www.canyon.com

Články v kategórii 'Levoca' (15 článkov)

Pozvánka: Levočský cyklovýšľap – 3. ročník pohodových cyklopretekov

13.05.2019 1 409

Ak si chcete vyskúšať svoje vrchárske schopnosti a zmerať si čas s ostatnými, tak ste na správnom mieste.
Pozvánka: Škoda MTB maratón Levočské vrchy - preteky a krásne výhľady

07.05.2019 2 725 2

Levočské vrchy privítajú 25. mája bikerov, ktorí si budú môcť užiť ďalší MTB maratón v krásnom prostredí.
Reportáž: STEFE MTB maratón Levočské vrchy – víkend plný zážitkov na východe

30.05.2018 4 590 14

Dlhé kopce, krásne počasie, menšia kríza, a to všetko v malebnom prostredí Levočskej Doliny. Tento maratón si ma postupne získal a nemám na mysli len samotné pretekanie.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – na pohodu do kopca

23.05.2018 2 734

V sobotu 9. júna sa krásne prostredie Levočskej doliny stane už po druhýkrát dejiskom cyklistických pretekov neprofesionálov. Organizátori dúfajú, že si smolu na nepriazeň počasia vyčerpali minulý rok a na účastníkov bude tentokrát čakať slnečný deň.
Pozvánka: STEFE MTB maratón Levočské vrchy - viac než len nádherné výhľady

12.05.2018 4 369 2

Krásne prostredie Levočských vrchov bude 26. mája opäť dejiskom MTB maratónu, ktorý by ste si nemali nechať ujsť.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – krásna príroda, možnosť oddychu a trochu zdravého súťaženia...

28.08.2017 3 311

Levočská Dolina ponúka naozaj veľa možností, ako stráviť aktívne voľný čas – samozrejme, jednou z nich je cyklistika a trochu potrebnej motivácie možno dodá LEVOČSKÝ VÝŠĽAP, ktorý sa koná v nedeľu - 3. septembra.
Cykloturistika v Levočských vrchoch

20.07.2017 4 969 13

S bicyklami som bola odmalička kamarátka, nikdy som však nepreferovala náročnú cykloturistiku, či dlhé trate. V podstate išlo len o rekreačné bicyklovanie na klasickom horskom bicykli.
Reportáž: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - na boso a bez filmovania

30.05.2017 8 413 26

Usporiadatelia MTB mi posledný májový víkend spôsobili takmer psychickú traumu. Rozhodnúť sa, ktorú zo štyroch akcií si vybrať, nebolo veru jednoduché.
Objavte krásy Levoče pomocou značených cyklotrás

23.05.2017 6 660

Myslíme si, že Majster Pavol z Levoče určite nebol cyklista. Ak by sme sa mýlili, o nádhere Levočských vrchov by sme počuli už dávno.
Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

17.05.2017 3 143 1

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.
Detská tour Petra Sagana 4.kolo - o to náročnejšia trať

01.06.2016 3 509

Už po 4-krát sa tento rok stretli mladí cyklisti na Detskej tour Petra Sagana. Podujatie pripravila Cyklistická Detská tour v spolupráci s cyklistami z Cyklo Spiš a Mestom Levoča. Na prezentácií v Levoči sa zaregistrovalo 418 cyklistov.
Pozvánka: Celý víkend v Levoči

24.05.2016 2 895

Posledný májový víkend vás pozývame na východné Slovensko do Levoče. V sobotu 28. mája sa uskutoční 3. ročník STEFE MTB Maratón Levočské vrchy – Levoča. Podujatie je zaradené do série pretekov Slovak XCM Tour a zároveň u našich južných susedov do maďarskej série Pedál MTB Tour.
Reportáž: MTB maratón Levočské vrchy - hneď druhý ročník v SLOVAK XCM TOUR 2015

31.05.2015 6 609 12

Už som povymetal takmer všetky MTB maratóny na Slovensku a bol som zvedavý, prečo hneď druhý ročník zaradili do kalendára pretekov SLOVAK XCM TOUR 2015. Prišiel som, videl som, ale odpoveď nepoznám.
Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy

06.06.2014 4 590

Čo sa týka našej východnej časti Slovenska tak sa za veľkého znalca terénov určite nepovažujem. O to viac ma zaujal prvý ročník MTB maratónu Levočskými vrchmi, ktorý ponúkal zaujímavý profil a pekné výhľady na okolie Vysokých Tatier. Trošku dlhšie cesta a skoršie vstávanie ma preto nemohli odradiť :)
Pozvánka: MTB maratón Levočské vrchy - Levoča

28.04.2014 3 331

Už o mesiac 31.5.2014 sa v Autocampe Levoča uskutoční MTB maratón Levočské vrchy - Levoča. Do 4.5.2013 sa môžete zapojiť aj do súťaže o 2x štartovné.