Články v kategórii 'Etapove Preteky' (25 - 36 z 36 článkov)

Reportáž: Pokračovanie 3. a 4. etapy MTB Trophy 2015 - 4 dní, ktoré sme strávili ako profíci... akurát, že biky sme si umývali každý sám

16.06.2015 3 356 1 26

3. etapa – Rycierova: …zastavujem pri jednom dome a lejem na seba vodu z krhly voľne položenej pri vstupnej bráničke. Tento cieľový kopec patrí za tie roky taktiež medzi výber toho „najlepšieho“...
Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2015 - etapák v štýle Cape Epic

10.05.2015 3 717 8

Mnohí z vás by si určite na vlastnej koži radi skúsili nejaký ten MTB etapák v štýle Cape Epic. A pritom si možno ani neuvedomujú, že hneď za rohom na Slovensko – Poľsko - Českých hraniciach sa koná medzinárodné podujatie, ktoré umožňuje si to vyskúšať na vlastnej koži bez toho, aby človek musel letieť na druhý koniec sveta :).
Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

07.06.2014 1 383 0

Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.
Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

31.05.2014 4 129 8 1

Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.
Craft Bike Transalp 2013

12.10.2013 3 853 3 18

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
Haute Route Alps 2013

04.09.2013 5 523 11 32

Čo si predstavíte keď sa povie Haute Route? Zopár ľudí si možno spomenie že sa takto volá náročná 180km trasa v Alpách medzi francúzskym Chamonix a švajčiarskym Zermattom na ktorú sa každý rok vydávajú odvážlivci či už po svojich,alebo na lyžiach. A čo si predstavíte keď sa povie Haute Route a bicykel?
1000 miles: prvé tri dni a tri noci

04.07.2013 6 502 12 4

Vyštartovalo sa netradične o 17-tej. Lievik v podobe lavičky po čestnom kole v Novej Sedlici púšťal pretekárov zo štartu po jednom. Keďže ja sa dopredu nezvyknem tlačiť, predo mnou je asi stovka pretekárov. Tí vpredu sa nepárajú. Niektorí z nich by radi ostali prví i v cieli. Ostré tempo zvyšuje ich odstup od zvyšku.
1000miles: Dobrodružstvo začína

29.06.2012 2 208 0

Český extrémny bajker Jan Kopka sa tento rok predstaví druhýkrát v roli organizátora. Preteky Craft 1000 Miles Adventure sa po vlaňajšej premiére dočkal druhého opakovania. Za dobrodružstvom po česko-slovenskej divočine sa štartuje už túto nedeľu pri Aši.
Beskidy MTB Trophy 2012 - report

19.06.2012 4 067 4 0

Znovu po roku sa vraciame do Istebny, zostava tá istá, ja a Imro, jediná zmena oproti predošlým ročníkom je to, že ubytovanie už nie je v gymnáziu, ale každý si ho musel zabezpečiť sám. Vybrali sme penzión Hadamówka, ktorý je od centra etapáku vzdialený cca 4 km, takže sa pred štartom aspoň trošku rozjazdíme. Samotné zázemie sa tento rok presunulo do časti Zaolzie do areálu futbalového štadióna, prezentácia bola bez najmenších problémov.
Sagan druhý v etape, na Okolo Kalifornie vyhral aktivitu

23.05.2011 1 213 0

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v nedeľu záverečnej 8. etape pretekov Okolo Kalifornie v špurte vedúcej skupiny 2. miesto. Jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa tak stal celkovým víťazom súťaže aktivity na najväčších amerických etapových pretekoch. Sagan na Okolo Kalifornie zopakoval prvenstvo v súťaži o dres pre najlepšieho šprintéra z vlaňajška.
Peter Sagan víťazom 5. etapy Tour of California

20.05.2011 2 198 0

Fantastický úspech opäť dosiahol slovenský cyklista z tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan, keď v 5. etape Okolo Kalifornie triumfoval časom 5:16:03 v skvelom záverečnom špurte pred Austrálčanom Howardom, Britom Swiftom a naďalej si udržal zelený dres! Nesmierne šťastný slovenský pretekár sa pre svoju stránku www.saganpeter.com urobil rozhovor...
Moje dobrodružstvo na IRONbiku 2006

20.08.2006 1 712 16 0

Miesto preteku: Alpská oblasť na hraniciach Talianska a Francúzska. Preteky začínali nočným prológom v historickom centre mesta Saluzzo. Nasledujúcich 7 etáp sa išlo štýlom Rellye naprieč Alpami zo Saluzza do Bardonecchie na trase dlhej 620 km s prevýšením 28 000 m...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 836)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 697)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 601)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 187)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 160)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 372)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 089)