Najnovšie články z kategórie Etapove Preteky

Vuelta 2018 – malé zhrnutie

Ani sme sa nenazdali a aj posledná z tria Grand Tours našla svojho víťaza. Po Froomovi na Gire, jeho tímovom kolegovi Thomasovi na Tour de France, sa víťazom na Vuelte stal Angličan Simon Yates, získavajúci prvenstvo na Vuelte po 2. krát pre Veľkú Britániu.
Dianie na Vuelte počas druhého bloku

La Vuelta je v plnom prúde a práve prebiehajúci druhý blok začína dotvárať celkovú charakteristiku, tým sú samozrejme kopce. A to veľké... Pozrime sa na doterajšie dianie a očakávania v nasledujúcich etapách španielskej krásky.
Janka Keseg Števková úspešne v etapáku na Cypre

V 4 dňových etapových MTB pretekov AFXENTIA kategórie SHC, ktoré sa uskutočnili minulý týždeň, si Janka vybojovala pekné 15. miesto v celkovom poradí.
Video: 4 Islands - etapový pretek dvojíc v Chorvátsku

Uz za mesiac a nejaké drobné začnú v Chorvátsku etapové preteky dvojíc s názvom 4 Islands a môzete sa tešiť aj na detailný report, kedže zastúpenie bude mať aj tím Pro Cycling - MTBIKER.sk.
Giro d'Italia 2016 na vlastné oči

Každý rok začiatkom leta sa koná Giro d'Italia - jedna z troch najznámejších a najpopulárnejších cestných akcií. Giro je trojtýždenný etapák ako ináč v Taliansku a tento rok vďaka dovozcovi značky Pinarello na Slovensko, firme Davorin, som mal možnosť pozrieť si koniec jeden etapy. Ale poďme pekne po poriadku.
Sudety MTB challenge 2015 - etapák bez kompromisov

Iba kúsok od slovenských hraníc na Poľskej strane Sudet sa už po jedenásty-krát koná 7-dňový etapový závod Sudety MTB Challenge. Dĺžka 425 km, celkové prevýšenie 13 239 metrov a heslo“ No compromise, absolute MTB“ z neho robia asi najťažší ešte relatívne finančne dostupný etapák v Európe. Tomu zodpovedá aj osadenstvo, kde ani zďaleka nedominujú domáci Poliaci, ale stáva sa už záležitosťou celosvetovou (napr. závodníci z Austrálie a Nového Zélandu). Vyšvihané lýtka, najnovšie stroje, tímové dresy a vôbec spôsob akým tu každý jazdí už dáva tušiť, že najbližší týždeň budeme spolu s „parťákom“ Danielom súčasťou trošku iného preteku než zvyčajne.
Reportáž: Pokračovanie 3. a 4. etapy MTB Trophy 2015 - 4 dní, ktoré sme strávili ako profíci... akurát, že biky sme si umývali každý sám

3. etapa – Rycierova: …zastavujem pri jednom dome a lejem na seba vodu z krhly voľne položenej pri vstupnej bráničke. Tento cieľový kopec patrí za tie roky taktiež medzi výber toho „najlepšieho“...
Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2015 - etapák v štýle Cape Epic

Mnohí z vás by si určite na vlastnej koži radi skúsili nejaký ten MTB etapák v štýle Cape Epic. A pritom si možno ani neuvedomujú, že hneď za rohom na Slovensko – Poľsko - Českých hraniciach sa koná medzinárodné podujatie, ktoré umožňuje si to vyskúšať na vlastnej koži bez toho, aby človek musel letieť na druhý koniec sveta :).
Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.
Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.
Craft Bike Transalp 2013

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
Haute Route Alps 2013

Čo si predstavíte keď sa povie Haute Route? Zopár ľudí si možno spomenie že sa takto volá náročná 180km trasa v Alpách medzi francúzskym Chamonix a švajčiarskym Zermattom na ktorú sa každý rok vydávajú odvážlivci či už po svojich,alebo na lyžiach. A čo si predstavíte keď sa povie Haute Route a bicykel?