Najnovšie články z kategórie Bezpecnost

Test: Knog Plus - byť videný za každých okolností

S nadchádzajúcim jesenným obdobím je ten správny čas zadovážiť si svetlá, aby sme boli na ceste dobre viditeľný.
Dôležité upozornenie – prilby Lazer

Spoločnosť Lazer Sport NV („Lazer“) zistila, že niektoré cyklistické prilby BLADE, MAGMA, ELLE a JADE, predávané od januára 2015, neprešli v istých prípadoch testami pevnosti uchytenia podľa noriem CE.
Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň PR článok

Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň

S príchodom kratších dní sa nám môže veľmi ľahko stať, že ak sa pozabudneme na výjazde, či o niečo dlhšie v práci, vracať domov sa budeme už za tmy. Aby nás takáto situácia nezaskočila, treba sa na ňu pripraviť vopred.
Sedem bicyklových songov - keď sa spoja dve vášne

Mám rád hudbu a už roky sa jej aktívne venujem. Je prirodzené, že sa dostáva do všetkých súčastí môjho života, a tak ju nevynechám ani keď ide o cyklistiku. Je pravda, že počas jazdy na bicykli ju nepočúvam, aj keď sú aj takí, ktorí jazdia so slúchadlami na ušiach, avšak je otázne, do akej miery je to bezpečné.
Test: Brzdové platničky od BBB – alternatíva k originálnym setom

Brzdové platničky patria medzi komponenty na prvý pohľad nenápadné, no radiace sa do skupiny kľúčových z hľadiska jazdných vlastností. Ako obstáli tie od BBB?
Dojazdové svetlá – hlavne bezpečne do cieľa PR článok

Dojazdové svetlá – hlavne bezpečne do cieľa

Dni sa budú pomaly skracovať a kompaktné svetlá sú výborný doplnok na skoré ranné tréningy, alebo neskoré návraty.
S bicyklom na cestu - poznáte povinnosti cyklistu?

Letné mesiace, dlhý slnečný svit a teplé počasie sú priam ideálne na dni strávené vonku. Aj keď leto patrí medzi najobľúbenejšie obdobia vhodné na šport, počet cyklistov sa z roka na rok zvyšuje, a to nielen počas neho.
Reflexné doplnky výbavy za dostupné ceny od FORCE PR článok

Reflexné doplnky výbavy za dostupné ceny od FORCE

Pasívna bezpečnosť je obvykle z dizajnových dôvodov cyklistami dosť často podceňovaná. Reflexné prvky však nie sú len odrážky napevno primontované k bicyklu, ale aj rôzne praktické odnímateľné doplnky, ktoré vám neraz môžu doslova zachrániť kožu.
Test: prilba HAVEN Toltec pink – ľahučký sprievodca v teréne

O tom, aké dôležité je nosiť pri jazdení prilbu, tu debatovať určite nemusíme. Ak patríte medzi tých šťastnejších a doposiaľ ste kvalitu prilby na vlastnej koži (či skôr hlave) neotestovali, určite ste videli niektorú z tých hrôzu naháňajúcich fotiek na nete - rozbité hlavy po páde bez prilby.
Test: Alpina Valpalora XC -  ľahká prilba pre poriadne kopce ale aj výživné zjazdy

Test: Alpina Valpalora XC - ľahká prilba pre poriadne kopce ale aj výživné zjazdy

Valpalora XC je novinkou v produktovom rade Alpiny pre rok 2016. Už zo samotného názvu je tak trochu patrné, že svojím zameraním mieri hlavne do terénu. Niekoľko dlhých a náročných výšľapov odmenených zakaždým nejakým podareným trailom alebo poriadne rýchlym zjazdom je pre ňu to ideálne prostredie a o MTB pretekoch a maratónoch ani nehovoriac...
Test: Uvex Ultrasonic Race - veľmi ľahká prilba za rozumnú cenu

Uvex je nemecký výrobca, ktorý sa špecializuje hlavne na prilby a okuliare pre cyklistov, zimné športy a dokonca aj pre jazdectvo na koni – áno aj tam treba nosiť prilbu na hlave :-). Z jeho širokej ponuky sa mi do rúk dostal model Ultrasonic Race, ktorý už nejakú dobu nosím na všetky svoje výjazdy, či už na ceste, alebo na MTB.
Datatag – spôsob ako znížiť riziko ukradnutia vášho biku PR článok

Datatag – spôsob ako znížiť riziko ukradnutia vášho biku

Jedna z najviac nepríjemných vecí, ktorá môže stretnúť bikera, je samozrejme krádež. Navyše, ak sme cyklistickí nadšenci a v bicykloch máme „uloženú“ čiastku, ktorá sa rovná už relatívne schopnému autu. V tom prípade môže prísť vhod každá forma ochrany, napr. aj taká, akú ponúka spoločnosť Datatag.