Najnovšie články z kategórie Karpaty

Otvorenie predĺženia Krasňanského single trailu a testovačka bicyklov Trek, Giant a Lapierre PR článok

Pozývame vás na otvorenie novovybudovaného pokračovania Krasňanského singletrailu a testovačku bicyklov Trek, Giant a Lapierre. Už cez víkend 7. a 8. mája 2016 pri Horárni v Krasňanoch v Bratislave.
Tip na výlet: Cyklokros cez tri najvyššie vrcholy Malých Karpát

Počiatok môjho nápadu z nadpisu sa v mojej hlave zrodil len nedávno, a to kombináciou viacerých faktorov. Prvý z nich bol ten, že na všetkých vrcholoch, o ktorých bude reč v ďalšej časti môjho článku, som už na biku (MTB) bol viackrát, ale vždy len na jednom z nich. A tak mi napadlo, že by som chcel vyjsť s bikom na všetky tri za jeden deň.
Malé Karpaty - Parádne cestičky v okolí Dobrej Vody

Sobotné ideálne počasie priam kričalo, aby som vybehol na bike. Za cieľ som si vybral časť Malých Karpát v trojuholníku Pustá Ves, Brezová pod Bradlom, Dobrá Voda a vlastne aj Dolný Lopašov, nakoľko bolo ešte dosť síl a tak sa trasa (našťastie) trošku predĺžila.
Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave

Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.
Klasické Malokarpatské Cross Country

Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Vápenná v Malých Karpatoch - hľadanie zimy

Po vydatne korenistej bajkovej strede mi v hlave vyskočila myšlienka, že pokiaľ tam hore ešte nejaký ten sneh je, čo tak mať v kapse všetky tri najvyššie vrcholy Malých Karpát dosiahnuté na bajku v priebehu 6 dní?
Zimný výjazd na Záruby v Malých Karpatoch

Prišla mi SMS. Od moravského kamaráta, že majú chuť a či niekam vyrazíme na výlet... Spomínam mu môj pondelkový úlet na Vysokú a tiež že Záruby, najvyšší vrchol Malých Karpát, budú minimálne rovnako biele ako bola v pondelok Vysoká. Dohodli sme sa!
Keď nepríde zima a sneh k nám, prídem ja za nimi

Zima je tento rok na sneh a mráz skúpa, no ja Vám napriek tomu prinášam esenciu pravej nefalšovanej zimy v troch rôznych chutiach - sladkej, korenistej a kyslej. Ani by mi nenapadlo, že v blízkej dobe zažijem snehovú BAJKOVAČKU AKO REMEŇ! Stalo sa...
Makado 2013 PR článok

Makado 2013

Pozvánka a zároveň vábnička na MAKADO 2013 - 9.ročník bodovacej súťaže dvojíc v orientačnej cyklistike
V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás PR článok

V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás

Bratislavský kraj v spolupráci s občianskym združením SLOMBA (Slovenská asociácia horských cyklistov na Slovensku) vybuduje takmer 37 kilometrov nových cyklotrás. Nové cyklochodníky buduje župa v rámci koncepcie rozvoja cyklotrás v BSK, napoja sa aj na cyklomost Devínska Nová Ves – Schlosshof.
MAlé KArpatské DObrodružstvo o týždeň

14. mája 2011 sa Malé Karpaty v okolí Bratislavy po siedmykrát stanú dejiskom pretekov dvojíc v orientačnej cyklistike – Malého karpatského dobrodružstva (MaKaDo).
MA-KA-DO

MA-KA-DO sú orientačné preteky dvojíc na bicykloch. Počas časového limitu - kategória rodič + dieťa maximálne 120 minút, ostatné kategórie max. 180 minút resp. 300 minút, majú pretekári úlohu získať čo najvyšší počet bodov tak, že navštívia čo najviac kontrolných stanovíšť (KS) podľa možnosti s čo najvyšším bodovým ohodnotením. Svoju trasu si určí každá dvojica sama podľa svojich síl, orientačných schopností, logického myslenia a obodovania jednotlivých KS.