Najnovšie články z kategórie Ironman

150 km s Ironmanom alebo na výjazde s Mišom Holubom

Poďte s nami parádny okruh cez Oravu a Liptov a spoznajte zatiaľ jediného Slováka, ktorý vyhral triatlonové preteky série Ironman.
Rozhovor: Michal Holub – rozprávkový príbeh s koncom pre dospelých

Ak by ste hľadali najviac triatlonistov na meter štvorcový, spravte si v októbri výlet na Havaj. Práve v tomto období sa v Kone konajú majstrovstvá sveta v Ironmanovi – sen každého pretekára, ktorý sa venuje dlhým triatlonom.
Z lásky k vytrvalostnému športu - Peter Jelínek ako finišer deca ultratriatlonu

„Volám sa Peter Jelínek, mám 54 rokov, v civile som manažérsky poradca a moje hoby je ultratriatlon a psy.“
Michal Holub – učiteľ, ktorý ako prvý Slovák ovládol preteky série Ironman

3 800 metrov plávania, 180 kilometrov na bicykli a maratón – taký objem musí zvládnuť športovec, aby si mohol hovoriť „železný muž“.
Každá žena môže byť Ironmankou - zažije smiech cez slzy, ale aj slzy šťastia

Vo svojom živote som mala šťastie na priateľov, ktorí mi dávajú energiu a ponúkajú nové výzvy. Počas rôznych období sa niektoré skupinky trochu menili, ale každá mi dala niečo pozitívne.
Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom – 2. časť

Nikdy som neodplávala 3,8 km. Nikdy som sama neprešla na bicykli 180 km. A nikdy som nebežala maratón. Napriek tomu som sa odhodlala postaviť sa na štart jedných z najkrajších triatlonových pretekov na svete a pokoriť železného muža s názvom Challenge Roth.
Rozhovor: Simona Křivánková – šport a materstvo 2. časť

Športovať popri dieťati nemusí byť vždy úplne jednoduché. Ale zvládať pri tom 10-hodinové Ironmany a dokonca ich aj vyhrávať, to už si zaslúži obdiv…
Rozhovor: Kristína Néč-Lapinová – šport a materstvo 1. časť

Mnoho z nás - športových fanatikov sa obáva, že keď do života príde dieťa, vlastné záľuby budú musieť ísť bokom. Kika je však jedným z dôkazov, že ani žena na materskej sa športu vzdať nemusí. Dokonca, môže byť lepšia ako kedykoľvek predtým...
Buček druhý na polovičnom ironmanovi v Indonézii

Na historických prvých pretekoch v dlhom triatlone - ironmanovi v Indonézii na ostrove Bintan triumfoval Austrálčan Brett Carter časom 8:43:58 h pred Švédom Frederikom Croneborgom 8:59:10 a legendárnym Čechom Petrom Vabrouškom 9:07:33.
Buček vo svojej kategórii druhý na Taiwane

Dvojnásobný víťaz havajského Ironmana, Austrálčan Chris McCormack, ktorý sa pripravuje na londýnsku olympiádu 2012, triumfoval medzi profesionálmi na pretekoch v dlhom triatlone na juhu Taiwanu v rekreačnom stredisku Kenting časom 3:54:47 h.
Ironman: víťazstvá Alexandra a Wellingtonovej

Víťazmi 35. majstrovstiev sveta v ironman triatlone sa stali na Havajských ostrovoch Craig Alexander a Chrissie Wellingtonová. Tridsaťosemročný Austrálčan zvládol mimoriadne náročnú trať (plávanie 3,86 km, cyklistika 180,25 km a maratón) v novom rekorde za 8:03:56 h a získal svoj už tretí titul šampióna.
Na slávny Ironman na Havaji aj kvarteto Slovákov

Slávny Ironman (3,8 km plávanie - 180 km cyklistika - 42,195 km beh) na Havajských ostrovoch napíše v sobotu 8. októbra už svoju 33. kapitolu. Na preteky, ktoré majú štatút majstrovstiev sveta v dlhom triatlone, sa kvalifikovalo 1967 pretekárov, ktorí sa o 6.30 h miestneho času (18.30 SELČ) vrhnú do vĺn Tichého oceána, aby tam absolvovali plaveckú časť pretekov, potom ich čaká náročných 112 míľ (180 km) na bicykloch a na záver klasický bežecký maratón (42 195 m).