Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Bikeri v centre mesta (Ružomberok)

Hlavne Ulica Podhora v sobotu poobede žila cyklistickou novinkou, ktorú vymyslel a so svojim okruhom spolupracovníkov zrealizoval Peter Cigaňák. Išlo o MTB kritérium mesta pod názvom Ružomberské schody, ktoré pripravili firma Propet, Lyžiarsky oddiel Pro Ski a Mesto Ružomberok. Video
ISTEBNA - Finále Inter Mountain Series 2011

V sobotu 24. septembra 2011 sa koná finálový MTB maratón Inter Mountain Series 2011 (IMS) v poľskej obci Istebna. Tento bikemaratón je originálny svojou traťou, ktorá vedie cez územie Poľska, Slovenska a Čiech a svojim medzinárodným charakterom je dôstojným zakončením medzinárodného seriálu bikemaratónov IMS.
Cyklo Piešťany - seminár PR článok

Cyklo Piešťany - seminár

Seminár pri príležitosti otvorenia 2. časti cyklochodníka Dubová. 30. september 2011, Mestská knižnica, Školská 19, Piešťany.
Svätojurský Blesk 2011

15.septembra sa konal už šiesty ročník obľúbenej časovky Svätojurský Blesk. Ja som toto podujatie navštívila prvý krát ale keďže nemám cestný stroj tak som ráno na Reigna nahodila „cestné“ plášte aby som do toho mohla dupnúť. Po príchode na miesto štartu som bola prekvapená zo skromnej účasti no pár známych tvárí som našla. Registrácia prebehla svetelnou rýchlosťou a termín štartu vyznačený na čísle udával, že mám vyše hodiny čas.
Svätojurský Blesk 2011 - fotoreport

Takmer tri stovky fotiek zo Svätojurského Blesku, tradičnej cyklistickej časovky v Svätom Jure pri Bratislave. S 7.5 km trasou s prevýšením 320 metrov si tento rok najrýchlejšie poradil Ján Gálik v čase 17:39. Najrýchlejšou ženou bola Andrea Juhásová v čase 24:00.
Ružomberské schody 2011 už v sobotu PR článok

Ružomberské schody 2011 už v sobotu

MTB kritérium mesta - Dvojkolový okruh (jedno kolo 1630m) s výjazdom ulicami v centre mesta a zjazdom po mestských schodoch. Zaujímavé spestrenie záveru sezóny.
Kros Triatlon: Republikové tituly Mosnému a Lapinovej

Tituly majstrov Slovenska v horskom (kros) triatlone (0,5 km plávanie - 18 km horská cyklistika - 5 km krosový beh) si v Starej Myjave vybojovali v kategórii mužov Peter Mosný a medzi ženami Kristína Lapinová.
Bývalý víťaz Tour de France Sastre ukončil kariéru

Španielsky cyklista Carlos Sastre, nečakaný víťaz Tour de France v roku 2008, vo štvrtok oznámil ukončenie svojej aktívnej kariéry vo veku tridsaťšesť rokov. Jazdec tímu GEOX-TMC svoje rozhodnutie prezradil na tlačovej konferencii v Madride, kde taktiež priznal, že sa k tomu kroku dospel už minulý rok.
Tri medaily pre Slovensko na MS v cyklistike

Slovenskí zdravotne postihnutí cyklisti si na svetovom šampionáte v dánskom mestečku Roskilde necelých 40 km západne od Kodane vybojovali tri vzácne kovy. Mimoriadne príjemne prekvapila mladá nádejná cyklistka Simona Matičková v kategórii WT1, ktorá pri svojej premiére na MS skončila v časovke strieborná a v cestných pretekoch s hromadným štartom bronzová.
Specialized Rallye Sudety 2011

U našich západných susedov majú Sudety povesť najťažšieho MTB maratónu a vraví sa, že „Kdo nejel Sudety, není bajker“... Maratón sa odohráva v prostredí CHKO Broumovsko, centrom celého diania je mestečko Teplice nad Metují a dominantou celej oblasti sú úžasné Adršpašsko-Teplické skaly (krkolomnejší názov snáď ani neexistuje :) ), ktoré sú rajom lezenia.
Časovka do vrchu Podsuchá - Smrekovica PR článok

Časovka do vrchu Podsuchá - Smrekovica

Malinô SkiAlp Team v spolupráci s Vojenskou Zotavovňou a Hotelom Smrekovica a Horskou Záchrannou Službou organizujú 4. ročník Horskej Časovky do vrchu Podsuchá - Smrekovica. Tento ročník sa pôjde už vo štvrtok, 15.9.2011
Valašský MTB Král obrazom

Fotoreport z moravských Huslenek, niekoľko kilometrov od slovenských hraníc, kde sa cez víkend išiel maratón Valašský MTB Král 2011