Najnovšie články z kategórie Corratec

Pozvánka: Testovacie dni Wilier, Bianchi a aj Corratec už tento víkend

Už tento víkend k nám zavítajú talianske značky, a to konkrétne Wilier v sobotu a Bianchi v nedeľu a nedeľný termín doplní aj nemecká značka Corratec. Na výber bude takmer 30 bicyklov, tak len si vyberte a príďte si zajazdiť možno na vašom ďalšom bicykli.

Bicykle Corratec 2017 –  keď sa precíznosť stretne s inováciou PR článok

Bicykle Corratec 2017 – keď sa precíznosť stretne s inováciou

Nemeckú značku Corrratec, si tí skoršieho dáta narodenia budú celkom určite pamätať vďaka nezabudnuteľnému dúhovému dizajnu a použitiu dvoch prehnutých tenkých horných rámových trubiek miesto jednej masívnej.
Tip na výlet: Saalbach Hinterglemm - týždeň trailového jazdenia

Toto leto sme si vo štvorici s partou Black Trail Riders povedali, že zájdeme pozrieť do rakúskych Álp. Je to bližšie ako do Švajcu či Francúzka a chalani v Saalbachu ešte neboli, tak boli na ten bikový raj zvedaví. Ja som som tam so Speckou už pred piatimi rokmi bol, vtedy sme viac zjazdovali.
Test: Corratec 10Hz Inside link XTB 175 X, zábavný frírajďák

Na tento bike som sa špeciálne tešil, lebo som dostal zelenú na týždeň ho poriadne prevetrať v rakúskom bikovom rezorte Saalbach – Hinterglem. Keď mi ale testovací kúsok prišiel, bol v pomerne zabehnutom stave od predchádzajúcich testerov. Telo rámu odreté kvôli sťahovacím páskam a bowdenom, bowden prehadzovačky vytŕčajúci z otvoru rámu predratý... Dal som mu ale šancu a skúsil ho dať do jazdenia schopného stavu, čo sa mi aj našťastie nakoniec podarilo. Veď, ten bike si určite zaslúžil poriadne prevetrať v teréne.
PRO CYCLING - servis a predajňa bicyklov v Bratislave so zameraním na značky Bianchi a Corratec PR článok

K predaju bicyklov, komponentov a doplnkov neodlučiteľne patrí aj servis. Okrem klasického servisu bicyklov blízko petržalskej hrádze, poskytuje PRO CYCLING aj záručný a pozáručný servis vidlíc Manitou, bŕzd Hayes a kolies SunRingle. Nájdete nás blízko petržalskej hrádze alebo na procycling.sk.
Corratec tak trochu inak PR článok

Corratec tak trochu inak

Niektoré značky sa podobajú ako vajce vajcu a niektorú rozoznáte už na prvý pohľad. Do druhej skupiny asi môžeme zaradiť aj značku Corratec, ktorá má svoje korene v nemeckom Bavorsku a bicykle vyrába už viac ako 25 rokov.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec už o týždeň v MTBIKER centre na Považí

Prídite si zajazdiť alebo pozrieť výnimočné bicykle, ktoré zaujmú nielen svojou ikonickou farbou celeste. Na výber máte až z 8 bicyklov - cestných alebo MTB. Počas testovacej nedele dňa 19.6 bude k dispozícií aj 9 MTB modelov z dielne nemeckej značky Corratec. Vyberať je naozaj z čoho, tak už si stačí len pozorne pozrieť nasledujúce informácie a zarezervovať vyhovujúci termín.
Corratec - nemecká bike značka s viac ako 25-ročnou históriou PR článok

Corratec - nemecká bike značka s viac ako 25-ročnou históriou

Počas tohto obdobia zaznamenali biky z našej produkcie rôzne menšie, ale aj väčšie úspechy v bežnom hobby jazdení, či v popredných európskych a svetových bike súťažiach. V nasledujúcom krátkom zostrihu uvidíte v skrate to najlepšie a ak vás zaujíma aktuálna kolekcie 2016, nájdete ju na corratec.com.
Obchod PRO CYCLING na novej adrese a v lepších priestoroch blízko petržalskej hrádze PR článok

Pre všetkých nadšencov nielen cestnej cyklistiky, ale aj talianskej značky Bianchi, ako aj pre všetkých návštevníkov petržalskej hrádze, máme dobré správy. Partia z obchodu PRO CYCLING na koniec letnej sezóny vymyslela prekvapenie.