Najnovšie články z kategórie Downhill

Útok extrémistov odčlenených z protestu proti islamizácii Európy na Bratislava CITYDOWNHILL 2015

Extrémisti bezdôvodne vtrhli do "areálu" preteku, čoho výsledkom bol zničený majetok, vystrašené deti, diváci, turisti, zbytočné zranenia, rozbité policajné autá a hlavne trapas v podobe zrušenia medzinárodného športového podujatia, ktoré sa vysielalo NAŽIVO do celého sveta.
Video: Panika na mestskom zjazde v Bratislave, ktorý prerušili výtržníci

Medzi divákmi City Downhill World Tour Bratislava 2015, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“
Mestský zjazd v Bratislave prerušili výtržníci, spodná časť trate bola zničená, a nieje možné pokračovať

Zdroj Denník N: 19:19 Medzi divákmi cyklopretekov, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“ V tej chvíli dobehli policajti.
Len si tak pohodičkovo zjazdujete a zrazu kotrmelec aj s bikom

Aj pohodovné jazdenie s kamarátmi, kedy sa len tak predbiehate, sa môže pri jednom nevydarenom doskoku hneď zmeniť. Našťastie jazdcovi Nickovi Van Berkel sa nič nestalo a má aspoň výborne zdokumentovaný pád.
Fotogaléria: 2. kolo SpDH Malá Lučivná - Blato, blato a ešte raz blato

Zopár desiatok jazdcov si užilo veru riadne blato, ktoré zmenilo trať na celkom iný typ pretekov. Vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť zaujímavú fotogalériu :).
Dokument: Tomáš Slavík a Filip Polc ukazujú, aké je to jazdiť prvú ligu

Tomáš Slavík ako úradujúci majster sveta vo fourcrosse a Filip Polc, ktorý vyhral takmer všetky preteky v minuloročnom seriáli City Downhill World Tour, vyrazili do Južnej Ameriky a z ich tripu je spracovaný zaujímavý takmer 15 minútový dokument. Spoločne odhaľujú zákulisie prípravy a priebeh pretekov City Downhill World Tour.
Fotogaléria: 1. kolo MSDH Cup - Kálnica

Na DH akciu veľký počet približne 150-tich pretekárov, výborné počasie, divácky zaujímavá a dobre pripravená trať. Také bolo 1. kolo Moravsko Slovenského DH cupu, ktoré sa konalo v nedeľu 19.4. 2015, tradične v bikeparku Kálnica.
Trúfnete si na poriadny výlet?

Poriadny zjazd z riadneho vrcholu po cestičkách, ktoré dajú zabrať aj peši. Výzvy sú však na to, aby sa zdolávali a tak tomu bolo aj v prípade hôr, ktoré sa až nápadne podobajú na Vysoké Tatry.
Pozvánka a reportáž: Kamil Tatarkovič vyhral 1.kolo série závodov WBS

Koniec nudy, začala sa po období zimy downhillová sezóna! Tí, ktorí nepoznáte seriál pretekov WBS (Wood Bike Series) by ste mali vedieť, že ide o menšie downhillové podujatia, ktoré sa konajú spravidla v oblasti Zlína alebo Brna. Trate týchto pretekov nie sú tak náročné ako trate slovenského a českého pohára, takže na svoje si prídu začiatočníci, ktorí si chcú vyskúšať po prvý raz pretekanie, ale aj profi pretekári, ktorí si môžu pomeriť sily s mladými talentami. Princípom pretekania vo WBS je tzv. RZ (rychlostní zkouška/rýchlostná skúška). Väčšinou sa idú 4 RZ na dvoch tratiach, čiže každú trať idete dvakrát, časy sa pri týchto pretekoch sčítavajú, takže si to vyžaduje stále plnú koncentráciu a nechybovať.
Lovci medveďov v Bikeparku Malinô Brdo

Cez deň skvelé jazdenie, večer zábava a čakanie na medveďa pri chatke, v ktorej bývate. Komu sa nechce pozerať celé video, pozrite si aspoň medveďa od 4. minúty a následné pátranie Ružového pantera po medvedích stopách :).
Filip Polc a Tomáš Slavík v Čile na CityDownhill World Tour utiekli svojim súperom rozdielom triedy

Aj v druhom kole päťdielneho seriálu sa rozhodovalo medzi Filipom Polcom a Čechom Tomášom Slavíkom a opäť vyšiel zo súboja víťazne Polc. Na 3. mieste skončil Nemec Johannes Fischbach so stratou viac ako 2 sekundy.
Pozrite sa, kde vyhral Filip Polc už 5 krát - City Downhill World Tour v Brazílii

„Táto trať je veľmi rýchla, na bicykli sa však cítim vynikajúco. Istotu mi dodávajú aj skúsenosti, ktoré každými pretekmi získavam“, povedal v cieli Filip Polc. Video ukazuje aj zákulisie a vyjadrenia hlavných favoritov na víťazstvo.