Články v kategórii 'Cyklokros' (49 - 60 z 148 článkov)

Na majstrovstvách sveta v cyklokrose bude Slovensko reprezentovať šesť cyklistov

28.01.2016 2 638 4

Na tohtoročných Majstrovstvách sveta v cyklokrose, ktoré sa budú konať už tento víkend (30. – 31.1.2016) v belgickom Heusden-Zolderi, bude Slovensko reprezentovať šestica pretekárov. V týchto dňoch už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

PR 21.01.2016 6 287 14 9

Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.
Aj cyklistika potrebuje dobrovoľníkov

13.12.2015 3 426 1 26

Začiatkom novembra sa na stránke slovenského zväzu cyklistiky objavil banner, ktorý propagoval ME seniorov v cyklokrose. Keďže bývam len pár km od Trnavy, hneď som sa skontaktoval s organizátormi. Obratom som dostal odpoveď aj s podrobnejšími informáciami.
Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose 2015 alebo, ako sa aj na

Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose 2015 alebo, ako sa aj na "favoritke" dá

11.12.2015 4 397 13 35

Predpokladám, že väčšina milovníkov širokých plášťov asi nebude úplne chápať, čo môže niekoho baviť na plahočení sa na alternatíve cestného bicykla po tráve, blate, kameňoch, vykladať bike na plece, či skákať cez prekážky. Toto všetko za každého počasia – a to jesenné býva obzvlášť kruté. Ja som si kedysi hovorila to isté. Ale rovnako som tvrdila, že ma na cesťák nikto nedostane. A keďže sa všetko raz musí skončiť, aj tohtoročná cyklokrosová sezóna sa neúprosne blížila ku koncu a nás čakala posledná previerka – MSR v Košiciach.
Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose: Tituly pre Haringa a Keseg Števkovú

06.12.2015 2 699 18 1

Martin Haring (CK Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz) sa v sobotu v Košiciach stali majstrami Slovenska v cyklokrose. Obaja obhájili v hlavných kategóriách svoje tituly spred roka z Trnavy. Haring uspel v elitnej domácej konkurencii už po štvrtý raz.
Cyklokrosárov čakajú Majstrovstvá Slovenska

04.12.2015 1 858 1

Domáca cyklokrosová sezóna vyvrcholí Majstrovstvami Slovenska už túto sobotu, 5. decembra 2015 v Košiciach. Národný šampionát zároveň ukončí tohtoročný BIKEPRO Slovenský pohár v cyklokrose. Okrem medailí a pohárov sa bojuje aj o miestenky na nastávajúce Majstrovstvá sveta, ktoré sa budú konať na prelome januára a februára v belgickom Heusden Zolder.
Cez víkend sa našim cyklokrosárom darilo v Rakúsku: Triumfy Glajzu, Keseg-Števkovej aj Chrena

01.12.2015 2 548 6

Na pretekoch kategórie UCI C2, ktoré sa konali v nedeľu v rakúskom Ternitze, dominovali vo všetkých kategóriách slovenskí cyklokrosári. Ondrej Glajza ml. zvíťazil v špurte medzi mužmi v kategórii elite pred Čechom Jakubom Skálom a holandským reprezentantom Gossom van der Meerom. Víťazkou kategórie elite žien sa stala Janka Keseg Števková (Outsiterz) a najrýchlejším juniorom bol Martin Chren (CK Olympik Trnava).
Majstrovstvá Európy v cyklokrose: Tituly pre van der Haara a Cantovú, Keseg-Števková 16.

07.11.2015 2 293 1 1

Slovenka Janka Keseg-Števková obsadila v kategórii žien elite 16. priečku, keď zaostala za víťaznou Belgičankou Sanne Cantovou o 4:45 min. V ostatných triedach Slováci dieru do sveta neurobili: v kategórii mužov do 23 rokov skončil najvyššie Šimon Vozár na 28. priečke, Matej Ulík bol o dve pozície pod ním a Ondrej Glajza bol 36. Medzi juniormi klasifikovali Jána Gajdošíka na 48. mieste a Jakuba Varhaňovského na 53. poste.
Cyklokrosár Martin Haring tretí vo Švajčiarsku, ženy SR v druhej desiatke

26.10.2015 2 017 1 4

Slovenský reprezentant Martin Haring obsadil tretie miesto na cyklokrosových pretrekoch kategórie C2, ktoré sa konali vo švajčiarskom Steinmaure.
Krosový bicykel Cannondale s vidlicou Lefty

PR 17.06.2015 5 571 6 6

Niečo zaujímavého pre tých, ktorí majú radi cestu, ale nechcú, aby ich neupravená bočná poľná cesta zastavila. Ak chcete na seba strhnúť pri jazde pozornosť, tento bicykel vám k tomu isto pomôže, aj keď podáte iba priemerné výkony :).
Peter Sagan sa nepresadil na Strade Bianche, Juraj Sagan nedokončil

08.03.2015 3 759 2

Peter Sagan sa nepresadil v sobotňajšom prvom štarte na európskom kontinente v sezóne 2015. Na pretekoch Strade Bianche v Toskánsku zaostal za najlepšími a nebojoval o prvenstvo. Počas pretekov sa pokúsil atakovať na krátkom kopci, ale jeho nástup zachytili Zdeněk Štybar a Alejandro Valverde a pelotón neskôr skupinu pohltil.
Majstrovstvá sveta v cyklokrose v českom Tábore: Zlato pre Holanďana van der Poela, Haring na 31. mieste

01.02.2015 2 836 0

Holanďan Mathieu van der Poel triumfoval v nedeľňajších pretekoch mužov-elite na majstrovstvách sveta v cyklokrose v českom Tábore. Dvadsaťročný juniorský šampión z MS 2012 a 2013 zvíťazil časom 1:09:12 h. V pretekoch sa predstavilo kvarteto slovenských cyklokrosárov. Najlepší Martin Haring bol 31. s odstupom 5:29 min na van der Poela. Jaroslava Chalása klasifikovali na 41. pozícii, Vaclav Metlička bol 43. a Lukáš Bátora 48.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 910)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 639)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 181)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 110)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)