Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Rozhovor s predsedom Slovenského cykloklubu Jurajom Hlatkým

S činnosťou Slovenského cykloklubu sa stretávame takmer pri každom výjazde. Málo kto však pozná pozadie a fungovanie organizácie, ktorá sa najvýznamnejšou mierou stará o značenie cyklotrás na Slovensku. Činnosť SCK a jeho aktivity nám v rozhovore priblížil predseda občianskeho združenia Juraj Hlatký.
Essential Mountain Biking Skills play_arrow

Essential Mountain Biking Skills

Dobre spracované video s viacerými jazdeckými MTB tipmi. Zdokonaľte si techniku jazdy. Niektoré tipy určite ocenia aj pokročilí jazdci.
V Južnej Afrike na biku play_arrow

V Južnej Afrike na biku

Kenny Belaey, X-násobný víťaz Trial Bike world si užíva jazdu okolo Kapského mesta. Vo videu je vidieť aj kus africkej prírody. Na Slovensku by ste sa nemohli bicyklovať okolo slonov, nosorožcov, zebier, korytnačiek, antilóp... V Afrike žiadny problém.
MTB novinky značky Canyon sezóny 2014 PR článok

MTB novinky značky Canyon sezóny 2014

Značku Canyon pravdepodobne netreba príliš predstavovať – i keď oficiálne vstúpila na Slovenský trh len nedávno, konkrétne v roku 2013, nepochybne tvorí stálicu na zoznamoch pri výbere nových bikov vo všetkých kategóriách a cenových hladinách. Poďme sa spoločne pozrieť na novinky a inovácie v kategórii MTB pre sezónu 2014.
Ako som presadol z bežného HT na FULL-a (CUBE AMS 130 RACE BLACK)

Tento článok som musel začať písať až potom, ako ma prešla eufória z prvej jazdy na novom full-e. Ale... ani po čase nemôžem povedať, že ma ten dobrý pocit z jazdy opúšťa.
Úloha stravy pri športovom výkone

To aký typ potravy príjmame následne ovplyvní náš výkon v bežnom živote ale aj športe. Článok o tom ako sa zorientovať v problematike základnej výživy športovca, vám pripravil výživový a nutričný poradca Ing. Michal Hronček
Bicyklom po Slovensku: Pivovarský okruh - Vyhne play_arrow

Bicyklom po Slovensku: Pivovarský okruh - Vyhne

Pokračovanie seriálu Bicyklom po Slovensku iba na MTBiker.sk
Tento krát sme sa vybrali do Štiavnických vrchov a prvá z dvoch tratí, ktoré sme prešli bol Pivovarský okruh vo Vyhnach. Pre nás "severanov" zaujímavé miesta.
Hľadanie cyklistickej nirvány v Nepále play_arrow

Hľadanie cyklistickej nirvány v Nepále

Spolu s hudbou "Something Good" má video naozaj výbornú atmosféru...
18 ročná Bára a jej príbeh z ultramaratónu Craft 1000 Miles Adventure 2013

Je možné, aby krehké 18-ročné dievča prešlo pešo s veľkým ruksakom krížom cez hory celé Slovensko a Moravu? Čítajte ďalej a presvedčte sa, že má viac odvahy a odhodlania ako väčšina z nás.
Reportáž z natáčania a tvorby videa zo zjazdu dvojtisícovky v Západných Tatrách

Video "Ako sa jazdí dvojtisícovka v Západných Tatrách?", ktoré sme uverejnili v polovici januára, vyvolalo veľkú diskusiu. Preto vám prinášame aj reportáž priamo od jeho tvorcov.
We are mad play_arrow

We are mad

Pekný zostrih zjazdov v krásnych prírodných scenériach.
Pozvánka: Čergovská stopa 2014 PR článok

Pozvánka: Čergovská stopa 2014

Tradičná zimná a historicky prvá akcia na bicykloch na území SR sa uskutoční 22.2.2014 v Raslaviciach. Cieľom bude Chata Čergov a závodníci majú na výber z dvoch trás.