Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Video: 29” alebo 27,5” – večná téma do diskusie

Každý z týchto rozmerov má čo ponúknuť, len treba zohľadniť naše preferencie a štýl jazdy.
Pozvánka: Kaktus Bike Karloveský kros – XC, kde nie je núdza o dobrú zábavu

Všetkých milovníkov cross country, teda jazdy na technických okruhoch, poteší podujatie s názvom Karloveský kros, ktorý je zároveň 3. kolom Župného pohára.
Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.
Test: Cannondale Trigger 2 2018 - verím, že majiteľovi prinesie aspoň toľko radosti ako mne

Keď som dostal ponuku na testovanie bicykla Cannondale, tak som neváhal ani na sekundu a hneď súhlasil.
XCO SKI Drozdovo 2017 aj s cyklistickou elitou

Máme za sebou 4. kolo Slovenského pohára v XCO, ktoré sa konalo 14. 5. 2017 v športovom Ski areáli Drozdovo.
Video: Testovacie dni Canyon 13-14.5. 2017

Pozrite si malú ukážku, ako bolo v MTBIKER centre v sobotu počas testovačky Canyon. V nedeľu ešte máme zopár voľných termínov, tak ak máte čas, len príďte.
Multiklúče od Lezyne – úplný základ Rap 6 aj „do it all“ verzia Rap 20

Dva druhy prenosného náradia pre tých, ktorí radi chodia naľahko alebo chcú mať radšej takmer všetko „pod kontrolou“.
Banskobystrický cyklobus otvára šiestu sezónu a opäť tak sprístupní zaujímavé lokality

Kráľova Studňa, Krížna, Donovaly alebo Šachtičky, ponúkajú množstvo cyklotrás a pomocou cyklobusu sú veľmi ľahko dostupné pre všetky výkonnostné kategórie.
Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón  - krásne prostredie a výživné stúpania

Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón - krásne prostredie a výživné stúpania

Ak máte radi dlhé stúpania, nenechajte si ujsť maratón Rajeckou dolinou, ktorý vás zavedie do oblasti Lúčanskej Malej Fatry.
Detská tour Petra Sagana 3. kolo - 500 detí na štarte

Premiéra Detskej tour Petra Sagana v Nitre vyšla na výbornú.
Test: Canyon Exceed CF SLX 9.9 SL - Ponuka, aká sa neodmieta

Keď mi pred tromi týždňami prišla na mail ponuka na redakčný test biku v prémiovej výbave, neváhal som ani chvíľu. Možnosť poriadne prevetrať devätkilovú karbónovú raketu osadenú vidlicou Fox 32 Step Cast, sadou XTR a kolesami Mavic Crossmax je niečo, s čím sa človek až tak často nestretne.
Pozvánka: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - nové podujatie v rámci ŠBOT

2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR budú hostiť po novom Dohňany, ktoré ale v oblasti MTB nie sú žiadny nováčik.