Články v kategórii 'Cyklokros' (37 - 48 z 148 článkov)

Van Aert obhájil titul v elitnej kategórii majstra sveta v cyklokrose, náš Haring skončil na 28. mieste

31.01.2017 3 498 3 4

Belgický jazdec Wout van Aert obhájil titul majstra sveta v cyklokrose. Dvadsaťdvaročný rodák z Herentalsu triumfoval v nedeľňajších pretekoch elite na šampionáte v luxemburskom Bielese, keď zdolal Holanďana Mathieua van der Poela o 44 sekúnd. Van Aert sa od holandského rivala odpútal v polovici pretekov po tom, ako Van der Poel dostal defekt a postupne si budoval náskok.
Pätorka Slovákov s cieľom prvej polovice výsledkov

26.01.2017 3 053 1 2

Päť slovenských reprezentantov sa počas nastávajúceho víkendu predstaví na vrchole cyklokrosovej sezóny - majstrovstvách sveta v luxemburskom meste Bieles. Aktuálne už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Zlatý pedál 2016 pre Petra Sagana

22.12.2016 5 295 9 10

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2016 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Už dvojnásobný majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom triumfoval v tradičnom výročnom bilancovaní Slovenského zväzu cyklistiky pred dvojnásobným paralympijským víťazom Jozefom Metelkom a Patrikom Tyborom, ktorý sa 45. miestom v pretekoch na ceste na olympijských hrách v Riu de Janeiro postaral o druhý najlepší výsledok Slováka na OH v modernej histórii.
GT Grade – skutočný chameleón

PR 09.12.2016 6 094

Bicykle spadajúce do čoraz viac populárnej kategórie Gravel, zastupuje u GT modelový rad Grade. Aj keď presné označenie nesie názov Enduroad. Predstavený bol v roku 2014 a za ten čas si získal na trhu svoje stabilné miesto. Dokáže totiž otvoriť krásy cestnej cyklistiky aj pre dobrodruhov a pre športovejšie ladených užívateľov zase ponúknuť nové možnosti tréningových okruhov.
Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose: Piaty titul pre Haringa, obhájila aj Keseg Števková

05.12.2016 3 401 1 2

Majstrami Slovenska v cyklokrose sa v nedeľu v Krupine stali Martin Haring (Dukla Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz). Obaja obhájili domáce prvenstvá spred roka z Košíc. V juniorskej kategórii dominoval Jakub Varhaňovský (ŽP Šport, a.s. Podbrezová).
Vo Whistleri to ide aj bez pruženia a na cyklokroske

14.08.2016 8 912 3 25

Podarené video, ktoré ukazuje, že ak chceme byť v bikepaku cool, jednou z možností je jazdiť na cyklokroske a v elasťákoch. A tiež, že kto pri tom nepadá, jazdí pod svoje možnosti. Ak to máme v ruke, netreba sa báť ani trochu väčších skokov, no pri dopade treba myslieť na fakt, že nie je priestor na chyby. Každopádne, pre Francúza žiadny problém, kedže si pekne strihol populárnu trať v kanadskom Whistleri. Byť cool nie je totiž len tak.
Test: Cannondale Slate - cestný bicykel do šotoliny aj na zaplátané slovenské cesty

17.04.2016 10 415 40 22

Zmutovala ryba, ryba s rakom neborákom, vznikol dáky divný vták, ani ryba ani rak... Presne slová tejto pesničky mi napadli pri prvom pohľade na nový počin z dielne Cannondale, ktorý sa mi dostal pod zadok na krátke testovanie. Pri pohľade na Cannondale Slate sa vynoria okamžite viaceré otázky. Je to klasický cestný bicykel, či nebodaj veľmi zvláštny horák? Alebo je to stroj určený na cyklokros? Prípadne špeciál na jarné klasiky s mačacími hlavami? Získať odpoveď, čo je Cannondale Slate vlastne zač a na čo je určený, som sa snažil zistiť pri mojich testovacích jazdách.
Tip na výlet: Cyklokros cez tri najvyššie vrcholy Malých Karpát

08.04.2016 6 028 24 44

Počiatok môjho nápadu z nadpisu sa v mojej hlave zrodil len nedávno, a to kombináciou viacerých faktorov. Prvý z nich bol ten, že na všetkých vrcholoch, o ktorých bude reč v ďalšej časti môjho článku, som už na biku (MTB) bol viackrát, ale vždy len na jednom z nich. A tak mi napadlo, že by som chcel vyjsť s bikom na všetky tri za jeden deň.
Van den Driesscheová sa nebude obhajovať ohľadom jej technického dopingu, končí

14.03.2016 5 069 8 1

Belgičanka Femke van den Driesscheová sa nebude obhajovať na blížiacom sa disciplinárnom konaní ohľadom jej technického dopingu a s okamžitou platnosťou zastavuje svoju cyklokrosársku kariéru.
Zaujímavé pokračovanie v prípade Belgičanky s motorom v ráme bicykla na majstrovstvách sveta

03.02.2016 9 066 38 0

K bicyklu, v ktorého ráme v sobotu počas majstrovstiev sveta v cyklokrose našli motorček, sa prihlásil skutočný majiteľ. Podľa denníka Het Nieuwsblad je ním Nico van Muylder, priateľ Femke van den Driesscheovej. Ale to nie nie je jediná zaujímavá informácia, ktorá vyplávala na povrch.
Prvý technický doping, Belgičanke našli motor v ráme bicykla na cyklokrosárskych majstrovstvách sveta

01.02.2016 11 042 52 5

Belgickej reprezentantke Femke van der Driesscheovej našli tento víkend na cyklokrosárskych majstrovstvách sveta v Heusden-Zolderi po sobotňajšej súťaži žien do 23 rokov motor v ráme bicykla.
Van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose, Haring na 29. mieste a Keseg Števková na 28. mieste

31.01.2016 2 423 1

Wout van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose. Dvadsaťjedenročný belgický reprezentant triumfoval v nedeľňajších pretekoch mužov-elite na domácom šampionáte v Heusden-Zolderi pred úradujúcim majstrom Európy Larsom van der Haarom z Holandska s náskokom piatich sekúnd. Jediný slovenský zástupca Martin Haring obsadil 29. miesto, za víťazom zaostal o štyri a pol minúty.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 078)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 877)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 728)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 282)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 596)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 192)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 115)