Najnovšie články z kategórie Levoca

Reportáž: Škoda MTB maratón Levočské vrchy - konečne v domácom prostredí

V sobotu 28. mája sa konal v Levoči siedmy ročník MTB maratónu. Ide o moje domáce podujatie, na ktorom som samozrejme nesmel chýbať, proste povinná jazda.
Pozvánka: ŠKODA MTB maratón Levočské vrchy - po dvoch rokoch sa opäť vidíme v Levoči

Pokračovanie ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2022 zavíta po dvoch rokoch do malebnej krajiny plnej výhľadov v Levočských vrchoch už v sobotu 28. mája.
Tip na výlet: Horný Spiš – horami a trailami za 3 dni

Pri hľadaní lokality pre letnú cykloakciu som sa zameral na východné Slovensko, kam sa počas bežného víkendového jazdenia nedostanem.
Sezóna 2021 – opäť budem mať na čo spomínať

Niekto má sezónu od marca do novembra, niekomu nekončí nikdy resp. začína na Nový rok a končí na Silvestra a taká je tá moja.
Známe aj menej známe vrcholy Levočských vrchov – 4. časť

Štvrtý diel bude trochu iný ako predošlé tri časti. Vrcholy nebudú spracované samostatne, ale rozpíšem sa o jednom výjazde, ktorý som absolvoval spolu s ďalšími dvomi bikermi v jeden, čo sa počasia týka, nezvyčajný októbrový štvrtok.
Známe aj menej známe vrchy Levočských vrchov – 3. časť

V tretej, zrejme predposlednej časti, budú prevládať vrcholy nové aj pre mňa. Napr. o takom Mačacom zámku som ani nepočul, no budú aj známejšie vrcholy, aspoň pre mňa.
Známe aj menej známe vrcholy Levočských vrchov - 2. časť

Na východe, teda lepšie povedané vo východnej časti Levočských vrchov ešte ostaneme. Toto pohorie sa považuje za jedno z najviac zničených ťažbou.
Známe aj menej známe vrcholy Levočských vrchov -  1. časť

Známe aj menej známe vrcholy Levočských vrchov - 1. časť

Rozhodol som sa spísať „seriál“ o Levočských vrchoch. Ide o menej známe pohorie na severe Slovenska. Málo preskúmané, keďže zhruba 50 rokov na území bol zriadený vojenský výcvikový tábor Javorina.
Tip na výlet: Po stopách Gustiho Popoviča

Isto to poznáte, keď sa vám už domáce cesty zunujú, keď už poznáte naspamäť vzdialenosti od jednej dediny k druhej či dokonca od križovatky ku križovatke.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR šťastne ukončila už svoj 6. ročník

Cyklistická sezóna sa pomaly blíži k svojmu záveru, aj keď slnečných dní máme stále neúrekom. Aj séria maratónov ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa v druhý augustový týždeň dočkala svojho vyvrcholenia. Aká teda tohtoročná TOUR bola?
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu play_arrow

Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Reportáž: ŠKODA MTB maratón Levočské vrchy – aspoň sa neprášilo

Prší, leje, leje totálne...asi tak nejako vyzeral týždeň pred maratónom a bolo jasné, že na rýchlu a prašnú trať môžem zabudnúť. Ale na východe to vraj nebolo také zlé.