Najnovšie články z kategórie Vysoke Tatry

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne

Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.
Okolo Tatier za jeden deň

Dlhšie som sa pohrával s myšlienkou prejsť na bicykli trasu, ktorou by som prekročil pre mňa magickú hranicu 200 km. Som rekreačný cyklista a moja najdlhšia doterajšia trasa bola 180 km (dva týždne pred tým), ktorú som považoval za svoj heroický výkon.
Ako zísť štít na biku

Trošku extrém, ale za zážitkami treba ísť. Bolo by zaujímavé, keby povolia niečo podobného aspoň z jedného štítu vo Vysokých Tatrách... Toto video je však z Nemecka, konkrétne z vrcholu Zugspitze.
Raj pre MTBikerov

Scenérie a príroda ako vo Vysokých Tatrách, ale je to v Kanade. Perfektné panoramatické scenérie a náročné ale o to zaujímavejšie trate. Bike legenda Richie Schley ukáže, ako sa dá vyťažiť z cestičiek vo Whistler Bike Park maximum...
Fotogaléria Tatry Tour 2013

Fotogaléria zo sviatku cestnej cyklistiky na Slovensku - Tatry Tour 2013. Náročná, 195km dlhá trať vedúca okolo Vysokých Tatier spolu s počasím dôkladne preverila sily a odhodlanie všetkých štartujúcich. Na štart v Starom Smokovci sa v sobotu ráno postavilo viac ako 240 štartujúcich. Do cieľa dlhej trate prišiel po sólovom úniku najrýchlejšie Maďarský pretekár Gábor Fejes s časom 05:12:22.86. Kompletné výsledky nájdete tu
Kriváň na biku

Vysoké Tatry a ich okolie ponúka nepochybne množstvo krásnych miest na jazdenie, no zdolať Kriváň chce určite množstvo skúseností, nervov a odvahy.
Sliezsky Vrchár 2012 PR článok

Sliezsky Vrchár 2012

Prvý ročník cyklo pretekov "Sliezsky vrchar" sa uskutoční dňa 2.6.2012 na trase príjazdovej cesty z Tatranskej Polianky na Sliezsky dom. Na 7km trati v krásnom prostredí nastúpate 665m.
Rozhovor s F. Pitkom - Jarná Klasika, Slovenský Raj, Okolo Vysokých Tatier

Keď som na oslovil organizátora maratónov Jarnej Klasiky, Slovenského Raja či okolo Vysokých Tatier, Františka Pitka so žiadosťou o rozhovor, prisľúbil ho so slovami, že je za každú vec, ktorá posúva cyklistiku. Jarnú Klasiku ani Slovenský Raj nepoznám ale maratón okolo Vysokých Tatier by som si asi niekedy zajazdil. S rozhovorom na tému cyklistika p. Pitko súhlasil aj s poznámkou, že je za každú aktivitu, ktorá posúva cyklistiku. Veď preto túto sériu rozhovorov robím, nie? :-)