Články v kategórii 'Spanielsko' (25 - 27 z 27 článkov)

Do Španielska na bicykli

22.08.2014 6 894 13 21

S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.
Španielsko na bicykli - po okolí Tarify a návšteva Mijas Pueblo

05.07.2014 2 346 3

Zdravím vás zo slnečnej Andalúzie a prinášam zážitky z MTB ciest po okolí Tarify a návštevy krásneho historického mestečka Mijas Pueblo. Nechajte sa inšpirovať a prídite sem na MTB dovolenku.
Španielsko (Andalúzia) - Celoročná cyklistika pre všetkých časť I.

11.05.2014 4 469 3 12

Kto si dnes myslí, že do slnečnej Andalúzie a na pobrežie Costa del Sol sa jazdí iba za morom, nádhernými plážami, rušným nočným životom a opaľovaním sa na pláži, tak toho sa týmto článkom pokúsim vyviesť z veľkého omylu. Avšak bohužiaľ, takýto pohľad na túto oblasť má stále väčšina z nás, seba pred časom nevynímajúc. Môj pohľad na Andalúziu sa veľmi zmenil počas mojich niekoľkých dovoleniek v tejto oblasti, avšak úplná a podstatná zmena nastala potom, ako som sa s rodinou presťahoval do tejto časti Španielska.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 991)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 802)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 673)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 225)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 532)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 152)