Najnovšie články z kategórie Pp

Ochrana pred vetrom ako základ PR článok

Ochrana pred vetrom ako základ

V prechodnom období platí, že najdôležitejšia je v prvom rade ochrana pred vetrom, s čím vedia moderné materiály veľmi ľahko pomôcť.
Čiapky a rukavice – nenápadné, ale veľmi dôležité doplnky PR článok

Čiapky a rukavice – nenápadné, ale veľmi dôležité doplnky

Vonku sa postupne ochladzuje a na rad tak prichádzajú rukavice a čiapky ako „povinná“ súčasť výbavy.
Doplnky dámskeho šatníka PR článok

Doplnky dámskeho šatníka

Nežnejšie pohlavie je na bicykli vídať stále častejšie a tento fakt si uvedomujú aj výrobcovia doplnkov.
Doplnky servisu pre tichý chod a ochranu pred vodou PR článok

Doplnky servisu pre tichý chod a ochranu pred vodou

Blížiace sa prechodné obdobie a zima zvýšia trochu nárok na pravidelný servis, najmä, ak jazdíte často a v každom počasí. Čo by nemalo chýbať vo vašej výbave?
Zaujímavé novinky v segmente doplnkov PR článok

Zaujímavé novinky v segmente doplnkov

V ponuke jednotlivých výrobcov príslušenstva môžeme nájsť množstvo noviniek a niektoré z nich si dnes trochu bližšie predstavíme.
Doplnky na „boj“ s vodou PR článok

Doplnky na „boj“ s vodou

Počasie si nevyberáme, ale niekedy nám vhodne zvolené doplnky pomôžu absolvovať výjazd aj vtedy, keď to vonku na bicyklovanie veľmi nevyzerá...
Dojazdové svetlá  – kompaktné, a pritom výrazne zvyšujúce vašu bezpečnosť PR článok

Dojazdové svetlá – kompaktné, a pritom výrazne zvyšujúce vašu bezpečnosť

Bezpečnosť je pri pohybe na cestách prvoradá, najmä, keď sú dni čoraz kratšie. Kompaktné svetlá ju dokážu výrazne zvýšiť, a pritom na bicykli nikde neprekážajú...
Doplnky pre jazdu v noci a za zhoršených svetelných podmienok PR článok

Doplnky pre jazdu v noci a za zhoršených svetelných podmienok

Jazdenie vo večerných hodinách otvára možnosti, ako si užiť cyklistiku aj pre poriadne „zaneprázdnených“ a vhodnými doplnkami môžeme svoju bezpečnosť výrazne zvýšiť.
Doplnky na jazdu v „psom“ počasí PR článok

Doplnky na jazdu v „psom“ počasí

Jazdiť sa dá, aj keď nie je úplne ideálne počasie, rovnako mnohým vôbec nevadí ani dážď. Niektoré doplnky môžu v tomto prípade výrazne pomôcť a zvýšiť komfort.
Vhodné doplnky na základný servis a údržbu PR článok

Vhodné doplnky na základný servis a údržbu

Aj keď nie každý sa púšťa do veľkých opráv, niektoré časti vybavenia možno stoja za zvážanie. Prinášame vám niekoľko tipov na vhodné produkty.
Tipy na doplnky pre základnú údržbu bicykla PR článok

Tipy na doplnky pre základnú údržbu bicykla

Zopár tipov na základné doplnky servisu, ktoré prídu vhod, ak jazdíte často a nevyhýbate sa ani vode a blatu.
Zjazdové bicykle - ak vás láka ten najťažší terén a rýchlosť PR článok

Zjazdové bicykle - ak vás láka ten najťažší terén a rýchlosť

Skoky, náročné rockgardeny, nekonečná spleť koreňov a hlavne rýchla jazda smerom z kopca - to sú jasné charakteristiky zjazdových bicyklov.