Najnovšie články z kategórie Bicykel

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách

Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.
Nová kolekcia cestných bicyklov Rock Machine Raceride 2015 aj s kotúčovými brzdami PR článok

V novej modelovej rade cestných bicyklov Rock Machine Raceride zaujme niekoľko noviniek. To, že cestné bicykle Rock Machine sú koncipované ako pretekárske špeciály s dôrazom na presné ovládanie a pretekársky ušitú geometriu bolo zrejmé už v predošlej kolekcii. Od sezóny 2015 sú extrémne tuhé, zároveň však pohodlné karbónové modely vybavené aj kotúčovými brzdami, vďaka ktorým budete mať zjazdy pod kontrolou ako nikdy pred tým.
Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť

Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov

Pod zadok sa nám dostal po dobu siedmych dní bike skonštruovaný do extrémnych podmienok s mrazivým názvom Duratec Snowdoor. Ako názov sám napovedá jeho DNA bola špeciálne upravená a vyladená, aby si poradila s podkladom, pri ktorom bežné biky znervóznejú a necítia sa takpovediac úplne vo svojej koži. Nakoľko Perinbaba si v tomto ročnom období zatiaľ užíva prázdniny niekde v teple, bike bol podrobený testom v prechodných podmienkach v Malých Karpatoch. Fatbike dala do testu požičovna a predajca www.fatbikes.sk.
Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015

Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.
Môj stručný názor o prechode z 26ky na 29ku po viac ako roku jazdenia

Po viac ako roku jazdenia Radovan Bíroš redaktor MTBiker.sk opisuje 7 hlavných postrehov, po prechode z kolies 26" na rozmer 29". Sú to jeho osobné skúsenosti a postrehy, ktoré vám môžu pomôcť pri rozhodovaní.
Svetový líder v oblasti výroby a predaja skladacích bicyklov DAHON uzavrel partnerstvo pre strednú Európu so spoločnosťou DEMA Senica PR článok

Svetový líder v oblasti výroby a predaja skladacích bicyklov DAHON potvrdil, že podpísal dohodu o distribúcii svojich produktov pre slovenský trh so spoločnosťou DEMA Senica. DEMA bude produkty značky DAHON distribuovať tiež v Českej republike, v Maďarsku a na Faerských ostrovoch. Dohoda má byť impulzom pre ďalšiu expanziu značky DAHON na európske trhy.
Katalóg bikov: CTM 2015

Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015 PR článok

Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015

Príďte v nedeľu 12.10.2014 do Rock Machine Bikeparku Malino Brdo. Počas rozlúčky s letnou sezónou Vás okrem bohatého programu čaká testovanie enduro bicyklov Rock Machine Blizzard – modely 2015.
Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov

Krásny dizajn, nemecká kvalita a ešte k tomu dobré ceny. Aj tak by sa dala charakterizovať značka Canyon, ktorá momentálne ponúka zaujímavé ceny na modely bikov 2014...
Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015

Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.
CUBE: Novinky z rady STEREO 2015

CUBE je spoľahlivý nemecký výrobca bicyklov a rôzneho doplnkového sortimentu. Rada celoodružených horských bikov STEREO ponúka na výber 27 rôznych prevedení. Pozrite sa na hľavné modely, zaujímavosti a prednosti, ktoré tieto biky ponúkajú.