Najnovšie články z kategórie Myjava

Okolo slovenských regiónov: Myjavsko - jarná klasika ako vyšitá

Previezť sa krajinou ovocných sadov, kopcov a osamelých domcov? Navštívte okolie Myjavy. Ak by som mal z celého Slovenska vybrať jeden región ako stvorený pre jarnú klasiku, voľba by bola jasná.
Tip na výlet: Skalica party - výjazd na parádu

Tento výjazd je už trochu bradatý, ale kraj, do ktorého vás dnes pozývam, je krásny stále. Do Bielych Karpát a na myjavské kopanice chodím jazdiť veľmi rád. Prírodná scenéria je tam úžasná, to je jedna vec, ale druhá, pre mňa oveľa podstatnejšia, je minimum ľudí pohybujúcich sa v lese – či už na bicykli alebo pešo. Preto vždy keď sa dá, utekám z Bratislavy a Malých Karpát trošku ďalej, a to do oblasti okolo Skalice a Myjavy.
GTM horský triatlon 2008

alebo Majstrovstvá Slovenska v kros triatlone

Hoci klasické triatlony nie sú u nás vo všeobecnosti veľmi známe, koná sa tu niekoľko veľmi kvalitných podujatí. Ešte menej známa je však terénna verzia tohto zaujímavého športu. Plávanie v hrádzi, jazere, ba dokonca v mori, bicyklovanie v ťažkom teréne a následne vyčerpávajúci beh dokonale otestujú fyzickú ale aj psychickú kondíciu každého účastníka.
GTM horský triatlon Stará Myjava

Túto sobotu (12.8.) privítala Stará Myjava všetkých priaznivcov zaujímavého netradičného športu - v areáli priehrady sa konal GTM Horský triatlon Stará Myjava. Po H-triatlone v Skalici druhý terénny triatlon v poradí, ktorý som navštívil s kolegom, na týchto stránkach neznámym, Tomášom Č. ;).
SP DH 4.Kolo Myjava - Fotogaléria

V nedeľu sa na Myjave uskutočnilo 4. kolo Slovenského pohára horských cyklistov v zjazde. Hlavnú kategóriu mužov ovládli zahraniční pretekári, keď z víťazstva sa tešil Čech Vlastimil Hynčica pred Poliakmi Maciejom Jodkom a Michalom Kollbekom. Najlepší zo Slovákov bol na štvrtom mieste Ján Javorník. V kategórii juniorov triumfoval Poliak Mikolaj Wincenciak pred Tomášom Pagáčom. Medzi ženami sa v konkurencii dvoch cyklistiek presadila Poľka Anna Sojková, ktorá bola o dve a pol sekundy rýchlejšia ako domáca Helena Bošková.
Myjava DH 2005 - fotogaléria

101 fotiek z DH pretekov v Myjave opäť poskytlo Ride.sk :) Bolo to prvé kolo SP, ktoré sa išlo v centre mesta (City Walls Race kedysi v BA nepočítam, lebo to neboli pohárové preteky).Bolo pod mrakom, ale našťastie nepršalo (pršať začalo minútu po dojazde posledného pretekára :), ktorých bolo 96; zloženie podobné ako v Kálnici 9.7.