Najnovšie články z kategórie Cyklokros

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia

Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.
Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014

Minulý rok sme prvýkrát v histórií Slovenska zorganizovali cyklokros na úrovni C1, čo je po svetovom pohári druhá cyklokrosová liga, výsledok – UCI nadštandard, pretek, kde si každý fanúšik cyklistiky mohol prísť na svoje. Závod, kde sa ide naplno od štartu až do cieľa.
Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014 PR článok

Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014

V predchádzajúcom článku MTB novinky značky Canyon sezóny 2014 sme vás informovali o tom najzaujímavejšom zo sveta MTB, dnes sa bližšie pozrieme na cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014.
Haring získal majstrovský titul

Martin Haring z CK Banská Bystrica potvrdil pozíciu najväčšieho favorita a stal sa v nedeľu v Bánovciach nad Bebravou majstrom Slovenska v cyklokrose. V majstrovských pretekoch zdolal Róberta Gavendu z Dukly Trenčín Trek o 1:05 min. Bronz si vybojoval Košičan Michal Lami. Slovenský šampionát bol zároveň aj trinástym kolom Slovenského pohára. Medzi ženami sa presadila Tereza Medveďová z Podbrezovej.
Slovenský cyklokros dobýva preteky v Európe a pripravuje sa na SP CDM v Belgicku

Taký úspešný víkend slovenský cyklokros nezaznamenal. Slovenskí reprezentanti sa v termíne 1.12 zúčastnili súčasne na dvoch významných podujatiach UCI svetových pohároch kategórie C2 v poľskom Gosciecine, kde zvítazil Gavenda Róbert a v rakúskom Ternitze sa darilo reprezentácii ešte viac kde v kat.elite zvíťazil Martin Haring, na štvrtom mieste skončil Ondrej Glajza a v kat.juniori zvíťazil Matej Ulík a tretí došiel Kristián Zimány.
Work Hard. Ride Home

Cyklokros v zámorí nie je iba športovou ale aj kultúrnou akciou. Je zaujímavé porovnať prístup k pretekom v Európe a v USA. Myslíte, že sa podobný štýl akcii postupne prebojuje aj k nám? Páčili by sa Vám akcie s podobnou rodinnou atmosférou aj u nás?
V Košiciach dominoval Haring

Martin Haring potvrdil pozíciu domácej jednotky aj v 9. kole Slovenského pohára v cyklokrose, ktoré sa uskutočnilo v sobotu v Košiciach. Jazdec CK Banská Bystrica triumfoval s náskokom 13 sekúnd pred Róbertom Gavendom. Tretí skončil Košičan Michal Lami.
V Podbrezovej získal najviac UCI bodov Haring

Martin Haring z CK Banská Bystrica sa stal víťazom nedeľňajších pretekov 8. kola Slovenského pohára v cyklokrose v Podbrezovej, na ktorých sa bojovalo aj o body do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Števková bola jedenásta medzi ženami

Slovenská reprezentantka Janka Keseg-Števková obsadila 11. miesto v pretekoch žien na majstrovstvách Európy v cyklokrose v Mladej Boleslavi. V náročnom blatistom teréne a neustálom daždi sa presadila Britka Helen Wymanová.
Českého vicemajstra sveta Dlaska dištancovali za doping

Český cyklokrosár Petr Dlask dostal za pozitívny dopingový test na klenbuterol z mája tohto roka dištanc na dva roky. Informoval o tom server iDnes.cz s odvolaním sa na weby v Belgicku, kde 37-ročný cyklista pôsobil v zoskupení Telenet-Fidea.
Haring má najlepší výsledok Slováka za desaťročie

Cyklokrosár Martin Haring dosiahol na pretekoch Svetového pohára v českom Tábore najlepšie umiestnenie pretekára zo Slovenska v kategórii mužov-elite na podujatí tohto rangu v ostatnom desaťročí. Jazdec tímu CK Banská Bystrica obsadil po kvalitnom výkone 13. miesto. Za víťazným Larsom van der Haarom zaostal v juhočeskom teréne o 1:15 min. Holanďan triumfoval v záverečnom špurte, v ktorom zdolal Nemca Philippa Walslebena.
Cyklokros C2,C1 – Udiča 5,6.10.2013 – útržky z denníku

Niekedy v septembri: Otváram v poradí už asi 86. mail so žiadosťou o uhradenie nákladov na cestu
plus keby sme prihodili niečo naviac tak šuhaj z družinou z Belgicka by veľmi rád prišiel na náš kros, obratom slušne odpovedám, že bohužiaľ to nie je v našich silách, STV ešte stále nevie čo je to prenos z cyklokrosu, nieto ešte aby zaň platila, tak chlapče sorry. Zároveň ešte raz preposielam žiadosť na všetkých v tíme, že už by bolo načase aby si každý povinne našiel nejakú tú bankárovu dcéru, inak to tu môžeme rovno zabaliť.