Články v kategórii 'Trail' (265 - 276 z 288 článkov)

Lovci trailov - Vyraziť s partiou na poriadny výjazd

24.04.2015 3 890 29

Matt Hunter a jeho kamaráti plánujú spoločne každý rok jeden viac dňový výlet na poriadnu bikovačku. Tento raz zavítali do Sun Valley v Idaho a vzniklo z toho veľmi podarené video, z ktorého priam cítiť pohoda a chuť vyraziť na poriadny výjazd.
Trailové pojazdenie v Skalických horách

18.04.2015 3 068 1 32

Takto vyzeralo predvelkonočné trailové pojazdenie v Skalických horách. Užili sme si slnko, dvakrát nám začalo snežiť, nejaké to blatko do toho, skrátka klasické aprílové počasie. Rajdov sa uchopil Patrik Beňa, kameru a celý videomaking ovládol Milan Túbl zo z.matek studio.
Bike ride z Vranova nad Topľou

07.04.2015 4 111 29

Veľkonočné pojazdeníčko v aprílovom počasí na lokálnom Vranovskom singletracku v podaní talentovaného Maroša Petra. Počasie natáčaniu veľmi neprialo, výsledný produkt však poteší.
The White Trail

22.02.2015 6 518 2 30

Už sa začína otepľovať a príležitosti na podobný namakaný výjazd sa krátia. Komu sa nechce video pozerať celé, odporúčam určite aspoň pasáž od 1:50, ktorá za to naozaj stojí :).
Zvuk biku, keď sa ženie premočeným trailom

31.01.2015 5 888 12 44

Jazda bez limitov, vychutnávanie každého metra cesty a počuť tie krásne zvuky, ako sa pneumatiky zarezávajú do blata, kaluží a nezadržateľne sa valia cez korene. Pozrite si nadupané video, v ktorom nie je žiadna hudba, iba zvuk samotnej jazdy.
Jazdec Curtis Robinson s bikom Specialized Stumpjumper FSR EVO.
Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru

28.01.2015 2 802 11

Dokument vznikol v lete 2014, kedy sa skupinka bikerov vydala do strednej časti peruánských Ánd. Nejde iba o čisto bike jazdenie, ale dokument prináša aj viacero historických zaujímavostí pre doplnenie súvislostí o jednej z významných civilizácií našej minulosti.
Novoročný špeciál: Top 10 trailov pre rok 2014

02.01.2015 11 015 43 34

Tento sprievodca tým najlepším, čo doma máme, je výsledkom mojej celoročnej námahy a neuváženého použitia QTSI indexu na MTBIKER fóre. QTSI je Quidoov Trail Sentiment Index, ktorý sa používa v Quidoovom svete za účelom ohodnotenia zábavy na traile. Je absolútne subjektívny a optimalizovaný pre Meridu 99 na 100mm zdvihoch.
Silvestrovský video špeciál: Medveď stráži singletrail, zničené Alpy po cyklistoch, 90-te roky v MTB a ďalšie chuťovky

31.12.2014 6 592 12 16

Na fóre v téme Bajkerské videá sa v roku 2014 pridali 10-ky alebo skôr 100-ky videí. Do silvestrovského špeciálu sa hodilo určite viacero videí, ale na zlepšenie nálady určite postačí aj 6 nasledujúcich :).
Atmosféra stavania singletracku v Starej Ľubovni

16.12.2014 7 558 20 37

Pozrite sa na to, ako vyzerá, keď sa stavia singletrack za Ľubovnianskym hradom. Oficiálne bude otvorený na jar a má dĺžku 3 km. Zopár šťastlivcov sa po ňom však už teraz preháňa, ako napríklad Misung, ktorý mu dáva hodnotenie 10/10 :).
Prešovské singletracky

08.11.2014 10 477 20 82

Na viacerých miestach po Slovensku vznikajú postupne parádne trate na jazdenie, o ktoré sa starajú partie bike nadšencov. Ako dobre sa po takýchto singláčoch jazdí, tak minimálne podobne dobre sa aj pozerá na kvalitne spracované slovenské video z jedného takéhoto miesta...
Veľká Rača - single celý čas

16.10.2014 6 109 18 29

Keď sa počasie konečne umúdrilo a doprialo nám pár dní, ktoré sme sa rozhodli venovať túlaniu po horách, vybrali sme si kúty, relatívne malo poznané a predsa neďaleké. Zlákala nás neobyčajne zachovalá príroda, svet tichých dolín, hlbokých lesov - ale hlavne - úzkych singláčov...
Ako ste určite pochopili, Kysuce nemajú iba jednu jedinú tvár. Ponúkajú ich stovky, každú inú a ani jedna nie je rovnaká ako predošlá. Korene, kamene, úseky čo majú flow. Kto raz objaví ich čaro, bude sa sem rád vracať!
Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave

29.09.2014 7 786 15 34

Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 304)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 050)
  3. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (7 231)
  4. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 819)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 818)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 426)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (6 242)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 727)