Najnovšie články z kategórie Bojnice

Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria – finálové kolo v Bojniciach

Amatérsku enduro sériu pre všetkých nadšencov tejto disciplíny čaká posledné kolo.
Video: MTBIKER na trailoch - Bojnicko - Dubnické cyklotrasy

Bojnice su známe predovšetkým ich histórou a zámkom. Vedeli ste, že sa neďaleko nachádza aj parádne trailcentrum, ktoré je vhodné takmer pre všetkých?
Enduro preteky – alebo čo na maratóne nezažijem

Po všetkých náročných MTB maratónoch bolo posledné kolo MTBIKER Hornonitrianskej Enduro Série možnosťou skúsiť zase niečo iné a dobre sa pri tom zabaviť.
Okolo slovenských regiónov: Horná Nitra - môj vrchársky raj

Horná Nitra je, aspoň by som povedal, rajón hlavne horských cyklistov. Dá sa tu však absolvovať skutočne nádherná trasa na žiletke, preto som neváhal ani na moment.
Pozvánka: Hornonitrianska Enduro Séria - dravci nielen v zoo

Nie je to tak dávno, čo som si pod mestom Bojnice predstavil ich ikonickú zoo. Od tých čias však „pretieklo veľa vody”a dnes sa mi už spája skôr s jazdením.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria 2022 - zábava na trailoch

Kamarátska atmosféra, zážitky, víkend plný jazdenia a v prvom rade možnosť porovnať si sily s ostatnými jazdcami. Presne tieto slová vystihujú MTBIKER Hornonitriansku Enduro Sériu.
Reportáž: Ako som prvýkrát okúsil MTBIKER Hornonitriansku sériu

Preteky v rámci Hornonitrianskej enduro série som absolvoval prvýkrát v živote. Bol som zvedavý, ako to bude celé zorganizované a aký budem mať z víkendu v Bojniciach pocit.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - veľké finále v Bojniciach

Po minuloročnom zrušenom finále si opäť budeme môcť zmerať sily na domácich trailoch v Bojniciach.
Reportáž: 3. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – na pomedzí cross-country a endura

Uplynulý víkend sa v Bojniciach uskutočnilo tretie a zároveň finálne kolo Hornonitrianskej Enduro Série. O rastúcej popularite tohto formátu pretekov svedčí aj fakt, že sa ho zúčastnilo viac ako 100 súťažiacich.
Pozvánka: Hornonitrianska Enduro Séria 2019 - preteky v priateľskej atmosfére

Enduro „scéna" na Slovensku neustále rastie, dôkazom čoho nie je len pripravovaný Slovenský pohár, ale aj lokálne seriály pretekov.
Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Tip na výlet: Bojnicko – Dubnické cyklotrasy alebo trailom popri Bojnickom zámku

Mesto Bojnice je mnohým známe hlavne vďaka Bojnickému zámku a zoo. Nachádza sa tu však aj zaujímavá sieť cyklotrás a singletrailov, ktoré vznikli na jar tohto roku, a tak som sa ich vybral preskúmať.