Najnovšie články z kategórie Martinske Hole

Valčianska dolina – jazdenie na 4 svetové strany

Poďte s nami na Martinské hole k novej chate Javorina (1 400 m n. m.) v rámci najkrajších stúpaní a spoznajte možnosti okolia. Valča totiž ponúka oveľa viac, než by vám zrejme napadlo.
Pozvánka: Festival Hory a Mesto Žilina aj o budovaní trailov v okolí Malej Fatry

Každý biker vie, že okolie Žiliny, kam patria napríklad aj Martinské hole, je doslova raj čo sa týka trailov a technického jazdenia. Pritom tu nie je v podstate nič oficiálne a značené...
Reportáž: Okolo Martinských holí, alebo aj maratón môže byť pohodička

Pekné pojazdenie, príjemná atmosféra, krásne výhľady, beerstopy, skrátka celodenná pohodička na bicykli, to je nesúťažný cykloturistický maratón Okolo Martinských holí, ktorý tento rok oslávil už okrúhle 20. narodeniny.
Video: Martinské hole nesklamú ani v zime

Bikeri z okolia Martina majú jasno, kam treba na výjazd. Martinské hole sú jednoducho klasika a v lete si tam často odskočím aj ja od nás zo Žiliny. Zimnú verziu som zatiaľ ešte neskúsil, ale po zhliadnutí videa od užívateľa Marinada si to zrejme pôjdem vyskúšať. Akurát dúfam, že s menším počtom pádov, ale tie k zimnému jazdeniu jednoducho patria :).
Spomienky na leto (minulé) - Martinské hole

Vo februári sme zverejnili veľmi dobre čítaný a hodnotený fotoreport z výjazdu na Martinské hole. Tu je k nemu nové video...
Tip na výlet: Martinské hole - spomienky na leto

Siahodlho popisovať legendárnu hrebeňovku Martinskými hoľami, so zjazdom po zelenej do Turia, nemá veľmi cenu. Je to slovenská AM klasika. Kto bol, musí mi dať za pravdu, kto nebol, ten po absolvovaní tiež prikývne. Dôvod, prečo píšem tento report, je záver po fungl novej turistickej značke, ktorá predlžuje singlové jazdenie a teda aj pôžitok z návštevy Martiniek...
Stačí len vypnúť počítač a ísť si zajazdiť

Žijeme v bláznivej dobe. Každé ráno nás zobudí budík a my poslušne naskočíme do nekonečného kolotoča starostí. Existuje však na to jeden liek a tým môže byť určite bike. Video bolo natáčané na Martinských holiach a ponúka viacero zaujímavých pohľadov.
Prvomájový výjazd na Martinky

Pozývam vás na ďalší spoločný Prvomájový výjazd na Martinky. Ak bývaš v blízkom okolí, tak príď, či už sám alebo so svojou partiou. Nejde o nič, len sa vo svojom tempe previezť na chatu na Martinských holiach. A ak bude záujem, tak sa pôjde až na Veľkú lúku alebo Krížavu. Výkon nehrá dôležitú rolu, podstatná je chuť stráviť pekný deň s partiou cyklistov.

Pozývam vás na spoločný Prvomájový výjazd na Martinky. Ak bývaš v blízkom okolí, tak príď, či už sám alebo so svojou partiou. Nejde o nič, len sa vo svojom tempe previezť na chatu na Martinských holiach. Výkon nehrá dôležitú rolu, podstatná je chuť stráviť pekný deň s partiou cyklistov. Vítaní sú všetci na dvoch kolesách.
Tip na výlet: Hrebeňom cez Martinské hole

Ďalší výlet vo veľmi krátkom slede. Poriadny výlet a nie výskok, ako moje doterajšie výlety trefne označila osoba s nickom Laci. Hrebeň Lúčanskej Malej Fatry poriadne preverí jednak dupačov a aj milovníci zjazdov neobídu z krátka. Dopredu všetkých poteším, že na celej trase od Bystričky po Javorinu sú len tri miesta, kde treba bicykel tlačiť, či niesť. Samozrejme v rámci fyzickej a psychickej odolnosti dotyčného bikera, tak možno viac.