Najnovšie články z kategórie Sezona 2013

Kaňanský bicigeľ 2013

Propozície k XC preteku Kaňanský bicigeľ 2013, ktorý je súčasťou Hornonitrianskej tour.
FC maratón Marikovskou dolinou 2013

Majstrák je len jeden. Tento rok status pripadol na FC maratón v Maríkovej doline. Trať v dĺžke 64 km s prevýšením cca 1700m nie je zrovna z kategórie klasických maratónskych, no všemožne skloňované slová a singloch a náročnosti sľubovali dostatočný zážitok. Navyše sa opäť na víkend začína zmrákať a je teda jasné, že sa nudiť nebudeme...
 6. Ročník Oravského maratónu už čoskoro

Už 6. Ročník Oravského maratónu privíta dúfam minimálne rovnaký počet pretekárov ako vlani, kedy sa na štart 3 rôznych tratí postavilo 530 pretekárov. Tak ako každý rok, aj teraz pripravili organizátori viacero prekvapení s cielom uspokojiť náročného slovenského cyklistu.
Fotogaléria z FC Maratónu Marikovskou dolinou

MTBiker vám prináša fotogalériu z FC Maratónu Marikovskou dolinou, ktorý bol tiež Slovenským pohárom XCM a zároveň majstrovstvami Slovenska XCM.
Spišských 333 EXTREME

Spišských 333 EXTREME je nonstop pretek určený pre nadšencov horskej (MTB) cyklistiky, ktorí sú odhodlaní zabojovať s prírodou často na hranici svojich možností.
Spišských 333 EXTREME je obrovskou výzvou, pri ktorej otestuješ sám seba, zabojuješ so svojím ja v extrémne náročnom preteku bez podpory. Siahneš na dno svojich fyzických, ale aj psychických síl, ale v cieli sa všetko premení na pocit skutočného uspokojenia, nielen z preteku, z poznania krásy hôr na Spiši, ale aj z poznania nových priateľov a ich životnej filozofie. Nezáleží na poradí v cieli, nezáleží na cenách, tvojím víťazstvom bude absolvovanie tohto krásneho extrémneho preteku.
UCI Mountain Bike World Cup 2013

Kolotoč Svetových pohárov MTB začína už tento víkend!
Rozhovor s A - tímom Life4Ride

Nie je tomu tak dávno, čo sme vám priniesli rozhovor so zakladateľom a jazdcom tímu Life4Ride, Matejom Mackovičom. Dnes sme si pripravili otázky pre kompletný A - tím.
Peter Sagan finišoval v úvode Okolo Kalifornie tretí

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v úvodnej etape pretekov Okolo Kalifornie so štartom i cieľom v Escondide (165,1 km) na 3. mieste. Prvým lídrom podujatia sa stal Holanďan Lieuwe Westra (Vacansoleil-DCM), ktorý v súboji dvoch mužov zdolal v cieľovej rovinke Španiela Francisa Manceba. Westra vybojoval pre tím Vacansoleil-DCM len druhé víťazstvo v sezóne.
Fotogaléria z úvodného kola MTB Považsko - Strážovského Pohára

MTBiker.sk vám prináša niekoľko fotiek z úvodného kola Považsko - Strážovského Pohára v XC. Prvý pretek sprevádzalo daždivé počasie ktoré sťažilo podmienky všetkým pretekárom. MTB Považsko - Strážovský Pohár 2013 pokračuje 29.6. ďalším kolom v obci Dohňany.
KAKTUS BIKE Bratislavský MTB maratón 2013 PR článok

KAKTUS BIKE Bratislavský MTB maratón 2013

1. ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v Malých Karpatoch v oblasti Devínska Kobyla. Preteky sa konajú pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing. Pavla Freša.
Maratón bude súčasťou série „Župný pohár Na bicykli deťom", séria pretekov v bratislavskom kraji, kde hlavnou cenou v tombole bude osobný automobil.
Baťovianska galuska 2013 PR článok

Baťovianska galuska 2013

Propozície k cestným pretekom jednotlivcov, ktoré odštartujú 8. júna v Partizánskom
6. Oravský cyklomaratón PR článok

6. Oravský cyklomaratón

6. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov. Maratón bude jedným z pretekov série SLOVAK XCM TOUR 2013, ktorá pozostáva zo 9-tich horských cyklomaratónov na Slovensku (www.cyklomaraton.sk).