Najnovšie články z kategórie Pumptrack

Rozhovor: Vďaka Ľubke dostanete svoj balík a možno vám nakreslí aj krokodíla!

V expedícii začínala medzi prvými a medzi balíkmi toho už kopu zažila. Naša Ľubica aj o tom, že za prácu vďačí vlastne Jozefovi Metelkovi.
Video: S akým bikom na pumptrack?

Dnes sa trochu pozrieme na to, ako sa správajú rôzne druhy bikov pri jazdení na pumptracku.
Reportáž: Škola jazdy a techniky s Bike Academy 2019

Tréning techniky na bicykli je veľmi dôležitou súčasťou každého cyklistu, či už ste bežný hobby jazdec alebo ten s vyššími ambíciami.
Video: Ako jazdiť na pumptracku - manuál

Ďalším prvkom, ktorý využijete na pumptracku alebo mimo neho, je manuál. Dnes sa pozrieme ako na to.
Video: Ako jazdiť na pumptracku - klopená zákruta

Dôležitým a v podstate základným prvkom pri jazde na pumptracku je správny prejazd klopenej zákruty, na ktorý sa dnes pozrieme.
Reportáž: Pumpcup Laskomer – vypumpované zážitky

Pumptrack ako športová disciplína zažíva veľký rozmach a obľúbenosť medzi cyklistami. Či už pre zvýšenie fyzickej kondície alebo ovládania bicykla.
Príď si zlepšiť techniku jazdy s Bike Academy do MTBIKER centra

Pumptrack je výborný a jednoduchý spôsob, ako sa posunúť v technike jazdy a tvorí základ aj pre jazdu v teréne. A lepšie raz vidieť, ako 100-krát počuť.
Video: Ako jazdiť na pumptracku - pumpovanie

Základom jazdy na pumptracku je samozrejme ten správny spôsob získavania rýchlosti. Ako na to vám povie Tomáš z Bike Academy.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana v Topoľčiankach - keď sa počasie nad nami zľutovalo

V sobotu to ešte nevyzeralo, že by sa v dostihovom areáli mali konať cyklistické preteky. Veď dokonca aj obľúbený Cyklomaratón Topolčianky museli organizátori pre lokálne búrky a nezjazdnú trať zrušiť.
Pozvánka: Škola jazdy a techniky s Bike Academy - už čoskoro v MTBIKER centre

Už v sobotu 27. júla sa budete môcť u nás v MTBIKER centre zúčastniť Školy jazdy a techniky s Bike Academy, na ktorej vám skúsení cyklisti zlepšia techniku alebo naučia základy jazdy na našom pumptracku.
Pumpcup 2019 – seriál nielen pre „pumpovačov”

Team bikeracing Slovakia tento rok organizuje 3. ročník pumptrackovej súťaže Pumpcup 2019.
Tip na výlet: Trailové opojenie

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.