Najnovšie články z kategórie Horsky Bike

Test: Wilier FX110 - XC Full s modrou krvou v žilách

Sú bicykle, ktoré sú fajn, bicykle, ktoré možno označiť prívlastkom super, no a potom tie, pri ktorých celkom reálne uvažujete o predaji obličky cez internet.
Unboxing: Rock Machine Catherine - dostupný spoločník na každý výjazd

Ak sa snažíte nájsť vhodný bicykel na každý druh cesty, ktorý vás nesklame a zároveň finančne nezruinuje, skúste pozrieť na vkusný model od Rock Machine s označením Catherine.
Test: Set Eddy Current – špeciál pre elektrobicykle

Schwalbe prinieslo novinku čisto vyvinutú pre segment elektrobicyklov. Je kombináciou zjazdového plášťa a špeciálnej zmesi pre zvýšenie trakcie.
Test: Mondraker Chrono Carbon 29 - nenápadný hardtail

Španielska značka Mondraker nie je u nás testovaná po prvýkrát. Tentoraz sa mi dostal do rúk zaujímavý “pevňák” v čiernom prevedení. Ako obstál?
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.
Unboxing: Felt Decree 3 - karbónový stroj na trail a enduro

Lákajú vás náročné technické traily a spoznávanie hôr? To všetko vám umožní odolný a ľahký Felt Decree, ktorý sa ocitol aj u nás…
Test: Team Marin 29” 2019 – vstupná brána do sveta cross-country

Svoju vlajkovú loď na poli cross country postavil Marin s rozumom, pričom sa snažil vytvoriť cenovo dostupný bicykel postavený na kvalitných komponentoch. Ako obstál sa dozviete v nasledujúcom teste.
Svižné allmountain do 4 000 € - univerzálne modely pre väčšinu terénov PR článok

Svižné allmountain do 4 000 € - univerzálne modely pre väčšinu terénov

Ak chcete vysokohorský terén maximálne využiť a dostať sa k tým najlepším zjazdom vlastnými silami, práve tieto modely by mohli byť to pravé.
Niekoľko tipov ako si v prvom rade preteky užiť

Sezóna maratónov sa naplno rozbehla a pre hobby jazdca je najdôležitejšie si tieto akcie v prvom rade užiť.
Test: Mondraker Podium Carbon RR - španielsky plnokrvník s jasným cieľom

Pre našinca možno o niečo menej známa značka Mondraker vyrába a dizajnuje svoje bicykle už od roku 2001 v španielskom Alicante. No a tento 9 kg hardtail je dôkazom ich skutočne dobre odvedenej práce.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Reportáž: Testovací deň Wilier 2019 - krásne bicykle a počasie k tomu

Posledný májový víkend sa už tradične konal v MTBIKER centre testovací deň, tentokrát pod taktovkou talianskej značky Wilier. Ako to tam vyzeralo, uvidíte v našej galérii, aj s pár slovami k tomu.