Najnovšie články z kategórie Vysledky

Tomáš Jurkovič a Ľubomíra Kalinová majstrami Slovenska v zimnom triatlone

Tomáš Jurkovič sa stal majstrom Slovenska v zimnom triatlone pre rok 2014. Jurkovič (Rocktechnik Triatlon) v deň svojich 31. narodenín zvíťazil v hlavnej mužskej kategórii na spoločnom šampionáte Čechov a Slovákov na Jeseníckom zimnom triatlone na Pradědovi s náskokom 40 sekúnd pred Čechom Pavlom Jindrom. Tretí skončil ďalší český reprezentant Viktor Novotný.
Pavlendová skončila trinásta v scratchi

Slovenská reprezentantka Alžbeta Pavlendová obsadila 13. miesto v scratchi na majstrovstvách sveta v dráhovej cyklistike v kolumbijskom Cali. V hladkej jazde žien na dráhe triumfovala v hromadnom šprinte po odjazdení 40 kôl (10 km) po trinástich minútach pretekov s priemernou rýchlosťou 46,164 km/h Belgičanka Kelly Druytsová.
Polc vyhral aj druhý mestský zjazd svetovej série

Slovenský reprezentant Filip Polc sa stal víťazom druhých pretekov seriálu mestských zjazdov City Downhill World Tour, keď po triumfe v brazílskom Santose v úvode februára uspel tentoraz v čilskom Valparaise. Tridsaťjedenročný Pezinčan na druhé miesto odsunul Marcela Gutierreza z Kolumbie, tretí skončil Tomáš Slavík z Česka.
Okolo Ománu celkovo Peter Velits 27. a Peter Sagan 49.

Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling triumfoval na cyklistických pretekoch Okolo Ománu a obhájil svoje minuloročné prvenstvo. Víťazom nedeľňajšej záverečnej 6. etapy, ktorá merala 146,5 km a viedla z As Sifah do Matrah Corniche, sa stal Nemec André Greipel.
Froome víťazom 5. etapy Okolo Ománu a Sagan sa prepadol

Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling sa stal víťazom sobotňajšej 5. etapy cyklistických pretekov Okolo Ománu, ktorá merala 147,5 km a vrcholila náročným stúpaním v Green Mountains. Úradujúci šampión Tour de France Froome sa dostal aj na čelo priebežnej klasifikácie a z červeného trička lídra pretekov vyzliekol slovenského reprezentanta Petra Sagana (Cannondale).
Sagan víťazom 4. etapy Okolo Ománu a lídrom pred víkendom

Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale sa stal víťazom piatkovej 4. etapy pretekov Okolo Ománu, ktorá viedla z Wadi Al Abiyad do Bosharu a merala 173 km. Dvadsaťštyriročný Žilinčan sa prepracoval na čelo celkového poradia podujatia, ktoré vyvrcholí v nedeľu. Má 10-sekundový náskok.
V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste

Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel (Lotto-Belisol), ktorý vyhral aj prvú etapu.
Peter Sagan v 1. etape Okolo Ománu na 18. mieste

Úradujúci slovenský Športovec roka Peter Sagan z tímu Cannondale skončil v utorňajšej 1. etape cyklistických pretekov Okolo Ománu na 18. mieste. Krajan Peter Velits (BMC Racing Team) bol na 26. priečke. Obaja dokončili v hlavnom pelotóne.
František Lami obsadil 3. miesto na majstrovstvách sveta v zimnom triatlone

Slovenský reprezentant František Lami obsadil 3. miesto v súťaži mužov do 23 rokov na majstrovstvách sveta v zimnom triatlone v talianskom Cogne. Pretekár tímu JUMP sport klub Košice, známy skôr z horskej cyklistiky, sa prvý raz predstavil v triatlonových pretekoch a hneď si vybojoval medailové umiestnenie.
Sagan spadol v záverečnej etape v Dubaji, vyhral Kittel

Slovenský cyklista Peter Sagan spadol v závere sobotňajšej poslednej 4. etapy na pretekoch Okolo Dubaja. Jazdec tímu Cannondale spadol v zákrute približne 3 km pred cieľom 123 km dlhej etapy, v ktorej zvíťazil Marcel Kittel. Nemecký cyklista zoskupenia Giant-Shimano dosiahol tretí etapový triumf na tomto podujatí, vyhral aj jeho druhú a tretiu časť. Z celkového víťazstva sa tešil Američan Taylor Phinney.
Peter Sagan v 2. etape v Dubaji na druhom mieste + VIDEO

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil druhú priečku vo štvrtkovej 2. etape na pretekoch Okolo Dubaja, ktorá merala 122 km a končila v známej časti Palm Jumeirah. Z víťazstva v záverečnom šprinte celého pelotónu sa tešil Nemec Marcel Kittel.
Peter Sagan v deň narodenín druhý na Tour de San Luis

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v nedeľňajšej záverečnej 7. etape pretekov Tour de San Luis v Argentíne skvelé druhé miesto. Jazdec tímu Cannondale, ktorý v nedeľu oslavuje svoje 24. narodeniny, prehral v záverečnom špurte len s Talianom Sachom Modolom z Lampre-Merida.