Najnovšie články z kategórie Horsky Bike

Opakujeme slovenčinu – dnes si preberieme pády

Neúprosná gravitácia už istotne pritiahla každého z nás do svojho lona, lona menom zem. Tvrdá, pokrytá asfaltom, v lepšom prípade nežné objatie mäkkou hlinou.
Red Bull na stránkach WeLoveCycling – cyklistika plná energie PR článok

Red Bull na stránkach WeLoveCycling – cyklistika plná energie

Predstavte si, že máte recept na zaujímavý produkt, ktorý dokáže nabudiť človeka v momentoch, keď už nevládze. Začnete ho vyrábať, založíte si firmu, ale zisťujete, že stále vyrábate len plechovku s nápojom.
Jazdite a objavujte - hardtaily do 800 € PR článok

Jazdite a objavujte - hardtaily do 800 €

Nie každý chce alebo môže investovať do bicykla veľa peňazí. Horské modely pod cenovkou 1000 € dokážu jazdcovi poskytnúť nevídane veľa radosti a nezabudnuteľných zážitkov.
Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020 PR článok

Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020

Významný počet modelov v ponuke Giant v tomto roku zastáva aj elektro kategória. Od mestkých cez gravel až k horským. Výber je už na každom jazdcovi.
Kľúčové upgrady biku pre lepší pocit z jazdy

Vhodným výberom komponentov si viete váš stroj pekne prispôsobiť a nie je to len o karbóne a lovení gramov.
Unboxing: Orbea ALMA 29 H30 – pri rozpočte „liter”

Ak si biker stanoví rozpočet tisíc eur, tak už chce slušný bike so športovou geometriou a adekvátnymi komponentami. Orbea Alma 29 H30 by vo výbere nemala chýbať.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.
Enduro bicykel, ktorý vydrží aj nemožné PR článok

Enduro bicykel, ktorý vydrží aj nemožné

Prichádza teplé počasie a s ním tak dlho potlačovaná chuť opäť raz prevetrať úzke, strmé a technicky náročne traily. K tomu ale potrebujete spoľahlivého spoločníka, ktorý vás podrží aj v tých najvypätejších momentoch.
Video: 7 vecí, ktorými si ničíte svoj bike

Ak chceme, aby nám bicykel slúžil čo najdlhšie v čo najlepšej kondícii, je potrebná základná starostlivosť. No a sem patrí aj niekoľko vecí, ktorým je lepšie sa vyhnúť.
Test: Mondraker SuperFoxy R - starý známy lišiak, akurát viac super

Môže byť pre mňa lepší bicykel ako Mondraker Foxy? Nemyslel som si to, pokiaľ neprišiel SuperFoxy. Uvidíme, či je naozaj taký super, ako hlása názov.
Horské elektro modely Rock Machine v roku 2020 PR článok

Horské elektro modely Rock Machine v roku 2020

Jednou z početnejších ponúk elektrobicyklov je katalóg Rock Machine. Ten ukrýva niekoľko desiatok modelov od uvoľnenejšieho jazdenia až k pravému enduru. A samozrejme nechýbajú ani dámske kúsky.
Tip na výlet: Chata pod Chlebom – srdce Malej Fatry

Hore je teraz ešte dosť snehu a chata dočasne uzavretá, no verím, že video a článok poslúžia ako správna motivácia na neskôr. Vydýchať kopec, dať si štrúdľu a kochať sa panorámou...