www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Cyklokros' (73 - 84 z 148 článkov)

V Košiciach dominoval Haring

16.11.2013 2 638 6 4

Martin Haring potvrdil pozíciu domácej jednotky aj v 9. kole Slovenského pohára v cyklokrose, ktoré sa uskutočnilo v sobotu v Košiciach. Jazdec CK Banská Bystrica triumfoval s náskokom 13 sekúnd pred Róbertom Gavendom. Tretí skončil Košičan Michal Lami.
V Podbrezovej získal najviac UCI bodov Haring

10.11.2013 2 030 0

Martin Haring z CK Banská Bystrica sa stal víťazom nedeľňajších pretekov 8. kola Slovenského pohára v cyklokrose v Podbrezovej, na ktorých sa bojovalo aj o body do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Števková bola jedenásta medzi ženami

03.11.2013 1 621 1 0

Slovenská reprezentantka Janka Keseg-Števková obsadila 11. miesto v pretekoch žien na majstrovstvách Európy v cyklokrose v Mladej Boleslavi. V náročnom blatistom teréne a neustálom daždi sa presadila Britka Helen Wymanová.
Českého vicemajstra sveta Dlaska dištancovali za doping

29.10.2013 1 866 2 1

Český cyklokrosár Petr Dlask dostal za pozitívny dopingový test na klenbuterol z mája tohto roka dištanc na dva roky. Informoval o tom server iDnes.cz s odvolaním sa na weby v Belgicku, kde 37-ročný cyklista pôsobil v zoskupení Telenet-Fidea.
Haring má najlepší výsledok Slováka za desaťročie

26.10.2013 2 752 1 6

Cyklokrosár Martin Haring dosiahol na pretekoch Svetového pohára v českom Tábore najlepšie umiestnenie pretekára zo Slovenska v kategórii mužov-elite na podujatí tohto rangu v ostatnom desaťročí. Jazdec tímu CK Banská Bystrica obsadil po kvalitnom výkone 13. miesto. Za víťazným Larsom van der Haarom zaostal v juhočeskom teréne o 1:15 min. Holanďan triumfoval v záverečnom špurte, v ktorom zdolal Nemca Philippa Walslebena.
Cyklokros C2,C1 – Udiča 5,6.10.2013 – útržky z denníku

08.10.2013 2 638 3 4

Niekedy v septembri: Otváram v poradí už asi 86. mail so žiadosťou o uhradenie nákladov na cestu
plus keby sme prihodili niečo naviac tak šuhaj z družinou z Belgicka by veľmi rád prišiel na náš kros, obratom slušne odpovedám, že bohužiaľ to nie je v našich silách, STV ešte stále nevie čo je to prenos z cyklokrosu, nieto ešte aby zaň platila, tak chlapče sorry. Zároveň ešte raz preposielam žiadosť na všetkých v tíme, že už by bolo načase aby si každý povinne našiel nejakú tú bankárovu dcéru, inak to tu môžeme rovno zabaliť.
Fotogaléria z Veľkej ceny Finančného centra

06.10.2013 4 165 3 6

Čech Ondřej Bambula sa stal víťazom prvých pretekov I. kategórie kalendára UCI v cyklokrose na Slovensku. V Udiči pri Považskej Bystrici triumfoval jazdec ČEZ Tábor na Veľkej cene Finančného centra. V dramatických pretekoch triumfoval v špurte vedúcej skupiny pred Holanďanom Thijsom van Amerongenom a Belgičanom Quintenom Hermansom. Zo Slovákov bol najlepším Martin Haring, ktorý prišiel do cieľa s jedenásťsekundovou stratou na 6. priečke. Medzi ženami skončila vekom ešte juniorka Tereza Medveďová druhá.
Barényi druhý v pretekoch C2 v Udiči, víťazstvo Medveďovej

05.10.2013 2 083 2

Španiel Egoitz Murgoitio Rekald sa stal víťazom Veľkej ceny Marikovskej doliny v cyklokrose. V Udiči pri Považskej Bystrici sa bojovalo aj o body do svetového rebríčka, podujatie bolo zaradené do kategórie C2 kalendára UCI. Zároveň to bolo aj druhé kolo Slovenského pohára. Rekald triumfoval s náskokom 35 sekúnd pred Milanom Barényim z Trek KCK Oslany, ktorý v závere odrazil útok mladých Belgičanov Yorbena van Tichelyho a Quintena Hermansa.
Medzinárodný cyklokros C2,C1, Udiča – 5.,6.10. 2013

11.09.2013 1 769 3

Po minuloročnej úspešnej premiére na medzinárodnom cyklokrosovom poli (kategória C2) sme tento rok postúpili opäť o ligu vyššie a dostali sme sa po Svetovom pohári a Superprestige do druhej svetovej ligy do kategórie C1, teda na tú istú úroveň ako preteky napríklad v Hamme Zogge, Kalmthout alebo Zonhoven. Podujatie podobného významu sa na Slovensku nekonalo už hodne dlho.
Morvélo CityCross Teaser

16.02.2013 1 296 0

Určite by sa aj u nás našli vhodné miesta...
2013 UCI World Cyclocross Championships

08.02.2013 1 435 0

Zdá sa, že cyklokros má USA trochu inú "atmosféru".

Nijs má druhý titul, v Louisville 3 zlaté pre Holandsko

02.02.2013 1 331 0

Belgičan Sven Nijs sa stal druhýkrát v kariére majstrom sveta v cyklokrose. Tridsaťšesťročný "Kanibal z Baalu" zdolal v záverečnom kole pretekov mužov-elite na šampionáte v americkom Louisville krajana Klaasa Vantornouta a po roku 2005 sa opäť tešil z dúhového dresu šampióna.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 702)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 635)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 491)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 177)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 120)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 312)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 057)