Najnovšie články z kategórie Trail

Nový košický flow trail Davidoff je jednoducho unikátny

Na známosť sa dáva, že trail Davidoff, ktorý je (nielen) v Košiciach prvým svojho druhu, sa stal od predminulého týždňa prístupným pre širokú verejnosť. Pribudol tak ako už trinásty v poradí do rodiny košických trailov.
Unboxing: Bianchi Magma 9.0 -  spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Unboxing: Bianchi Magma 9.0 - spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Príjemná kombinácia talianskeho dizajnu, osvedčených komponentov a detailov zo sveta drahších bicyklov.
Mišo, bojuj! - pomôžme spolu ochrnutému bikerovi

Asi málokto z nás pri nasadzovaní prilby myslí na to najhoršie. A chvalabohu sa vždy vrátime z nášho výjazdu v poriadku. No nie vo všetkých prípadoch je to bohužiaľ tak.
Test: Fenix BC21R V.2 - malé, no výkonné svetlo

S príchodom babieho leta každoročne začína sezóna nočných výjazdov. Dni sa neúprosne skracujú a pokiaľ si chcete zajazdiť po práci, poriadne svetlo je doslova nutnosť.
Video: Treba sa zdvihnúť a pokračovať ďalej

Cyklistika je tvrdý šport a o pády a s tým spojené zranania nie je núdza - to zažil zrejme už každý. Dôležité je vziať si z toho ponaučenie a hlavne pokračovať ďalej...
Novinka: GT s doslova nabitými modelmi Pantera GT-E a Force GT-E

Výrobca bicyklov GT sa vo svojej ponuke pokúsil o spojenie dvoch dominantných kategórií bicyklov – horských a elektrobicyklov. Záver je jednoznačný – rýchle stroje, ktoré sú rovnako svižné v stúpaniach ako aj v zjazdoch.
Pozvánka: Festival Hory a Mesto Žilina aj o budovaní trailov v okolí Malej Fatry

Každý biker vie, že okolie Žiliny, kam patria napríklad aj Martinské hole, je doslova raj čo sa týka trailov a technického jazdenia. Pritom tu nie je v podstate nič oficiálne a značené...
Novinka: Canyon predstavil nové verzie modelov Exceed a Lux pre rok 2020

S dvoma titulmi majstra sveta v XCO a XCM, víťazstvami vo Svetovom pohári či v ShortTracku je sezóna 2019 ukážkou vynikajúcich výsledkov pretekárov na bicykloch Canyon Lux a Exceed. Práve táto dvojica bude vstupovať do nového roka s niekoľkými novinkami.
Video: Pokus o rekord na legendárnom White Rim MTB Trail

Pozrite si pekne spracované video o pokuse zlomiť rekord na ikonickom okruhu v Amerike. Inak nepripomína vám tento chlapík tak trochu Freddieho Mercuryho?
Tip na výlet: Zochova chata – Horné Orešany, kde si príde na chuť každý

Máte radi zjazd, kopce, rovinky? Rád by som vám predstavil malokarpatskú trasu, ktorá toto všetko spĺňa.
Test: Dainese Trailknit PRO-Armor - ochrana na trailoch

Keď som si minulý rok zlomil rameno, tak ma ani tak netrápilo, že nemôžem jazdiť, ako skôr stratené sebavedomie. Vedel som, že potrebujem nejaký chránič, aby som sa nebál spadnúť, pretože všetci vieme – kto nepadá, ten nenapreduje.
Test: Kellys TYGON 70 - integrovaný univerzál

Zobrať bicykel, trochu zmeniť uloženie stredu, vložiť tam motor a namiesto fľaše buchnúť baterku, to vie teraz už každý. V Kellyse to zobrali trochu inak a prihliadali aj na estetiku a praktickú stránku.