Najnovšie články z kategórie Velon

Hutchinson CONEC'TIRES – ukáže správny tlak, množstvo tmelu a odhalí defekt PR článok

Hutchinson CONEC'TIRES – ukáže správny tlak, množstvo tmelu a odhalí defekt

Určite sa vám neraz stalo, že ste vyrazili na výjazd s nesprávnym tlakom alebo ste dostali defekt, pretože tmel v plášťoch dávno vyschol. Na to všetko môžete byť automaticky upozornení...
Test: Plášte Hutchinson Taipan a Cobra – nahodiť a zabudnúť!

Vybrať kvalitné plášte, ktoré svojou univerzalitou dokážu pokryť väčšinu podmienok pre XC až All-moutain jazdenie, je niekedy hotové umenie. Jedovaté duo Taipan a Cobra majú však na túto úlohu veľmi dobre našliapnuté.
Hutchinson ElevenStorm – nová zmes bez kompromisov PR článok

Hutchinson ElevenStorm – nová zmes bez kompromisov

Takmer každý hľadá cestný plášť, ktorý by dokonale splnil základné vlastnosti - teda rýchlosť, priľnavosť, odolnosť a samozrejme nízku hmotnosť. Nová zmes ElevenStorm túto ambíciu rozhodne má...
Test: Sponser Long Energy a Recovery Drink– doplnky výživy pre náročné výjazdy

Dnes sa pre zmenu pozrieme na tak trochu odlišný test. Nie je to bike a nie je to ani oblečenie – sú to doplnky výživy. Samozrejme, niečo také sa „testuje“ trochu inak a veľmi subjektívne. Ťažko sa totiž posudzuje ich primárny cieľ, teda vplyv na výkon. Niečo také ale určite nebudem riešiť, pretože sa jedná vždy „iba“ o doplnky výživy, ktoré z nás Peťa Sagana nespravia, ani keby sme toho jedli tonu :-). Zameriam sa skôr na svoje pocity z týchto konkrétnych produktov, a tak trochu načrtnem, ako som ich využíval v tréningu...