Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Pozvánka: QUICK SPORT Jarný Šprint 2022 - pohodová MTB časovka na Turci

Chceš okúsiť časovku do vrchu v príjemnej, takmer rodinnej atmosfére? Skús Jarný šprint v Bystričke.
Pozvánka: Detská Tour Petra Sagana - deti to „odpália“ ako prvé

Už 10. apríla sa začne pretekárska sezóna aj pre našich najmenších cyklistov a bikerov. Po zimnej príprave či oddychu je načase dofúkať kolesá, namazať reťaz a stráviť pekný deň na jarnom slniečku. A je sa na čo tešiť.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria 2022 - zábava na trailoch

Kamarátska atmosféra, zážitky, víkend plný jazdenia a v prvom rade možnosť porovnať si sily s ostatnými jazdcami. Presne tieto slová vystihujú MTBIKER Hornonitriansku Enduro Sériu.
Pozvánka: V4 E-CUP 2022 - online preteky pre profíkov aj amatérov

Prvé oficiálne online preteky pod hlavičkou SZC s možnosťou postupu na eMSR pre profesionálov s licenciou, ale aj hobby jazdcov.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - veľké finále v Bojniciach

Po minuloročnom zrušenom finále si opäť budeme môcť zmerať sily na domácich trailoch v Bojniciach.
Pozvánka: Okolo Slovenska 2021 plné lákadiel - Sagan, Froome, Eurosport

Okolo Slovenska 2021 bude vo viacerých ohľadoch naj. Nabitá je štartová listina, favoritom je P. Sagan, do sveta ukážeme Slovensko vďaka prenosom Eurosport.
Pozvánka: Kaktus Bike Bratislavský MTB Maratón - Majstrovstvá SR XCM

Zakončenie sezóny s príchuťou majstráku, aj o tom bude maratón so štartom v našom hlavnom meste. Po ročnej prestávke sa vracia Kaktus Bike Bratislavský MTB Maratón.
Pozvánka: Istrofinal Snežnický MTB maratón - makačka v teréne

Blíži sa už 8. ročník tohto maratónu, vedúceho krásnou prírodou Kysuckej vrchoviny, ktorý si nemôže nechať ujsť žiadny biker, ktorý si rád vychutná náročné a technické podmienky.
Pozvánka: ŠKODA MTB maratón Rajecké Teplice - pre pretekárov i rodiny s deťmi

Dokonalá kombinácia pretekov so súťažným duchom a podujatia vhodného pre amatérov i rodinky s deťmi v krásnom prostredí Rajeckej doliny vás očarí svojou atmosférou už 18. septembra.
Pozvánka: September je tu - sezóna sa nekončí

V septembri v nás ešte doznievajú zážitky z dovoleniek, ale zároveň nás už čakajú pracovné aj školské povinnosti. Aby ten koniec leta nebol až taký náročný, pripravili sme prehľad cyklistických akcií, na ktorých sa môžete zúčastniť či už ako pretekári alebo ako diváci.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - 3. kolo v legendárnej Veľkej Lehôtke

Po dvojmesačnej pauze sú tu opäť obľúbené enduro preteky. Budeš tam aj ty?
Pozvánka: Birell BikeFest 2021 - na výber enduro aj maratón

Kálnické enduro sa bude už tradične konať ako súčasť najväčšej bike akcie na Slovensku a to Birell Bikefest 2021.