúcich týždňoch môžete tešiť.
Mesačná desiatka – pravidelný príval správ zo sveta cyklistiky PR článok

Mesačná desiatka – pravidelný príval správ zo sveta cyklistiky

Ak hľadáte prehľad najzaujímavejších noviniek zo sveta cyklistiky, tak ste na správnej adrese. Mesačná desiatka prináša informácie a to najpodstatnejšie z profi pelotónu.
Video: Ako vyzerá trať tohtoročných Majstrovstiev sveta v Yorkshire

V roku 2019 majú opäť šancu „klasikári“, medzi ktorých sa samozrejme radí aj Peter Sagan. Menšiu prehliadku v originálnom štýle a typickom anglickom počasí si môžete pozrieť vo videu.
Môj svet, alebo čo prináša kniha Petra Sagana fanúšikom cyklistiky

Na túto knihu som bol veľmi zvedavý, pretože ma zaujímal pohľad do zákulisia najväčších pretekov a všetkého, čo človek vidí v televízii, alebo vo videách na internete.
Autobiografia Petra Sagana MÔJ SVET - od dnes v kníhupectvách

"Ak sa na štartovaciu čiaru pretekov postaví sto jazdcov, prežijú na trati sto rôznych príbehov. Môj príbeh je o tom, ako som tri roky za sebou obliekal dúhový dres UCI."
Fotografie, ktoré obleteli celý svet

Počasie vonku v týchto dňoch už tomu síce nenasvedčuje, ale v skutočnosti to nie je tak dávno, čo sme s napätím sledovali tohtoročnú Tour de France. Peter Sagan a jeho dramatické dojazdy do cieľa nenechávali nikoho chladným. Po návrate z práce sme rýchlo zapínali obrazovky a prežívali jeho úspechy aj pády.
Simon Yates už istým víťazom UCI WorldTour, Peter Sagan na 2. mieste

Britský cyklista Simon Yates (Mitchelton-Scott) je už istým víťazom prestížneho hodnotenia UCI WorldTour, kde sa rátajú výsledky z najväčších podujatí v sezóne.
Reportáž: Finále Detskej Tour Petra Sagana v Topoľčiankach

Na dostihovej dráhe v Topoľčiankach sa posledný krát tento rok zišli cyklisti na finálovom kole Detskej Tour Petra Sagana. Predpoveď počasia nebola priaznivá, okrem výrazného ochladenia bol predpovedaný aj výdatný dážď.
Pripravte sa aj vy na cestné majstrovstvá sveta 2018

Už zajtra štartujú jedny z najvýznamnejších pretekov medzi cestnými cyklistami (a nielen nimi), majstrovstvá sveta. Ich dejisko je tento rok situované v Rakúsku, konkrétne v Innsbrucku.
Vuelta 2018 – malé zhrnutie

Ani sme sa nenazdali a aj posledná z tria Grand Tours našla svojho víťaza. Po Froomovi na Gire, jeho tímovom kolegovi Thomasovi na Tour de France, sa víťazom na Vuelte stal Angličan Simon Yates, získavajúci prvenstvo na Vuelte po 2. krát pre Veľkú Britániu.