Najnovšie články z kategórie Spanielsko

V Madride najrýchlejší Degenkolb, celkovým víťazom Vuelta a Espaňa sa stal Talian Aru

Nemecký šprintér John Degenkolb z tímu Giant - Alpecin bol najrýchlejší v nedeľnej poslednej 21. etape pretekov Vuelta a Espaňa, záverečného tretieho podujatia rangu Grand Tour v cyklistickej sezóne. Martin Velits (Etixx - Quick Step) sa s tohtoročnou Vueltou rozlúčil solídnym 22. miestom, v konečnom poradí bol 117.
Čo si tak ísť zajazdiť na sopku?

Ostrov La Palma je zaujímavý z mnohých hľadísk, ale jeho jasnou dominantou je sopka Roque de los Muchachos s výškou 2426m. Pre MTB cyklistov ponúka množstvo nekonečných trailov cez sopečnú krajinu s parádnymi výhľadmi. Dali by ste si povedať?
Keď natočí Victor Lucas Chrisa Akrigga v akcii, tak výsledok rozhodne stojí za to!

Chris Akrigg ako popis k svojmu novému videu v skratke uviedol: "Plán bol ísť priamo hore do kopcov a nájsť zaujímavé cestičky pre jazdu. Toto je presne to, čo pre mňa znamená vyraziť von na pohodový výjazd. Dúfam, že sa vám bude páčiť kamera z nevšedných uhlov."
Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey

Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.
Ako som vyšiel na Pico del Veleta 3 396m v pohorí Sierra Nevada, Španielsko

Posledný Augustový deň 31.08.2014 prišiel deň , na ktorý som sa dlhšie tešil a na ktorý som sa zodpovednejšie pripravoval. Výstup bicyklom na tretí najvyšší vrch v kontinentálnom  Španielsku, vrch Pico del Veleta, ktorý sa týči do výšky 3 396 m nad morom. Toto majestátne pohorie leží v pohorí Sierra Nevada v Španielskej Andalúzii.
Contador nemal na Vuelte štartovať a napokon vyhral

Koncom júla vyslal cyklista Alberto Contador do sveta poplašnú správu, že sa nestačil zotaviť zo zranenia holennej kosti z Tour de France a na prestížnych pretekoch Okolo Španielska bude chýbať. "Noha sa hojí iba pomaly. Zbohom Vuelta,“ napísal vtedy na sociálnych sieťach populárny El Pistolero. Dvadsiateho tretieho ausgusta v Jereze napriek nesúhlasnému stanovisku niektorých lekárov predsa len vysadol do sedla bicykla v ústrety tretím pretekom Grand Tour v sezóne.
Pokračovanie: Do Španielska na bicykli - príchod k oceánu

Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne...
ŠKODA je dodávateľom oficiálneho vozidla legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta PR článok

Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.
Do Španielska na bicykli

S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.
Španielsko na bicykli - po okolí Tarify a návšteva Mijas Pueblo

Zdravím vás zo slnečnej Andalúzie a prinášam zážitky z MTB ciest po okolí Tarify a návštevy krásneho historického mestečka Mijas Pueblo. Nechajte sa inšpirovať a prídite sem na MTB dovolenku.
Španielsko (Andalúzia) - Celoročná cyklistika pre všetkých časť I.

Kto si dnes myslí, že do slnečnej Andalúzie a na pobrežie Costa del Sol sa jazdí iba za morom, nádhernými plážami, rušným nočným životom a opaľovaním sa na pláži, tak toho sa týmto článkom pokúsim vyviesť z veľkého omylu. Avšak bohužiaľ, takýto pohľad na túto oblasť má stále väčšina z nás, seba pred časom nevynímajúc. Môj pohľad na Andalúziu sa veľmi zmenil počas mojich niekoľkých dovoleniek v tejto oblasti, avšak úplná a podstatná zmena nastala potom, ako som sa s rodinou presťahoval do tejto časti Španielska.