Najnovšie články z kategórie Sezona 2013

Medzinárodný cyklokros C2,C1, Udiča – 5.,6.10. 2013

Po minuloročnej úspešnej premiére na medzinárodnom cyklokrosovom poli (kategória C2) sme tento rok postúpili opäť o ligu vyššie a dostali sme sa po Svetovom pohári a Superprestige do druhej svetovej ligy do kategórie C1, teda na tú istú úroveň ako preteky napríklad v Hamme Zogge, Kalmthout alebo Zonhoven. Podujatie podobného významu sa na Slovensku nekonalo už hodne dlho.
Eurobike 2013 – novinky, trendy, zaujímavosti

Ani v roku 2013 nechýbal MTBiker na najväčšej európskej výstave bicyklov Eurobike, v nemeckom Friedrichshafene, kde svoje novinky a vízie prezentovalo viac ako 1200 vystavovateľov. V niekoľkých článkoch vám predstavíme to najzaujímavejšie čo tento rok ponúkol
Cyklisti si zmerali sily pod Veľkou Javorinou už 26 krát za sebou

Javorinská časovká 2013, prvý krát pod gestorstvom Holubyho chaty. Podľa chatára Mira Martinčeka s novým servisom aj kvalitou išlo o jedinečnú rozlúčka s letom 2013
Merida Zelená stopa 2013

Momentálne ideálne cyklistické počasie mi tohto roku dáva šancu zajazdiť si na niektorých nových miestach a po Novej Dubnici padla na sobotu voľba na preteky Zelená stopa SNP, ktoré sa konali v obci Selce pri BB.
Maratónska stálica Karel Hartl: „Obdivuji všechny pracovité a skromné lidi“

Karel Hartl je už niekoľko rokov tradičným a dobre známym účastníkom slovenských a českých MTB maratónov. V dnešnom rozhovore sa dozviete viac o začiatkoch, koníčkoch ale tiež tréningu tohto vždy usmiateho maratónca.
Continental Novodubnický maratón 2013

Ak sa ma niekto spýta na naozaj peknú, náročnú ale pritom jazdivú trať tak určite mi ako prvý príde na rozum „dubničák“. Najstarší maratón u nás ktorý ťahá už svoj 19. ročník nezostal nič dlžný tohtoročnej extrémnej móde a taktiež pritvrdil. Už tak ťažká a skutočne maratónska trať ešte narástla na 116 km a s porciou 3900 m do kopca je hneď jasné, že si naozaj kvalitne pojazdíme...
Podľa šéfa SZC nemá prezident UCI v Európe silnú pozíciu

Prezident Slovenského zväzu cyklistiky (SZC) Peter Privara bude na kongrese Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) jedným z európskych voličov nového prezidenta. Európa má štrnásť hlasov, jeden z nich patrí aj šéfovi slovenskej cyklistiky. V súčasnosti sú známi dvaja kandidáti, doterajšieho prezidenta UCI Pata McQuaida vyzýva Brit Brian Cookson. Kandidatúra McQuiada je v súčasnosti otázna. Doterajšieho šéfa svetovej cyklistiky odmietla podporiť jeho domovská írska národná federácia. Podporu jeho kandidatúre stiahlo aj Švajčiarsko, kde McQuaid v súčasnosti žije.
Janíčková má ako prvá Slovenka dúhový dres

Slovenský cyklotrial má prvý dúhový dres majstra sveta Medzinárodnej cyklistickej únie. Postarala sa oň na svetovom šampionáte v juhoafrickom Pietermaritzburgu Tatiana Janíčková. Devätnásťročná členka STC Púchov triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.
Haute Route Alps 2013

Čo si predstavíte keď sa povie Haute Route? Zopár ľudí si možno spomenie že sa takto volá náročná 180km trasa v Alpách medzi francúzskym Chamonix a švajčiarskym Zermattom na ktorú sa každý rok vydávajú odvážlivci či už po svojich,alebo na lyžiach. A čo si predstavíte keď sa povie Haute Route a bicykel?
MTBiker expedícia 2013

6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Súťaž o dve štartovné na Púchovskom MTB maratóne 2013

Bikeri z Púchova si pre vás v spolupráci s MTBiker.sk pripravili súťaž o dve štartovné na blížiacom sa treťom ročníku Púchovského MTB maratónu.

Pravidlá súťaže sú ako vždy veľmi jednoduché. Stačí správne odpovedať na nižšie uvedenú otázku a pri troche šťastia zo správnych odpovedí vyberieme práve Vás!

Okrem súťaže, predĺženia dlhej trate a pridania kategórie pre tandemistov, si Bikeri z Púchova pripravili na tomto ročníku Púchovského maratónu ešte jedno prekvapenie, o ktorom sa dozviete už čoskoro. Viac informácii o akcii nájdete v propozíciách alebo priamo na webe www.bikerizpuchova.sk

5. ročník konferencie cyklistická doprava 2013 PR článok

5. ročník konferencie cyklistická doprava 2013

Srdečne pozývame všetkých priaznivcov cyklistickej dopravy, či už z pozície štátnej správy alebo samosprávy, dopravných projektantov, občianskych aktivistov na v poradí 5. ročník medzinárodnej odbornej konferencie cyklistická doprava 2013, ktorá sa uskutoční v Žiline.