Najnovšie články z kategórie Plaste

Video: Panaracer Pandura - japonské enduro papučky

Každého fanúšika japonského výrobcu Panarecer musí potešiť, že prichádza s úplnou novinkou pre stále populárnejší segment enduro. V rýchlom predstavení sa bližšie pozrieme, na hlavné stránky tohto 2.4" plášťa.
Test: Plášte Hutchinson Taipan a Cobra – nahodiť a zabudnúť!

Vybrať kvalitné plášte, ktoré svojou univerzalitou dokážu pokryť väčšinu podmienok pre XC až All-moutain jazdenie, je niekedy hotové umenie. Jedovaté duo Taipan a Cobra majú však na túto úlohu veľmi dobre našliapnuté.
Video: Revolúcia Schwalbe - staré zmesi sú mŕtve, nech žije Addix

Schwalbe si pripravilo množstvo noviniek, a tou najväčšou je nová zmes Addix, ale tým to zďaleka nekončí.
Hutchinson ElevenStorm – nová zmes bez kompromisov PR článok

Hutchinson ElevenStorm – nová zmes bez kompromisov

Takmer každý hľadá cestný plášť, ktorý by dokonale splnil základné vlastnosti - teda rýchlosť, priľnavosť, odolnosť a samozrejme nízku hmotnosť. Nová zmes ElevenStorm túto ambíciu rozhodne má...
Video: 29” alebo 27,5” – večná téma do diskusie

Každý z týchto rozmerov má čo ponúknuť, len treba zohľadniť naše preferencie a štýl jazdy.
Video: Ako odstrániť starú galusku a pripraviť ráfik na novú

Zbaviť ráfik galusky, ktorá už doslúžila nie je nič náročné, no vyžaduje si to správny postup a trochu (viac) trpezlivosti.
Video: CO2 bombičky - tipy a triky pre ich použitie

"Bombičky" prinášajú mnohé výhody, najmä rýchlosť a miniatúrne rozmery, ale treba myslieť na zopár základných pravidiel pri ich použití. Samozrejme to nie je žiadna veľká veda, veď uvidíte...
Video: Ako zvoliť vhodné plášte, ak nechcete nič riešiť a jazdiť po celý rok?

Výber vhodného plášťa je zrejme najčastejšou problematikou, no nemusí to byť až také zložité v prípade, že neriešite sekundy a chcete mať sadu v podstate na celý rok, do väčšiny podmienok a postačujúcu bez problémov aj na maratón.
Video: Pumpa na bezdušové plášte

Pumpa na bezdušové plášte Lezyne je prenosná alternatíva ku kompresorom, ktorá môže ušetriť kopec nervov pri ich nahadzovaní. Pozrime sa bližšie na to, ako sa s ňou pracuje.
Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
MTB Panaracer plášte - Between you and the trail

Dnes si predstavíme japonského výrobcu pneumatík Panaracer, ktorý napriek tomu, že ide o legendárnu značku, je v našich končinách menej známy. Pritom má bohatú ponuku nielen pre MTB. Značka produkuje plášte a duše pre cyklo disciplíny od roku 1978 a stáli pri zrode horskej cyklistiky.
Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy PR článok

Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy

V množstve rôznych modelov je výber vhodného plášťa taká malá veda. V dnešnom predstavení produktov sa stručne pozrieme na niektoré zaujímavé cestné plášte určené hlavne na každodenný tréning a hltanie kilometrov.