Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Memoriál Radovana Kaufmana
4.kolo Slovenského pohára v bikemaratóne. 25.6.2005 sa štartuje v Partizánskom
SNICKERS AUTHOR BIKE SESSION 2005

Jak už nejspíš všichni víte letošní Snickers Author Bike Session 2005 se rozjela první akcí v Liberci 17.5. Vše začlo ve velkém štýlu a hlavní podíl na tom mají hlavně jezdci, kteří si přijeli za závodit v pohodovým kontestu na bmx a mtb!!! Triky, které všichni předváděli měli několika násobně větší úroveň než během loňské Bike Session 2004!!!
SP MTB XC - 2.kolo

Slovenský pohár v CrossCountry - 2. kolo - 29. 5. 2004 – Malé Uherce..
Slovenský pohár MTB XC 2005 3.kolo

5.6.2005 na Remate pri Handlovej, 3.kolo SP MTB XC 2005, propozície v článočku...
Slovenský pohár v XC - Prvé kolo

Túto nedeľu sa konalo v Žiline prvé kolo Slovenského pohára v Cross Country. Predpoveď počasia bola dosť nepriaznivá a realita bola ešte horšia ako som očakával. Napriek tomu sa však dostatok pretekárov odhodlalo popasovať sa s touto situáciou.
Licencie Slovenského zväzu cyklistiky

Vybavovanie licencií SZC priamo na pretekoch sa v tomto roku stáva realitou! Ak chcete sebe, ale najmä organizátorom pretekov uľahčiť úlohu a zjednodušiť a zrýchliť prezentáciu, je možné si priamo na pretekoch vybaviť licenciu SZC. Najbližšie tak môžete urobiť na Author Panda Maratóne už túto sobotu...
Na kolesách proti rakovine

Cieľom projektu je pokračovať v myšlienke zosnulého paralympijského víťaza PH Sydney 2000 v cyklistike na dráhe Radovana Kaufmana. Radovan v roku 2003 podľahol zákernej chorobe s ktorou bojoval niekoľko rokov. Jeho snom bolo nájsť vhodnú cestu na boj proti rakovine. Vďaka jeho víťazstvu na XI. PH Sydney 2000 sa podarilo uskutočniť I. ročník kampane pod názvom "Na kolesách proti rakovine". Kampaň sa stala významným projektom Slovenského paralympijského výboru, ktorý ako hlavný organizátor prijal myšlienku zbierky finančných darov na prístroje v boji proti rakovine.
PikoCup 2005

1.liga MTB XC 2005 - 3. kolo, súčasne 5.ročník verejných pretekov MTB-cross country Komárno. Už o pár dní, 1.5.2005 pod záštitou Š.K.Bike club piko-Komárno.
MA – PE – DO

MA-lé PE-tržalské DO-brodružstvo na bicykloch. Test pre všetkých, ktorí bývajú ale i nebývajú v Petržalke ...
Chřibská 50 MTB

Túto sobotu (16.4.2005) sa konal 3.ročník Chřibskej 50 MTB kúsok za českým mestom Kroměříž. Keď som si o tomto preteku čítal z upútavky a reportáží z minulých ročníkov, myslel som si že pôjde o menší lokálny pretek. Mýlil som sa a bol som veľmi príjemne prekvapený.
Súťažný poriadok SP MTB pre DH 2005

Aby sme nezanedbávali zjazdárov, súťažný poriadok vzťahujúci sa na ich preteky nájdete v tomto článku...
Vinohradský Štek MTB 2005

Tohtoročný prvý Vinohradský Štek a zároveň 2. kolo 1.Ligy MTB XC sa uskutoční 17. apríla 2005 – v nedeľu vo Vinohradoch nad Váhom