www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Levoca' (17 článkov)

Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

13.07.2019 2 389 1

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Reportáž: ŠKODA MTB maratón Levočské vrchy – aspoň sa neprášilo

30.05.2019 2 982 9

Prší, leje, leje totálne...asi tak nejako vyzeral týždeň pred maratónom a bolo jasné, že na rýchlu a prašnú trať môžem zabudnúť. Ale na východe to vraj nebolo také zlé.
Pozvánka: Levočský cyklovýšľap – 3. ročník pohodových cyklopretekov

13.05.2019 1 710

Ak si chcete vyskúšať svoje vrchárske schopnosti a zmerať si čas s ostatnými, tak ste na správnom mieste.
Pozvánka: Škoda MTB maratón Levočské vrchy - preteky a krásne výhľady

07.05.2019 3 153 2

Levočské vrchy privítajú 25. mája bikerov, ktorí si budú môcť užiť ďalší MTB maratón v krásnom prostredí.
Reportáž: STEFE MTB maratón Levočské vrchy – víkend plný zážitkov na východe

30.05.2018 4 710 14

Dlhé kopce, krásne počasie, menšia kríza, a to všetko v malebnom prostredí Levočskej Doliny. Tento maratón si ma postupne získal a nemám na mysli len samotné pretekanie.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – na pohodu do kopca

23.05.2018 2 841

V sobotu 9. júna sa krásne prostredie Levočskej doliny stane už po druhýkrát dejiskom cyklistických pretekov neprofesionálov. Organizátori dúfajú, že si smolu na nepriazeň počasia vyčerpali minulý rok a na účastníkov bude tentokrát čakať slnečný deň.
Pozvánka: STEFE MTB maratón Levočské vrchy - viac než len nádherné výhľady

12.05.2018 4 463 2

Krásne prostredie Levočských vrchov bude 26. mája opäť dejiskom MTB maratónu, ktorý by ste si nemali nechať ujsť.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – krásna príroda, možnosť oddychu a trochu zdravého súťaženia...

PR 28.08.2017 3 423

Levočská Dolina ponúka naozaj veľa možností, ako stráviť aktívne voľný čas – samozrejme, jednou z nich je cyklistika a trochu potrebnej motivácie možno dodá LEVOČSKÝ VÝŠĽAP, ktorý sa koná v nedeľu - 3. septembra.
Cykloturistika v Levočských vrchoch

PR 20.07.2017 5 230 13

S bicyklami som bola odmalička kamarátka, nikdy som však nepreferovala náročnú cykloturistiku, či dlhé trate. V podstate išlo len o rekreačné bicyklovanie na klasickom horskom bicykli.
Reportáž: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - na boso a bez filmovania

30.05.2017 8 546 26

Usporiadatelia MTB mi posledný májový víkend spôsobili takmer psychickú traumu. Rozhodnúť sa, ktorú zo štyroch akcií si vybrať, nebolo veru jednoduché.
Objavte krásy Levoče pomocou značených cyklotrás

PR 23.05.2017 7 084

Myslíme si, že Majster Pavol z Levoče určite nebol cyklista. Ak by sme sa mýlili, o nádhere Levočských vrchov by sme počuli už dávno.
Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

17.05.2017 3 197 1

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.

1. 7+1 dôvodov, prečo mať cesťák (8 446)
  2. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 635)
  3. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 139)
  4. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (6 028)
  5. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 489)
  6. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 123)
  7. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (5 016)
  8. Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne (4 793)
  9. Servis a údržba – čo sa môže hodiť? (4 619)
  10. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 614)