Najnovšie články z kategórie Etapove Preteky

Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov PR článok

Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov

Ak máte záujem o bicykel, ktorý ponúka tie najmodernejšie technológie a pritom neriešite cenu, máme pre vás niekoľko tipov. Následne už ale výhovorky na materiál strácajú akýkoľvek zmysel...
Boj o ružový dres začal - pozrite si sumár zaujímavostí z úvodu Giro d´Italia

Počas uplynulého týždňa sme mali možnosť sledovať výkony svetových jazdcov na jedných z trojice Grand Tours – Giro d´Italia. O tom, že to nebolo nuda, vás hádam presvedčí nasledujúci sumár.
Boj o ružový dres alebo Giro d'Italia 2019

Už 102. ročník jedných z najprestížnejších 3-týždňových etapových pretekov je predo dvermi. Kto tam bude, aké sú prognózy a aká je samotná trať? Na tieto otázky sa čoskoro dozvieme aj odpovede, zatiaľ sa však pozrime, na čo sa môžeme tešiť.
Pozvánka: Tour de Prešov – medzinárodné etapové preteky na Slovensku

6. júla 2019 v centre mesta Prešov odštartujú jedinečné dvojdňové etapové cestné cyklistické preteky s názvom Tour de Prešov.
Slovenská radosť na Grand Prix Banjaluka

Martin Haring sa stal celkovým víťazom elitnej kategórie mužov na päťetapových pretekoch Grand Prix Banjaluka v Bosne a Hercegovine.
Cape Epic – dominancia jazdcov XCO

V nedeľu si prach konečne sadol a Cape Epic spoznal nových víťazov. Dalo by sa aj povedať, že jazdci a hviezdy XCO scény mali výrazne navrch.
Cape Epic 2019 – prvá a dramatická polovica za nami

Najväčší bikový etapák je vo svojej polovici a o napínavé momenty rozhodne nie je núdza. Smutnou správou je, že Tomáš Višňovský musel pre zdravotné problémy odstúpiť.
Video: Ako vyzerá trať Cape Epic 2019 play_arrow

Video: Ako vyzerá trať Cape Epic 2019

Len nedávno bola predstavená trať najväčšieho MTB etapáku pre rok 2019 a vy si ju môžete pozrieť v pekne spracovanom videu.
Vuelta 2018 – malé zhrnutie

Ani sme sa nenazdali a aj posledná z tria Grand Tours našla svojho víťaza. Po Froomovi na Gire, jeho tímovom kolegovi Thomasovi na Tour de France, sa víťazom na Vuelte stal Angličan Simon Yates, získavajúci prvenstvo na Vuelte po 2. krát pre Veľkú Britániu.
Dianie na Vuelte počas druhého bloku

La Vuelta je v plnom prúde a práve prebiehajúci druhý blok začína dotvárať celkovú charakteristiku, tým sú samozrejme kopce. A to veľké... Pozrime sa na doterajšie dianie a očakávania v nasledujúcich etapách španielskej krásky.
Janka Keseg Števková úspešne v etapáku na Cypre

V 4 dňových etapových MTB pretekov AFXENTIA kategórie SHC, ktoré sa uskutočnili minulý týždeň, si Janka vybojovala pekné 15. miesto v celkovom poradí.
Video: 4 Islands - etapový pretek dvojíc v Chorvátsku play_arrow

Video: 4 Islands - etapový pretek dvojíc v Chorvátsku

Uz za mesiac a nejaké drobné začnú v Chorvátsku etapové preteky dvojíc s názvom 4 Islands a môzete sa tešiť aj na detailný report, kedže zastúpenie bude mať aj tím Pro Cycling - MTBIKER.sk.