Najnovšie články z kategórie Sloger Eu

Test: Bike EXPLOSION 70 od Rock Machine - Raketa do snehu, blata aj sucha

Rock Machine je česká značka bikov u nás známa hlavne vďaka celo-odpruženému modelu Blizzard, ale ponúka toho oveľa viac. Napríklad aj rýchly XC šíp v podobe EXPLOSION 70, ktorý jazdím od decembra 2014 a vďaka tomu môžem predstaviť jeho dlhodobý test. Jedným z prvých výjazdov boli Vianoce s príjemnými 10 až 15°C ale aj Silvester s riadnou nádielku snehu, takže sme si spolu za necelých 5 mesiacov užili riadne a bike zakúsil všetky možné nástrahy lesov.
Test: Ja a tlsťoch Rock Machine - Avalanche 30

V jednom zo svojich predchádzajúcich článkov som písal niečo v zmysle: „Netreba hneď kupovať fatbike, aby si človek užil jazdenie v zime“. Túto zimu som si teda parádne užil aj na svojom klasickom špeciáli, ale v jej závere sa mi naskytla možnosť otestovať už spomínaný hit poslednej doby. Navyše vzhľadom na priebeh Veľkej noci mi to príde ako celkom aktuálna téma :).
Rock Machine Blizzard: 27 Enduro a 29 MTB PR článok

Rock Machine Blizzard: 27 Enduro a 29 MTB

Rozmýšľate nad novým bikom na Enduro, MTB maratóny alebo chcete len spoľahlivý a kvalitný stroj pre výjazdy po svojich obľúbených lesných cestičkách? V tom prípade je tu pre vás nová kolekcia Blizzard 2015 od Rock Machine.
Do piatku 13.2.2015 (22:00 hod.) dražíme FatBike od Rock Machine - Avalanche 70 PR článok

Do piatku 13.2.2015 (22:00 hod.) dražíme FatBike od Rock Machine - Avalanche 70

Na stránkach MTBIKER ste mohli vidieť niekoľko častí nepravidelného seriálu Bicyklom po Slovensku. Videá a neskôr aj fotografie, ktorými sa snažíme ukázať pekné kúty Slovenska oslovili značnú kôpku fanúšikov. S podporou firmy Sloger zabezpečujúcou import bikov Rock Machine pre Slovensko sme rástli od samého začiatku, až sa dnes, po takmer dvoch rokoch fungovania stránok Bicyklom po Slovensku oficiálne spájame s firmou Sloger.
Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách

Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.
Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine

Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.