Najnovšie články z kategórie Valassko

Reportáž: Jesenné Blinduro 2018 - zážitkové enduro na oči

Blinduro je organizátorský projekt dvojice Zdeňek Pól a Michal Prokop. O jeho popularite svedčí aj fakt, že už v marci sa štartová listina, ktorá bola limitovaná na 300 miest, naplnila za necelý týždeň. Jazda „na oči“ ľudí rozhodne láka a má svoje špecifiká...
Tip na výlet: Bike Resort Valašsko - ideálne miesto na cyklodovolenku

Ak hľadáte miesto pre dovolenku strávenú na bicykli, nemusíte chodiť vôbec ďaleko. U našich západných susedov na Morave, presnejšie na Valašsku je miesto, ktoré spĺňa všetky kritéria pre ideálnu cyklodovolenku.
Dni Horskej Cyklistiky 2013

Videopozvánka na Dni Horskej Cyklistiky 2013, ktoré začínajú už čoskoro v Bike Resorte Valašsko neďaleko slovenských hraníc
ŠprintPolom, stál mi za to

Po týždennom odklade sa 20.10.2012 uskutočnil už pekný 8. ročník MTB vrchárskeho šprintu, ŠprintPolom v hradnom Strečne. Síce zmena miesta štartu, ale cieľ, sedlo Javorina, stále ten istý. Preteky sa už stali symbolickým ukončením MTB pretekárskej sezóny. Vidím to tak, že o pár rokov z toho postupne vznikne pekná vianočná zimná akcia, nebol by som proti. Ešte zima neprišla, tak sa môžeme tešiť na babie leto a vyťahovať plavky zo skrine.
Valašská padesátka

Fotogaléria z blativého ročníka Valašskej padesátky. Trať a počasie preverilo techniku aj schopnosti jazdcov. Najrýchlejšie sa s traťou popasoval Jan Fojtík pred svojím bratom Ondřejom.
Zlaté Mince Valašská 50ka - fotoreport

Fotoreport zo ZLATÉ MINCE Valašská padesátka 2011, ktorá sa išla v sobotu 3.9 vo Vsetíne, čo by kameňom dohodil od slovenských hraníc.
Valašská 24 alebo nevadí, že prší, hlavne, že je zima

Moju prvú 24 hodinovku som absolvoval vlani na Cyklopozitívnej 24ke v Turí. Atmosféra preteku tohto druhu sa mi zapáčila natoľko, že 24 hodinové maratóny sa stali neoddeliteľnou súčasťou mojej bajkerskej sezóny. Mojou tohtoročnou premiérou bola Valašská 24, ktorá bola druhým pokračovaním Československého seriálu 24 hodín MTB.
Valašskopovažská séria začína už v sobotu

Česko a Slovensko k sobě mají i po rozdělení velmi blízko. A protože „kilometrov na biku, slivovice a krásných žien bol vždy akútny nedostatok,“ vznikl nový česko-slovenský seriál závodů: Valašsko-povážská MTB séria.