Najnovšie články z kategórie Preteky

Mondraker – svieža španielska vlna a výrazný zľavový program pre aktívnych pretekárov PR článok

Ak patríte medzi aktívnych jazdcov, využite jedinečnú ponuku v rámci podpory pretekárov v disciplínach ako XCO, XCM, enduro alebo zjazd.
Reportáž: 2. Zimný Cyklonárez – nakoniec predsa len mrazivá horská akcia

V mojom prípade sa nejednalo len o súboj s horským chladom, ako uvádza hlavné motto podujatia. Pribudol ešte jeden nečakaný protivník...
Peter Sagan na Tour Down Under ako líder aj podpora

Už túto nedeľu 14. januára absolvuje Sagan úvodné preteky novej sezóny - Kritérium People´s Choice Classic (50,6 km), ktoré bude v austrálskom Adelaide predkrmom pred etapovými pretekmi Tour Down Under.
Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2018 – oprášte bicykle a bežecké topánky

Medzi veľmi dobré spôsoby na udržanie zimnej motivácie patria zimné akcie, tak ako tradičná dvojdenná akcia v Stupave. Ako mediálny partner prinášame aj súťaž o 2x2 free štartovné...
Zaujímavé reportáže z roku 2017 – od zimných akcií, až po ME v maratóne

Ak hľadáte motiváciu na ďalšiu sezónu, možno pomôže inšpirácia v podobe TOP reportáží, ktoré sme pre vás v roku 2017 pripravili.
Splnený sen menom ISOMA 1000 Miles Adventure

Volám sa Pavol Anderko, mám 51 rokov. Ženatý som 27 rokov a máme s manželkou 4 deti vo veku 26, 25, 12 a 9 rokov.
Froomova deklarovaná nevina vyvolala pochybnosti, Tony Martin zúri

Ubezpečenia britského cyklistu Chrisa Frooma o jeho nevine vyvolali pochybnosti, prečo štvornásobnému víťazovi Tour de France ihneď nepozastavili činnosť po tom, ako neprešiel dopingovým testom.
MSR v cyklokrose: Haringov šiesty titul, Keseg Števkovej piaty

Blato, voda, sneh a zima sprevádzali počas boja o víťazstvo pretekárov na MSR v Bánovciach nad Bebravou, tak sa pozrite, ako to dopadlo.
Budúcoročné Giro d'Italia prináša ďalšiu zápletku

Chris Froome potvrdil svoju účasť s pokusom o hattrick, úradujúci šampión Dumoulin zatiaľ ešte vyčkáva a štartuje sa v Jeruzaleme. Zaujímavá zápletka sa môže začať...
Pozvánka: Cyklonárez 2 - postav sa horskému chladu

Akcia, ktorá má sebou len prvý ročník a už si získala medzi „zimnými bikermi“ svoje meno. Uvidíme, aký bude ten ďalší...
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2017 – malé ohliadnutie

Malé ohliadnutie za sezónou, ktorá pritiahla opäť o niečo väčší počet bikerov, vrátane „nováčikov“.
Šprintpolom 2017 – opäť žiadne opaľovanie

Už 13. ročník podujatia sa konal v počasí, ktoré dodalo tú správnu atmosféru, hodnú horskej časovky do vrchu...