Najnovšie články z kategórie Taliansko

Test: Basso Venta - neprehliadnuteľný tyrkysový elegán

Bicykle Basso na našich cestách moc nevidieť. Pritom sa jedná o stroje, ktoré vďaka výnimočnej farbe len tak neprehliadnete!
Karty sa otočili – Svetový pohár vo Val di Sole

Talianska trať vo Val di Sole, tak zjazdová ako aj cross-country, nikdy nie je zadarmo. Striedajúce sa počasie, pády ale aj zranenia zamiešali kartami počas pretekárskeho víkendu v horskej cyklistike.
Reportáž: Wilier - predstavenie nových modelov spolu s návštevou fabriky

Nahliadnite do zákulisia jedného z klasických výrobcov bicyklov, ktorý predstavil viaceré novinky.
Video: Sella Ronda Hero - ako si užiť deň pretekov aj mimo trate

Talianske Dolomity sú už sami o sebe zárukou skvelého dňa stráveného v dokonalej prírodnej scenérii. A ako si ich môžete vychutnať počas maratónu, ak ste sa zrovna nepostavili na jeho štart?
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Štvrté kolo EWS - turbulentný víkend v talianskom Val di Fassa

Štvrté kolo Enduro World Series v talianskom stredisku Val di Fassa prinieslo nečakané prekvapenia už pred samotným podujatím.
Pre milovníkov MTB cyklistiky PR článok

Pre milovníkov MTB cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.
Video: Prehliadka továrne Bianchi - ako vyzerá sídlo legendárnej značky

Fausto Coppi, Marco Pantani alebo aj Julien Absalon - aj takéto mená jazdili na bicykloch Bianchi a dnes sa pozrieme, ako to vyzerá v jej srdci neďaleko mesta Bergamo.
Sumár Giro d’Italia 2019 – debutové víťazstvá a prekvapenie na záver

Boj o ružový dres – takto sa zvykne taliansky etapák označovať. Skutočne je tomu tak. Boje prebiehajú v každej etape a chvíľkové zaváhanie môže stáť lídra konečné víťazstvo.
Boj o ružový dres začal - pozrite si sumár zaujímavostí z úvodu Giro d´Italia

Počas uplynulého týždňa sme mali možnosť sledovať výkony svetových jazdcov na jedných z trojice Grand Tours – Giro d´Italia. O tom, že to nebolo nuda, vás hádam presvedčí nasledujúci sumár.
Tip na výlet: Okolie talianskej Vicenzy - oblasť posiata pahorkatinami

Každý rok sa v období okolo jarných prázdnin snažíme vycestovať a spoznať nejakú zahraničnú oblasť - ideálne novú a nie práve preplnenú rovnako zmýšľajúcimi cyklistami.