www.parktool.com

Články v kategórii 'Giro D Italia' (93 článkov)

Historický seriál o najväčších osobnostiach cestnej cyklistiky - Gino Bartali

10.02.2020 2 847 2 54

Prednedávnom som vám v tretej časti nášho seriálu sľúbil, že sa pozrieme na veľkého konkuretna ale aj spolujazdca Fausta Coppiho - Gina Bartaliho. Aký bol život tohto veľkého jazdca z Apeninského polostrova?
Historický seriál o najväčších osobnostiach cestnej cyklistiky - Fausto Coppi

26.01.2020 2 181 42

Naposledy sme sa pozreli do nie tak dávnej minulosti a priblížili sme si Grega Lemonda. No dnes sadáme do pomyselného sedla bicykla, ktorý nás odvezie do obdobia druhej svetovej vojny.
WeLoveCycling - všetko o najslávnejších pretekoch sezóny

PR 31.10.2019 2 296

Počas roka 2019 sme boli svedkami krásnych súbojov počas veľkých trojtýždňových pretekov. Áno, máme na mysli Giro d´Italia, Tour de France či španielsku Vueltu.
Zaujímavosti z cyklistiky – zjazd vo Fort William, Giro, či úspech Slovenky Madarásovej

04.06.2019 1 837 8 5

Počas uplynulého týždňa sme boli svedkami ďalšieho kola svetového pohára v zjazde, skončenia Gira alebo noviniek vo svete cyklistiky. Pozitíva striedajú negatívne informácie – to je jednoducho kolobeh (nielen) cyklistiky. Poďme si ukázať niektoré z nich.
Sumár Giro d’Italia 2019 – debutové víťazstvá a prekvapenie na záver

03.06.2019 1 928 11

Boj o ružový dres – takto sa zvykne taliansky etapák označovať. Skutočne je tomu tak. Boje prebiehajú v každej etape a chvíľkové zaváhanie môže stáť lídra konečné víťazstvo.
Zaujímavosti z cyklistiky – blatistý svetový pohár, Giro v plnom prúde a iné

23.05.2019 1 837 1 12

Ani tento týždeň nebol skúpy na cyklistické udalosti a novinky. Polovica mája už okrem teplejšieho počasia prináša aj viac pretekania a zaujímavých správ. Poďme sa na ne pozrieť.
Boj o ružový dres začal - pozrite si sumár zaujímavostí z úvodu Giro d´Italia

21.05.2019 1 372 5

Počas uplynulého týždňa sme mali možnosť sledovať výkony svetových jazdcov na jedných z trojice Grand Tours – Giro d´Italia. O tom, že to nebolo nuda, vás hádam presvedčí nasledujúci sumár.
Zaujímavosti z cyklistiky - Saganove víťazstvo, zbraň Rasťa Baránka a iné

15.05.2019 2 104 9

Ani uplynulých sedem dní nebolo „cyklisticky sterilných“. Jazdci z celého sveta sa činili (nielen preto), aby sme vám mohli ponúknuť ďalšiu dávku noviniek. Pozrime sa teda na ne.
Boj o ružový dres alebo Giro d'Italia 2019

10.05.2019 2 745 5 5

Už 102. ročník jedných z najprestížnejších 3-týždňových etapových pretekov je predo dvermi. Kto tam bude, aké sú prognózy a aká je samotná trať? Na tieto otázky sa čoskoro dozvieme aj odpovede, zatiaľ sa však pozrime, na čo sa môžeme tešiť.
Farebné kombinácie Pinarella Dogma F10 - rozhodne žiadna nuda

PR 30.09.2018 3 313 7

Dlhoročné skúsenosti talianskej značky Pinarello siahajú až do doby 60. rokov minulého storočia, kedy Giovanni “Nani” Pinarello vyrobil svoj prvý bicykel a úspech na seba nenechal dlho čakať.
Giro d´Italia 2018 – najlepšie momenty a nezabudnuteľná etapa

28.05.2018 3 499 14 5

Tour de France 2017 - Christopher Froome, Vuelta 2017 - Christopher Froome, Giro d´Italia 2018 - do tretice Froome. Líder tímu Sky sa stal víťazom 101. ročníka Giro d´Italia na najprestížnejšej cyklistickej scéne a skompletizoval hetrik.
Video: Trochu motivácie na víkend z talianskych ciest

04.05.2018 1 436 2

Dnes začína 101. ročník Giro d'Italia a ako ochutnávka môže poslúžiť aj veľmi pekne spracované video z toho minulého. Snáď sa opäť dočkáme minimálne rovnakého divadla...

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 776)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 664)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 545)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 141)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 337)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 074)