Najnovšie články z kategórie Karpaty

Makado 2013 PR článok

Makado 2013

Pozvánka a zároveň vábnička na MAKADO 2013 - 9.ročník bodovacej súťaže dvojíc v orientačnej cyklistike
V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás PR článok

V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás

Bratislavský kraj v spolupráci s občianskym združením SLOMBA (Slovenská asociácia horských cyklistov na Slovensku) vybuduje takmer 37 kilometrov nových cyklotrás. Nové cyklochodníky buduje župa v rámci koncepcie rozvoja cyklotrás v BSK, napoja sa aj na cyklomost Devínska Nová Ves – Schlosshof.
MAlé KArpatské DObrodružstvo o týždeň

14. mája 2011 sa Malé Karpaty v okolí Bratislavy po siedmykrát stanú dejiskom pretekov dvojíc v orientačnej cyklistike – Malého karpatského dobrodružstva (MaKaDo).
MA-KA-DO

MA-KA-DO sú orientačné preteky dvojíc na bicykloch. Počas časového limitu - kategória rodič + dieťa maximálne 120 minút, ostatné kategórie max. 180 minút resp. 300 minút, majú pretekári úlohu získať čo najvyšší počet bodov tak, že navštívia čo najviac kontrolných stanovíšť (KS) podľa možnosti s čo najvyšším bodovým ohodnotením. Svoju trasu si určí každá dvojica sama podľa svojich síl, orientačných schopností, logického myslenia a obodovania jednotlivých KS.
MA – KA – DO

MA-lé KA-rpatské DO-brodružstvo na horských bicykloch. Základné pravidlá dobrodružstva:
Sú to orientačné preteky dvojíc - na horských bicykloch . Počas vopred zvoleného časového limitu – 2 hodiny R+D, 3 alebo 5 hodín ostatní, majú pretekári úlohu získať čo najvyšší počet bodov tak, že navštívia čo najviac kontrolných stanovíšť (KS), podľa možnosti s čo najvyšším bodovým ohodnotením...