Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria - príďte si zajazdiť

Sezóna sa nám pomaly ale isto rozbieha a to znamená aj prvé tohtoročné preteky. Medzi ne patrí aj prvýkrát nami podporovaná MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria.
Do mesta či na poriadne výlety – gravel a iné v podaní Marin PR článok

Do mesta či na poriadne výlety – gravel a iné v podaní Marin

Množstvo komunikácií a trás, ktoré spájajú naše domovy, nás neustále láka vydať sa na ozajstné dobrodružstvo. K tomu môže pomôcť práve niektorý z modelov v kolekcii Marin.
Video: Škola jazdy - ako prechádzať klopené zákruty

Na trailoch sa veľmi často stretnete práve s klopenými zákrutami a ich správny prejazd vám pomôže udržať, či dokonca nabrať rýchlosť a zvýšiť plynulosť jazdy.
Pozvánka: Detská Tour Petra Sagana začína v Žiline

Po mesiacoch strávených doma sa vracajú známe podujatia, ktoré však nie sú určené iba výhradne dospelým. Konečne sa aj mladí bikeri dočkajú svojej tohtoročnej Detskej Tour Petra Sagana.
Mullet bicykle – ani ryba, ani rak

Diskusia o horských bicykloch sa často zvrtne na debatu o veľkosti kolies. Aby to bolo ešte pestrejšie, našiel sa "dobrák", ktorý tieto veľkosti začal kombinovať a vymyslel tak bicykle s prívlastkom mullet.
Dámske oddelenie - len si vyberte PR článok

Dámske oddelenie - len si vyberte

Dámske cyklistické oblečenie a doplnky musia spĺňať viaceré požiadavky. Okrem funkčných vlastností je dôležitý aj samotný vzhľad a dizajn. Vybrali sme niekoľko kúskov, ktoré tieto veci v sebe kombinujú.
Test: Okuliare KLS Respect II - štýlovo na biku aj bez neho

Za ten čas, čo sa venujem redakčným testom, mi rukami prešlo, myslím, celkom slušné množstvo okuliarov. Takých, ktoré dokážu rovnako dobre poslúžiť na biku, ako aj pri bežnom nosení, však až toľko nebolo.
Unboxing: Rock Machine Thunder 24 VB - menej je niekedy viac

Aj bike pre juniora má svoje špecifiká, nie je to len o správnej veľkosti, mix komponentov ovplyvní budúce zážitky mladého bikera.
Tip na výlet: Spod Ľubovnianskeho hradu do Prešova cez dominantu Čergova - Minčol

Pohorie Čergov patrí skôr k tým menej navštevovaným lokalitám, na pešo tam chodí menej ľudí, nieto ešte na biku.
Test: CamelBak M.U.L.E. Pro 14 – na bicykel alebo aj mimo neho

Potrebujete si na trail alebo celodenný výjazd vziať viac vecí? Alebo ste milovníkom hôr a hľadáte batoh aj na tento typ aktivít? Jednou z alternatív môže byť M.U.L.E. Pro 14.
Zrodenie segmentov v aplikácii STRAVA

Čo nie je na Strave, to sa nepočíta! Verím tomu, že aj vy ste už niekedy počuli túto alebo podobnú hlášku.
Video: Nový Shimano displej - výhody a nevýhody modelu SC-E5003

Ako vyzerá displej Shimano SC-E5003, aké funkcie ponúka, ako sa obsluhuje, čo sú jeho silné a slabé stránky.