Najnovšie články z kategórie Bratislava

City Downhill World Tour 2016 opäť aj so zastávkou v Bratislave

Filip Polc aj tento rok bude súťažiť v extrémnej sérii mestských zjazdov City Downhill World Tour. Predchádzajúce dva ročníky vyhral, takže aj teraz sa môžeme tešiť na jeho perfektné jazdecké umenie.
Zlatý pedál 2015 pre Petra Sagana

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2015 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom z Richmondu triumfoval pred majstrom Európy do 23 rokov z Tallinnu Erikom Baškom a víťazkou Svetového pohára v cyklotriale Tatianou Janíčkovou.
Cyklomost slobody je cyklistickým "korzom" Bratislavy

Bratislavský Cyklomost slobody, legendárny vďaka recesii s pomenovaním podľa Chucka Norrisa, má už vyše roka v prevádzke cyklosčítačku. Podľa výsledkov bola cyklistická sezóna na úseku tohto mosta v Devínskej Novej Vsi úspešná. Štatistiky o návštevách turistov v Bratislavskom kraji sú ešte pozitívnejšie.
Obchod PRO CYCLING na novej adrese a v lepších priestoroch blízko petržalskej hrádze PR článok

Pre všetkých nadšencov nielen cestnej cyklistiky, ale aj talianskej značky Bianchi, ako aj pre všetkých návštevníkov petržalskej hrádze, máme dobré správy. Partia z obchodu PRO CYCLING na koniec letnej sezóny vymyslela prekvapenie.
Retro spomienky: Slovenský pohár 1996 - Zjazd z Devínskej Kobyly aj s rozlomeným bikom počas jazdy

Ako sa jazdilo pred 19-timi rokmi, kedy boli biky aj výbava z dnešného pohľadu úplne bláznivé? Odvaha však pretekárom rozhodne nechýbala a predvádzali na trati riadne kúsky vrátane dosť tvrdých pádov :).
Milovníci retrobicyklov oslávili koniec leta cyklosalónom na zabudnutom kúpalisku Vydrica

Šieste pokračovanie Spots – podujatia, ktoré spája netradičné miesta a umenie, sa nieslo v znamení dvojkolesových umeleckých diel: Cyklosalón bol venovaný fanúšikom zaujímavých bicyklov typu fixie, retro a cruiser. 1. septembra 2015 sa zabudnuté lesné kúpalisko Vydrica v Bratislave zaplnilo pestrou komunitou „zvláštnych ľudí“, ako už na akciách Spots býva zvykom. Prišli všetci, ktorí sa o takéto bicykle zaujímajú, či majú doma zaujímavý kúsok, ktorým sa chceli pochváliť.
Reportáž: KELLYS GREEN BIKE TOUR 2015

V sobotu 22.8.2015 je počasie po predchádzajúcich horúčavách takmer ideálne, tak prečo sa nepopreháňať po Malých Karpatoch. Vravím si aj s kamarátom “pome ho ta“. Trošku sme si privstali, aby sme chytili dobré miesto na parkovanie a na ostatné sme sa už spoliehali, že bude prebiehať ako pri predchádzajúcich 7. ročníkoch. Nemýlili sme sa. Prívetivé zázemie, rýchla registrácia a  príjemná štartová atmosféra. Organizátori pripravili 34 a 75 kilometrovú trať, nezabudli ani na detský pretek a 34 kilometrovou traťou potešili aj elektrobikerov.
Štýlovo na ebajku PR článok

Štýlovo na ebajku

Sezóna cyklistiky vrcholí a ebajk – Svet elektrobicyklov ponúka všetkým, ktorí doteraz váhali, motivačnú predajnú akciu. Každý, kto si kúpi elektrobicykel Haibike s motorom Bosch, získa zdarma cyklistické oblečenie Club Ride Apparel v hodnote 200 Eur podľa vlastného výberu. Akcia platí do 30.9. 2015 priamo v autorizovanej predajni ebajk na Račianskej 77 v Bratislave.
Reportáž: Kaktus bike Bratilavský MTB maratón 2015 - Aj s kategóriou pre elektrobicykle

V sobotu 13.6. pre nás organizátori pripravili 3. ročník pretekov Kaktus bike bratislavský MTB maratón a tiež tretie kolo Župného pohára. Tento pretek u mňa vždy vzbudzuje rešpekt, najmä kvôli svojmu prevýšeniu a strmým stúpaniam. Nech už si vyberiete ktorúkoľvek dĺžku okruhu, rozlohou malé územie Devínskej Kobyly nedáva inú možnosť ako viacnásobné stúpanie a zjazdovanie na hrebeň a zase dole, na hrebeň, dole, na hrebeň...
Bernardo Cruz a jeho jazda prerušená chuligánmi z pohľadu kamery na prilbe

"Toto je moja jazda v Bratislave! Na záverečných metroch vtrhli na trať neonacisti a všetko ničili," napísal Cruz na Facebook. Pozrite sa, aká diskusia sa rozprúdila pod videom.
Záznam priameho prenosu RTVS: A tu máme problém... vrátane napadnutia kameramana

Nasledovnú vizitku sme poslali do sveta v priamom prenose, žiaľ aj taký bol Bratislava CITYDOWNHILL 2015. Organizátorom prajem všetko dobré a snáď zorganizujú akciu aj o rok...
Útok extrémistov odčlenených z protestu proti islamizácii Európy na Bratislava CITYDOWNHILL 2015

Extrémisti bezdôvodne vtrhli do "areálu" preteku, čoho výsledkom bol zničený majetok, vystrašené deti, diváci, turisti, zbytočné zranenia, rozbité policajné autá a hlavne trapas v podobe zrušenia medzinárodného športového podujatia, ktoré sa vysielalo NAŽIVO do celého sveta.