Najnovšie články z kategórie Trail

The White Trail play_arrow

The White Trail

Už sa začína otepľovať a príležitosti na podobný namakaný výjazd sa krátia. Komu sa nechce video pozerať celé, odporúčam určite aspoň pasáž od 1:50, ktorá za to naozaj stojí :).
Zvuk biku, keď sa ženie premočeným trailom play_arrow

Zvuk biku, keď sa ženie premočeným trailom

Jazda bez limitov, vychutnávanie každého metra cesty a počuť tie krásne zvuky, ako sa pneumatiky zarezávajú do blata, kaluží a nezadržateľne sa valia cez korene. Pozrite si nadupané video, v ktorom nie je žiadna hudba, iba zvuk samotnej jazdy.
Jazdec Curtis Robinson s bikom Specialized Stumpjumper FSR EVO.
Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru play_arrow

Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru

Dokument vznikol v lete 2014, kedy sa skupinka bikerov vydala do strednej časti peruánských Ánd. Nejde iba o čisto bike jazdenie, ale dokument prináša aj viacero historických zaujímavostí pre doplnenie súvislostí o jednej z významných civilizácií našej minulosti.
Novoročný špeciál: Top 10 trailov pre rok 2014

Tento sprievodca tým najlepším, čo doma máme, je výsledkom mojej celoročnej námahy a neuváženého použitia QTSI indexu na MTBIKER fóre. QTSI je Quidoov Trail Sentiment Index, ktorý sa používa v Quidoovom svete za účelom ohodnotenia zábavy na traile. Je absolútne subjektívny a optimalizovaný pre Meridu 99 na 100mm zdvihoch.
Silvestrovský video špeciál: Medveď stráži singletrail, zničené Alpy po cyklistoch, 90-te roky v MTB a ďalšie chuťovky play_arrow

Na fóre v téme Bajkerské videá sa v roku 2014 pridali 10-ky alebo skôr 100-ky videí. Do silvestrovského špeciálu sa hodilo určite viacero videí, ale na zlepšenie nálady určite postačí aj 6 nasledujúcich :).
Atmosféra stavania singletracku v Starej Ľubovni play_arrow

Atmosféra stavania singletracku v Starej Ľubovni

Pozrite sa na to, ako vyzerá, keď sa stavia singletrack za Ľubovnianskym hradom. Oficiálne bude otvorený na jar a má dĺžku 3 km. Zopár šťastlivcov sa po ňom však už teraz preháňa, ako napríklad Misung, ktorý mu dáva hodnotenie 10/10 :).
Prešovské singletracky play_arrow

Prešovské singletracky

Na viacerých miestach po Slovensku vznikajú postupne parádne trate na jazdenie, o ktoré sa starajú partie bike nadšencov. Ako dobre sa po takýchto singláčoch jazdí, tak minimálne podobne dobre sa aj pozerá na kvalitne spracované slovenské video z jedného takéhoto miesta...
Veľká Rača - single celý čas play_arrow

Veľká Rača - single celý čas

Keď sa počasie konečne umúdrilo a doprialo nám pár dní, ktoré sme sa rozhodli venovať túlaniu po horách, vybrali sme si kúty, relatívne malo poznané a predsa neďaleké. Zlákala nás neobyčajne zachovalá príroda, svet tichých dolín, hlbokých lesov - ale hlavne - úzkych singláčov...
Ako ste určite pochopili, Kysuce nemajú iba jednu jedinú tvár. Ponúkajú ich stovky, každú inú a ani jedna nie je rovnaká ako predošlá. Korene, kamene, úseky čo majú flow. Kto raz objaví ich čaro, bude sa sem rád vracať!
Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave

Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.
Rozhovor so Slovenskou Mountainbikingovou Asociáciou aj o budovaní singletrackov

SloMBa sa do pamäti širokej verejnosti vryla už v roku 2008, kedy bola prezentovaná ako projekt, ktorý mal zastrešiť výstavbu singlov na Slovensku. Po krátkej ale intenzívnej aktivite SloMBa pomaličky začala upadať až sa úplne stratila z dohľadu a povedomia. O nových začiatkoch občianskeho združenia sme sa rozprávali s Luciou Pastorekovou, ktorá je členkou partie ľudí, ktorá stojí za reštartom SloMBy.
Mojo v Beskydoch play_arrow

Mojo v Beskydoch

Dvojica obľúbených trailbikov Ibis Mojo na návšteve krásnych chodníkov v Beskydoch
Pozvánka na otvorenie singletrailu Bíla PR článok

Pozvánka na otvorenie singletrailu Bíla

Obec Bílá se snaží být nejen jedničkou mezi zimními středisky Beskyd, ale intenzívně usiluje o to stát se předním bikovým centrem. Poslední prázdninový víkend se zde slavnostně otevřou dvě nové trasy singletrailů, které se zde za podpory Moravskoslezského kraje v tomto roce vybudovaly.