Články v kategórii 'Spanielsko' (13 - 24 z 27 článkov)

Video: Sneh si užívajú aj španielski jazdci v Alicante

14.02.2018 2 346 5

Táto oblasť a prístavné mesto nepatrí medzi miesta s častým výskytom snehu, o to väčšia je ale následná radosť, ak sa objaví.
Quintanov triumf na Vuelte, záver pre Dána Corta Nielsena

12.09.2016 2 315 0

Kolumbijčan Nairo Quintana sa premiérovo stal víťazom cyklistickej Vuelty. Pretekár tímu Movistar prišiel v červenom drese do cieľa nedeľňajšej záverečnej 21. etapy, ktorá viedla z Las Rozas do Madridu a merala 104,8 km. Šampión Gira d'Italia 2014 Quintana ešte v sobotňajšej 20. etape odrazil nápor svojho najväčšieho prenasledovateľa Christophera Frooma (Sky), napokon ho zdolal o 1:23 min.
Martin Velits pôjde na Vueltu v zostave Etixxu

18.08.2016 2 823 2

Slovenský cyklista Martin Velits figuruje v 9-člennej zostave tímu Etixx-Quick Step na nadchádzajúce preteky Okolo Španielska. Martin Velits by mal byť jediným Slovákom v pelotóne. Populárna Vuelta sa začne v sobotu 20. augusta a potrvá do nedele 11. septembra. Prvou etapou bude tímová časovka na 27,8 km z Ourense Termal / Balneario de Laias -do Parque Náutico Castrelo de Miňo.
Zo zákulisia Citydownhill world Tour 2015 v Bilbau

18.10.2015 2 966 1 6

Filip Polc obsadil v Bilbau 2. miesto, pričom ho predbehol len Nemec Fischbach. Pozrite si krátky klip s atmosférou pretekov a vyjadreniami jazdcov o trati. Výsledky a prestavenie celej trate nájdete v článku Citydownhill world Tour: Triumf Fischbacha pred Filipom Polcom.
V Madride najrýchlejší Degenkolb, celkovým víťazom Vuelta a Espaňa sa stal Talian Aru

14.09.2015 1 583 1

Nemecký šprintér John Degenkolb z tímu Giant - Alpecin bol najrýchlejší v nedeľnej poslednej 21. etape pretekov Vuelta a Espaňa, záverečného tretieho podujatia rangu Grand Tour v cyklistickej sezóne. Martin Velits (Etixx - Quick Step) sa s tohtoročnou Vueltou rozlúčil solídnym 22. miestom, v konečnom poradí bol 117.
Čo si tak ísť zajazdiť na sopku?

30.05.2015 2 599 2 15

Ostrov La Palma je zaujímavý z mnohých hľadísk, ale jeho jasnou dominantou je sopka Roque de los Muchachos s výškou 2426m. Pre MTB cyklistov ponúka množstvo nekonečných trailov cez sopečnú krajinu s parádnymi výhľadmi. Dali by ste si povedať?
Keď natočí Victor Lucas Chrisa Akrigga v akcii, tak výsledok rozhodne stojí za to!

15.04.2015 3 321 3 22

Chris Akrigg ako popis k svojmu novému videu v skratke uviedol: "Plán bol ísť priamo hore do kopcov a nájsť zaujímavé cestičky pre jazdu. Toto je presne to, čo pre mňa znamená vyraziť von na pohodový výjazd. Dúfam, že sa vám bude páčiť kamera z nevšedných uhlov."
Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey

15.11.2014 5 634 7 23

Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.
Ako som vyšiel na Pico del Veleta 3 396m v pohorí Sierra Nevada, Španielsko

10.10.2014 5 917 3 28

Posledný Augustový deň 31.08.2014 prišiel deň , na ktorý som sa dlhšie tešil a na ktorý som sa zodpovednejšie pripravoval. Výstup bicyklom na tretí najvyšší vrch v kontinentálnom  Španielsku, vrch Pico del Veleta, ktorý sa týči do výšky 3 396 m nad morom. Toto majestátne pohorie leží v pohorí Sierra Nevada v Španielskej Andalúzii.
Contador nemal na Vuelte štartovať a napokon vyhral

15.09.2014 2 030 1 2

Koncom júla vyslal cyklista Alberto Contador do sveta poplašnú správu, že sa nestačil zotaviť zo zranenia holennej kosti z Tour de France a na prestížnych pretekoch Okolo Španielska bude chýbať. "Noha sa hojí iba pomaly. Zbohom Vuelta,“ napísal vtedy na sociálnych sieťach populárny El Pistolero. Dvadsiateho tretieho ausgusta v Jereze napriek nesúhlasnému stanovisku niektorých lekárov predsa len vysadol do sedla bicykla v ústrety tretím pretekom Grand Tour v sezóne.
Pokračovanie: Do Španielska na bicykli - príchod k oceánu

09.09.2014 4 650 10 19

Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne...
ŠKODA je dodávateľom oficiálneho vozidla legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta

PR 24.08.2014 1 689 0

Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 071)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 854)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 719)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 278)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 586)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 186)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 102)