Najnovšie články z kategórie Superior

Superior XP 969 - maratónec, ktorý vás prinúti vydať zo seba viac

Karbónove hardtaily sa pre svoju nízku hmotnosť stále tešia veľkej obľube medzi horskými cyklistami. Nám do redakcie prišiel na test jeden taký švihák od známeho českého výrobcu Superior. Ak vás zaujíma viac, čítajte ďalej.
Unboxing: Superior XP 999 – jednou nohou na pódiu

Pre nadšencov XC pripravila značka Superior na rok 2019 veľa noviniek. Jednou z nich je aj model XP 999, pri ktorom si užijete nielen zábavu. Vďaka ľahkosti karbónového rámu a komponentom je tento špeciál hodný ašpirovať na pódiové miesta v pretekoch.
Unboxing: Superior TEAM XF 29 ISSUE - sebavedomie v karbóne

Konkurencia v kategórii XC je rok čo rok vyššia, čomu sa zákonite prispôsobujú aj popredné značky. A výnimkou nie je ani Superior, ktorý si na rok 2019 pripravil prepracovaný model TEAM 29 ISSUE.
Video: Superior  eXF 949 R s vidlicou DT Swiss 535 - kombinácia pre náročných

Video: Superior eXF 949 R s vidlicou DT Swiss 535 - kombinácia pre náročných

Ak hľadáte svižný ebike na každý trail, možnosťou je model od Superior. Ako obstál v teste a čím zaujme?
Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Pozvánka: Testovací deň Superior a Marin - odskúšajte si na vlastnej koži

Druhú júnovú sobotu (8.6.) sa môžete tešiť na testovací deň špičkovej českej značky Superior a kultovej kalifornskej značky Marin.
Video: Rozhovor s Petrom Lavičkom - smerovanie značky Superior

Petr Lavička je meno, s ktorým je značka Superior spätá viac ako 20 rokov. Je nielen produktovým lídrom, ale aj aktívnym cyklistom a športovcom.
Test: Superior XF 969 RC - český dvojkolesový diabol

Superior prišiel pre sezónu 2019 s novým modelom XF, ktorý je najdostupnejšou verziou k nekompromisným XC špeciálom.
Video: Návšteva rodiska bicyklov značky Superior

Areál bývalej Tatrovky v Kopřivnici na Morave je okrem iného aj rodiskom známej českej značky Superior. Ako to vyzerá za oponou sme si nielen pozreli, ale rovno aj vyskúšali!
Rýchlosť a zábava od našich západných susedov – Superior 2019 PR článok

Rýchlosť a zábava od našich západných susedov – Superior 2019

Stálica na tuzemskom trhu, Superior, sa púšťa do sezóny 2019 so širokou ponukou horských bicyklov. V nej dominujú najmä športovo orientované 29“ modely - či už s pevnou zadnou stavbou, alebo tie celoodpružené.
Unboxing: Superior Team 20 a 24 – pre mladých pretekárov

Cyklistika určite nie je iba vecou dospelých. Čo-to o tom by vedel povedať asi každý z nás a tieto modely od Superior budú rozhodne výbornou motiváciou pre mladých bikerov.