Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Sagan v prológu Okolo Švajčiarska na 40. mieste

Quinta/Bratislava (kor) - Prvá etapa pretekov Okolo Švajčiarska odštartovala prológom (8,1 km) na juhu v mestečku Quinta. V minútoovm intervale postupne vybehlo na trať 166 cyklistov a neskôr robil jazdcom problémy silný protivietor. Víťazom a najrýchlejším sa stal Austrálčan Cameron Meyer časom 00:09:39 z tímu GreenEDGE, ktorý si na pódiu symbolicky obliekol všetky tri dresy...Druhý skončil Terpstra, tretí Haussler. Slovenský cyklista Peter Sagan stratil v cieli 34 sekúnd a napokon obsadil 40. miesto.
Trek Domane 5.2 - ideálny spoločník na slovenské cesty?

Redakčný test Treku Domane 5.2. Tajná zbraň vyrobená za účelom porážať súperov na jarných klasikách je dostupná širokej verejnosti. Ako sa správa tento bike a či je naozaj ideálnym spoločníkom na naše cesty, ktoré často pripomínajú legendárne úseky na Paris – Roubaix si môžete prečítať v tomto článku
Obhajca prvenstva Wiggins nebude štartovať na TdF

Britský cyklista tímu Sky Bradley Wiggins neobháji na Tour de France minuloročné celkové prvenstvo, keď pre zranenie kolena nebude štartovať na tohtoročných najprestížnejších pretekoch. Tridsaťtriročný jazdec odstúpil pre infekciu v hrudi aj z nedávneho podujatia Giro d´Italia.
Baťovianska galuska 2013

Cestné preteky jednotlivcov, ktoré odštartujú 8. júna v Partizánskom
Prvá etapa cesty okolo sveta úspešne prekonaná

Po 19 dňoch na ceste oddychujem v Bergame. Po 1759km v 8 krajinách za 90 hodín strávených na bicykli som nastúpal 17378 m. Viac na http://www.worldbiketravel.sk/poradie/. Cesta okolo sveta začala 1.5 na Devíne v Bratislave. Tam bolo troška fotenia a lúčenia s blízkymi. Odtiaľ sa šlo so zopár priateľmi a ľudmi, ktorí ma chceli odprevadiť az po hranice a niektorí šli až takmer do cieľa do Kapuváru.
Sagan oslavoval desiate víťazstvo v Kalifornii i v sezóne

Slovenský cyklista Peter Sagan vyhral záverečnú 8. etapu pretekov Okolo Kalifornie, ktorá viedla zo San Francisca do Santa Rosy a merala 130,4 km. Jazdec tímu Cannondale zopakoval v cieľovom meste vlaňajšie prvenstvo. Vďaka víťazstvu na páske sa Sagan stal štvrtýkrát v rade najlepším mužom v súťaži šprintérov na podujatí Okolo Kalifornie. Dvadsaťtriročný Žilinčan vyhral na najprestížnejších zámorských pretekoch už desať etáp. Celkovým víťazom Okolo Kalifornie sa stal Tejay van Garderen, ktorý dosiahol najväčší úspech svojej doterajšej kariéry.
Sagan si po časovke v San Jose polepšil vo výsledkoch

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v šiestej etape - časovke na 31,6 km v San Jose na pretekoch Okolo Kalifornie 36. miesto a v celkovom poradí sa posunul na 37. pozíciu. Žilinčan v službách tímu Cannondale je lídrom súťaže šprintérov, v San Jose sa v jazde proti chronometru o body do tejto klasifikácie nebojovalo. V súboji o zelený dres má Sagan pred finálovým víkendom Okolo Kalifornie jednobodový náskok pred Američanom Tylerom Farrarom.
Sagan zaostal v Kalifornii tesne za pódiom

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval na 4. mieste vo štvrtkovej 5. etape na pretekoch Okolo Kalifornie, ktorá viedla zo Santa Barbary do Avily a merala 185,7 km. Dvadsaťtriročný jazdec Cannondale si na desiate etapové víťazstvo na najprestížnejších pretekoch v zámorí ešte musí počkať. Vo štvrtok sa presadil Jens Voigt.
Sagan je už v Kalifornii držiteľom zeleného dresu

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval vo štvrtej etape pretekov Okolo Kalifornie zo Santa Clarity do Santa Barbary (134,5 km) na 5. mieste a stal sa držiteľom zeleného trička lídra súťaže šprintérov. Vďaka dlhému špurtu sa z víťazstva, prvého na Okolo Kalifornie, tešil Američan Tyler Farrar pred krajanom Kenom Hansonom a Belgičanom Giannim Meersmanom. V celkovom poradí vedie naďalej Janier Acevedo z Kolumbie.
Peter Sagan ovládol šprint v Santa Clarite

Slovenský cyklista Peter Sagan triumfoval v šprintérskom súboji v 3. etape pretekov Okolo Kalifornie, ktorá viedla z Palmdale do Santa Clarity a merala 177,7 km. Pre 23-ročného jazdca tímu Cannondale je to deviate víťazstvo na prestížnych amerických pretekoch, ktoré však nie sú súčasťou svetového kalendára WorldTour. Sagan je najúspešnejším jazdcom histórie Okolo Kalifornie. Žilinčan v cieľovej rovinke v Santa Clarite predstihol Austrálčana Michaela Matthewsa a Američana Tylera Farrara.
Peter Sagan finišoval v úvode Okolo Kalifornie tretí

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v úvodnej etape pretekov Okolo Kalifornie so štartom i cieľom v Escondide (165,1 km) na 3. mieste. Prvým lídrom podujatia sa stal Holanďan Lieuwe Westra (Vacansoleil-DCM), ktorý v súboji dvoch mužov zdolal v cieľovej rovinke Španiela Francisa Manceba. Westra vybojoval pre tím Vacansoleil-DCM len druhé víťazstvo v sezóne.
Sagan chce v Kalifornii nadviazať na úspešný vlaňajšok

Slovenský cyklista Peter Sagan bude opäť hviezdou pretekov Okolo Kalifornie, na ktorých vlani vyhral päť etáp. Jazdec tímu Cannondale by chcel zopakovať úspechy z minulého roka, aj keď tentoraz berie podujatie skôr ako vhodnú prípravu na Tour de France. Peter Sagan je rekordérom Okolo Kalifornie, má na svojom konte osem etapových prvenstiev. Vlani získal aj zelený dres najaktívnejšieho účastníka a tento rok by oň chcel opäť bojovať.