Najnovšie články z kategórie Trophy

Piotr Brzózka víťazom Beskidy MTB Trophy 2013 PR článok

Piotr Brzózka víťazom Beskidy MTB Trophy 2013

Beskidy MTB Trophy 2013 spoznal v nedeľu svojho víťaza. Etapového MTB preteku sa zúčastnili pretekári z 20 krajín a počas 4 dní súťažili na trasách v okolí poľskej Istebnej. Od prvej etapy pretekárov sprevádzali náročné podmienky a nepriaznivé počasie. Dážď, blato a nízke teploty robili pretek ešte ťažším ako inokedy.
Beskidy MTB Trophy 2012 - report

Znovu po roku sa vraciame do Istebny, zostava tá istá, ja a Imro, jediná zmena oproti predošlým ročníkom je to, že ubytovanie už nie je v gymnáziu, ale každý si ho musel zabezpečiť sám. Vybrali sme penzión Hadamówka, ktorý je od centra etapáku vzdialený cca 4 km, takže sa pred štartom aspoň trošku rozjazdíme. Samotné zázemie sa tento rok presunulo do časti Zaolzie do areálu futbalového štadióna, prezentácia bola bez najmenších problémov.
Powerade marathon Istebna 2011

Poslednou zastávkou medzinárodnej Inter mountain série bol v sobotu 24.9. Powerade marathon v Istebne u našich severných susedov v Poľsku. Pre mňa už dá sa povedať „domáca“ lokalita, nikde inde som totižto vrátane MTB Trophy nebol častejšie. Nádherné počasie v septembri dáva zabudnúť na trochu nepodarené leto a tak obávaný beskydský terén bude tohto roku k bikerom o dosť milosrdnejší a o to viac si to vychutnáme.
Bahenné kúpele pri Stupave

Po roku opäť v Stupave ožíva cyklistický duch, skupinka nadšencov horskej cyklistiky z občianskeho združenia Maratón sa nám snažila pripraviť víkend plný športového zápolenia v lesoch Malých Karpát.
Fotoreport: INTERSPORT Stupava Trophy 2011

V sobotu sa konal jeden z vrcholov slovenskej mountainbikovej sezóny - Stupavský MTB Maratón. Na 42km a 76km si to rozdalo v daždivom počasí vyše 650 bikerov. Krátku trať zvládol najrýchlejšie Rado Bíroš a dlhú Karel Hartl. Prinášame vyše 300 fotiek.
Fotoreport: Detský maratónik v Stupave

V čase, keď sa postarší bikeri premávali v Malých Karpatoch, nastupujúca generácia cyklistov si to rozdala priamo v Stupave na 420 metrovom okruhu. O tvrdé súboje jednoznačne núdza nebola a podľa fotiek si to všetci účastníci náležite užívali.
Salzkammergut trophy 2011

Hory, soľné jaskyne a jazerá to sú tri veci, ktorými je známa oblasť Salzkammergut, alebo inak povedané Soľná komora, na juhu Horného Rakúska. Toto krásne prostredie je dejiskom najväčšieho a najťažšieho maratónu v Rakúsku. Na štart sa tu každoročne postaví viac ako 4000 bajkerov z 30 krajín. Pre tých najlepších je pripravená na slovenské pomery nevídaná 210 kilometrov dlhá trať, na ktorej účastníci zdolajú prevýšenie viac ako 7000 metrov.
INTERSPORT - Stupava Mountainbike Trophy 2011

Touto cestou by som vás chcel srdečne pozvať na náš už deviaty ročník. Bude sa organizovať v troch dňoch 29. júla až 31. júla 2011 pod názvom: INTERSPORT Stupava Trophy 2011 - Stupavský MTB maratón. Spoločenskú a kultúrnu záštitu nad našim podujatím už tradične preberá predseda Bratislavského samosprávneho kraja, pán Ing. Pavol Frešo so svojim tímom. Zlacnené štartovné do 26.7
Beskidy MTB Trophy 2011 – dobytie bikového raja 2/2

Je sobota ráno, na rozdiel od predchádzajúcich dvoch dní už nás nevítajú slnečné lúče, ale zamračená obloha a citeľne nižšie teploty. Našťastie neprší, ale krátko pred štartom dostávame info, že na cca na 30. kilometri, teda v okolí Veľkej Rače už prší. Z tohto dôvodu sa aj organizátori rozhodli pre kratší variant trasy, nepôjdeme z Rycierky na Przegibek a po hrebeni na Raču, ale priamo po zvážnici na vrchol Rače.
Beskidy MTB Trophy 2011 – dobytie bikového raja 1/2

Jubilejný 5. ročník jedných z najťažších etapových pretekov na horských bicykloch Beskidy MTB Trophy sa už tradične na konci júna odohrával na poľsko - česko - slovenskom pomedzí v obci Istebna. Tento rok organizátori pripravili nové trasy, ktoré bikerom umožnili spoznať nové lokality nielen v Poľsku, ale najmä v Čechách a na Slovensku.
Štartovné na Beskidy MTB Trophy

Kvôli nepredvídaným udalostiam sa výherca súťaže z marca nemôže zúčastniť akcie Beskidy MTB Trophy. Preto usporiadavame druhé, oveľa jednoduchšie kolo: prvý z tých, ktorí sa zúčastnili na súťaži v marci, ktorý mi napíše súkromnú správu s tým, že zaručene pôjde na akciu 23.6, získa štartovné s ubytovaním a jedlom. Máme víťaza: Flinker. Gratulujeme
Lacné štartovné na Stupavský maratón do zajtra

Od spustenia našich registrácii prebehli prvé dva mesiace. Blíži sa ukončenie prvej vlny zvýhodneného štartovného už tento utorok, 31.5. 2011. Využite poslednú možnosť registrácie za najnižšiu možnú cenu. Preto pripomíname...