Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: Cannondale Kráľ Záhoria MTB maratón

Už o mesiac sa uskutoční v Skalici šiesty ročník tohto vydareného MTB maratónu. Spolu s pozvánkou prinášame aj súťaž o 2x štartovné, do ktorej sa môžete zapojiť do nedele (30.3.2014).
Slovenská reprezentácia na sústredení v Španielsku najazdievala kilometre

Jarná príprava je pred náročnou sezónou veľmi dôležitá a naši reprezentanti ju nepodcenili.
Pozvánka: Okolo Domaše 2014

Viete, na ktorú bike akciu sa zaregistrovalo viac ako 500 účastníkov za 4 dni od spustenia prihlasovania? Predsa na Okolo Domaše 2014. Do konca týždňa (30.3.2014) sa môžete aj zapojiť do súťaže o 2x štartovné!
300 dní na ceste okolo sveta

Momentálne sa nachádzam v Austrálii užil som si niekoľko dní cyklocestovania v daždi, páľave, s vetrom aj protivetrom, hladný aj sýty. 10 mesiacov cestujem na bicykli a inými dopravnými prostriedkami po svete. V sedle bicykla sa mi podarilo stráviť viac ako 860 hodín a prešiel som viac ako 15 000 km.
Výhercami súťaže o vstupy na For Bikes a DEMA 12 hodín sa stávajú...

Dve zaujímavé súťaže, do ktorých ste sa mohli zapojiť takmer celý týždeň od 17. do 23.3 (12:00) poznajú svojich víťazov.
2 hlavné dôvody prečo darovať 2% z dane Bike Teamu Vranov nad Topľou

Bike Team Vranov nad Topľou v spolupráci s MTBiker.sk podporujú cyklistiku na Slovensku. Aj formou 2% môžte podporiť snahu zlepšiť podmienky v cyklistike.
Aljaška na Fat biku v extrémnom závode

Aké to je trmácať sa zimnou Aljaškou s tažkým nákladom v šialenom závode Iditarod Trail Invitational 2014? Pozrite si časť zápiskov jedného z účastníkov - Honzy Kopky o priebehu závodu...
Letná pohoda na biku play_arrow

Letná pohoda na biku

Ukážka toho aké krásne vie byť leto na bicykli. Dobré cesty v dolinách, ale aj zaujímavé zjazdy z kopcov. Aj keď video nie je natáčané na Slovenku, určite sa u nás nájde viacero miest, na ktorých sa dá zajazdiť podobným spôsobom.
Jarní veletrhy For Bikes a Sportshow navštíví olympijští medailisté včetně zlaté Samkové PR článok

Že bude příští víkend opravdovým sportovním svátkem je stále jasnější. Do Prahy na veletrh For Bikes a Sportshow se totiž chystají olympijské hvězdy, včetně zlaté snowboardistky Evy Samkové.
Voda a jej význam v ľudskom organizme

Článok o význame vody v ľudskom organizme Vám pripravila fitness trénerka, reprezentantka SR v kategórii fitness model ale aj aktívna pretekárka na krátkych MTB maratónoch Ing. Martina Hrončeková.
Večná téma bike 26" vs 29" - presné meranie výkonu play_arrow

Večná téma bike 26" vs 29" - presné meranie výkonu

Aj keď je video natáčané dávnejšie (rok 2011), nič to nemení na uvádzaných faktoch. Na rozdiel od videa Nemecký test a porovnanie bikov 26" a 27.5" ja toto porovnanie v češtine.
Cykloturistické novinky 03/04 2013

Časopis, kde sa dočítate o značení cyklotrás vo Vysokých Tatrách, realizácii projektu Bike park Malé Karpaty a ďalších aktivitách Slovenského cykloklubu.